آموزش، تحصیلات و بازیکنان نخبه فوتبال | آیا با شیوه های جدید آموزشی فرصت های بازنشستگی بهتری برای فوتبالیست های حرفه ای وجود دارد؟ | FCDORFAK

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز به عنوان یکی از بهترین آکادمی های فوتبال ایران و البرز تلاش دارد، تا همگام با بهترین تمرینات روز فوتبال دنیا، استعدادهای خوبی را به فوتبال ملی و باشگاهی معرفی نماید.

با مقالات دیگر درفک نیز همراه باشید.

زنگ ساعت به صدا در می آید. صبحانه بخور. به مدرسه برو برای انجام اولین جلسه آموزش در صبح خود را آماده کنید. دوباره برگرد به مدرسه. صبحانه بخور و دوباره تکرار و روز خود را در مدرسه به پایان برسانید. دوباره آموزش دهید. برو خونه مشقت را بنویس. به خودتان اجازه دهید (اگر می توانید) یک وقفه ذهنی مختصر داشته باشید و به رختخواب بروید. روز به روز، هفته به هفته ترکیب آموزش و تمرین یک ورزش با عملکرد بالا برای افرادی که ساعت کافی در طول روز ندارند آسان نیست. چندین ورزشکار جوان اظهار می کنند که زندگی اجتماعی آنها به طور محسوسی کاهش می یابد، در صورتی که کاملاً ناپدید نشده است.

در حالی که خستگی جسمی و فکری، پسران و دختران را به فکر فرو می برد که آیا این همه تلاش ارزش دارد، اما نتیجه بسیاری از آنها چیست؟ ترک زودهنگام مدرسه، که در آینده منجر به عدم برنامه ریزی بعد از کناره گیری از ورزش خواهد شد.

با این حال، روش های جدید مطالعه قرن بیست و یکم و یک تغییر غیر منتظره به دلیل همه گیری کرونا، زمینه را برای تغییر فراهم می کند.

سیاست ها و سیاست های ورزشی-آکادمیک در حال هماهنگی با نیازهای نخبه ورزشکاری است که می خواهند برای آنچه در آینده می آید آماده باشند. دانشگاه ها و مدارس برنامه های خود را انعطاف پذیرتر می کنند، تاریخ امتحانات را تغییر می دهند و اجرای سیستم عامل های آنلاین را تقویت می کنند.

آینده آموزش چه خواهد بود؟

اجلاس جهانی نوآوری در آموزش و پرورش در سال 2015 این نکته را برجسته کرد که برنامه های آموزشی قرار است در سال های بعدی دوباره اختراع شوند. توجه ویژه ای به ظهور اینترنت و فن آوری های جدید به عنوان عامل تغییر، تقریباً انقلابی، در شیوه یادگیری و آموزش ما شد.

امروزه جهانی شدن و (به طرز قابل توجهی) همه گیری، این تحول را ایجاد کرده است که اکنون اتفاق می افتد، و تأثیر آن چیزی است که بسیاری از کارشناسان مدتهاست خواستار آن هستند: تمرکز بر آموزش کودکان به صورت جداگانه، و برجسته کردن توانایی های آنها از طریق فرایندهای یادگیری شخصی. به نظر می رسد این امر برای جوانان نخبه از طریق برنامه های سفارشی، دسترسی به سایر خدمات مانند پشتیبانی روانی و روانشناسی برای آنچه روزانه تحمل می كنند و نظارت بر مدیریت زمان آنها برای بسیاری از وظایف، مناسب است.

همان اجلاس جهانی در پایان سال 2019، پیش بینی های انجام شده در چهار سال قبل را تقویت کرد. در آن زمان ویروس کرونا شناخته نشده بود و در کنفرانس تأکید شد که تا سال 2030 سخنرانی ها ناپدید می شوند و معلمان از طریق فرایند یادگیری خود به عنوان راهنمای دانش آموز در می آیند. برنامه درسی آکادمیک با توجه به نیازهای هر دانش آموز با ارزش گذاری مهارت های او نسبت به محتوای دانشگاهی، شخصی سازی می شود. سرانجام، اینترنت منبع اصلی دانش می شود.

*آکادمی دروازه بانی فوتبال در استان البرز و کرج | FCDORFAK

*دروازه بان ها در فوتبال مدرن دیگر فقط یک بازیکن با دو دست نیستند (شروع مجدد بازی توسط دروازه بان، بازیسازی با دروازه بان)

*استعدادیابی فوتبال در کرج (استعدادیابی فوتبال نونهالان در کرج)

*تست فوتبال در کرج (تست فوتبال نونهالان، نوجوانان در کرج سال 99)

https://s16.picofile.com/file/8424185576/FCDORFAK_SCHOOL_SOCCER_TEAM.png

با در نظر گرفتن این دیدگاه، برنامه ها کاملاً انعطاف پذیر خواهند بود زیرا مفهوم یک مدرسه فیزیکی و همچنین کلاس ها و جدول زمانی غیر متحرک از بین می رود تا با بهترین حالت برای هر فرد سازگار شود.

