مدیریت زمان برای تعادل در دقایق بازی در فوتبال پایه | درفک البرز

FCDORFAK

مدیریت زمان در بازی بازیکنان فوتبال پایه

دقایق برابر برای بازیکنان جوان در سطح پایه می تواند تعادل دشواری باشد – اما حضور زودهنگام والدین می تواند واقعاً نتیجه دهد.

اگر بازیکنان بازی ها را شروع نمی کنند، باید توسط مربیان درگیر شوند

هر بازیکن جوانی در فوتبال پایه می‌خواهد «در بازی» باشد – اما همه نمی‌توانند همزمان باشند.

بسته به اندازه تیم، فرکانس مسابقات و فرمت های بازی – که همگی می توانند بر زمان بازی تأثیر بگذارند – مربی فوتبال پایه یک چالش از نظر متعادل کردن مشارکت در بازی برای هر بازیکن دارد.

شاید منطقی باشد که آرزو داشته باشیم هر بازیکنی زمان بازی برابری داشته باشد. از طرف دیگر، زمان بازی ممکن است به طور متناسب بر اساس حضور در تمرین تقسیم شود یا بر اساس چالش رقابتی تعیین شود.

تعیین یک برنامه با والدین از قبل، به طور ایده آل در پیش فصل، بسیار مفید است.

برای مثال، چرخاندن بازیکنان به گونه‌ای که افراد کم‌تجربه یا کمتر توسعه‌یافته، زمان بیشتری در بازی‌های سخت‌تر داشته باشند، کاملاً محکم است.

زمان بازی برابر لزوماً نباید در یک بازی به دست آید – می توان آن را در طول یک فصل مدیریت کرد.

هر رویکردی که باشد، تعیین برنامه با حضور والدین و سرپرستان، به طور ایده‌آل در پیش فصل، بسیار مفید است.

مربی پایه وظایف زیادی دارد. یکی از مواردی که هم برای مربی و هم برای بازیکنان فوتبال بسیار مفید است، حفظ سابقه مشارکت است.

توصیه می شود که مربیان گزارشی از حضور و غیبت موجه در تمرینات و بازی ها داشته باشند. علاوه بر این، یک گزارش فصلی از زمان بازی را نیز حفظ کنید.

استفاده از تعویض‌ها با تعداد دفعات کمتر و به سادگی ثبت افرادی که وارد زمین شده‌اند، چه کسانی بیرون آمده‌اند و چه زمانی، حسابداری موثری از زمان بازی پس از پایان بازی برای مربی فراهم می‌کند.

هنگامی که والدین و سرپرستان اطمینان داشته باشند که مربی در حال پیگیری است، احتمال کمتری دارد که زمان مشارکت فرزندشان را تعیین کنند – و اگر توافقی وجود داشته باشد که در طول فصل یکنواخت شود، کمتر احتمال دارد که در مورد زمان بازی ابراز نگرانی کنند.

همه بازیکنان ما