این روندی است که در تمرینات دوگانه ورزشکاران نخبه مشاهده شده است و هرچه رایجتر می شود منابع موجود و عملکرد آنها را افزایش می دهد. دوره های آنلاین بیشتر خواهد بود، اما مدارس تابستانی و حتی آخر هفته نیز وجود دارد. به غیر از آموزش مقدماتی، گزینه های دوره دیگری در سیستم عامل های آموزش آنلاین رایگان (MOOC) مانند edX ، Coursera یا هر سیستم عامل دیگری وجود دارد. به دانش آموزان اجازه می دهد به لطف آموزش مداوم در هر زمان شغلی آکادمیک متناسب با نیازهای خود ایجاد کنند، که در نهایت به آنها امکان می دهد همیشه با نیازهای بازار کار به روز شوند.

تحول دیجیتالی آموزش و پرورش قابل برگشت نیست و این یک فرصت عالی برای ورزشکاران نخبه است.

تجربه ورزشی خود شما می تواند ارزش افزوده داشته باشد

یک ورزشکار نخبه چه چیزی می تواند در آینده حرفه ای خود به وجود آورد؟ چه چیزی آنها را از بقیه نامزدها متفاوت می کند؟ اینجاست که یادآوری تجربه زندگی بازیکن نقش مهمی دارد. به همان روشی که تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در خارج از کشور یا کار در یک محیط چندفرهنگی ممکن است برای هر حرفه ای هنگام درخواست شغل، عضویت در یک تیم (مانند فوتبال، بسکتبال، شنا یا هر ورزش دیگر) به نفع شما باشد مهارتها و فرصتهای بالقوه مشترک برای سازمان جدید ورزشکارخواهد داشت.

ما می توانیم به عنوان مثال جرارد پیکه، شخصی با مشاغل چند رشته ای که در دنیای تجارت نیز برجسته است، استفاده کنیم. او با ترکیب نقش خود به عنوان یک بازیکن اصلی دفاع در تیم بارسلونا، در دوره های آنلاین مدیریت شرکت کرده و همچنین در دوره ای با هدف موسیقی، هنر و مدیران بازرگانی ورزشی ثبت نام کرده است.

مثال دیگر خوان ماتا است که در برخی از ترم های دانشگاه برای تحصیل در رشته روزنامه نگاری و ارتباطات هنگام بازی در والنسیا شرکت کرده است. هنگامی که با چلسی امضا کرد، در دو دوره آنلاین مختلف ثبت نام کرد. این دو نمونه است، که نشان می دهد چگونه ورزشکاران می توانند از آنچه ورزش ارائه داده است، استفاده کنند.

بازنشستگی کلاسیک در میان ورزشکاران همیشه مرتبط به حوزه فعالیت آنها بوده است، از مربیگری یا عضویت در ساختار باشگاه گرفته تا روزنامه نگاری ورزشی. با این وجود ، یک برنامه ریزی شغلی دوگانه خوب به آنها امکان می دهد تا به لطف مهارت های کسب شده به عنوان یک ورزشکار، از سایر زمینه ها بهره برداری و اکتشاف کنند: زندگی در محیط های دیگر (بازی در تیم های خارجی یا شرکت در مسابقات بین المللی)، حضور در یک تیم با بسیاری از ورزشکاران بین المللی که تحت استرس کار می کنند و برای رسیدن به اهداف هدایت می شوند.

این مهارت ها می تواند برای دنیای تجارت بسیار مفید باشد، به لطف تعداد تماس های برجسته ای که ممکن است در طول زندگی ورزشی خود برقرار کرده باشند، می تواند به سازمان نیز کمک کند. داشتن مطالعات ترکیبی با ورزش های نخبه نباید به عنوان یک نقطه ضعف تلقی شود، برعکس، این باید به عنوان یک نقطه قوت برای تقویت حرفه آنها پس از ورزش شناخته شود.

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز، به عنوان یکی از بهترین باشگاه ها و مدارس فوتبال در استان البرز، از بازیکنان با استعداد فوتبال استان البرز، تست فنی بعمل می آورد. شما نیز می توانید با توجه به شرایط سنی خود در یکی از رده های باشگاه فوتبال درفک حضور داشته باشید.

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز از استعدادهای فوتبال در سراسر کشور پذیرش می کند. شما می توانید به مجموعه درفک پیوسته و در مسیر حرفه ای شدن به عنوان یک فوتبالیست قدم بردارید.

 

پاسخ دهید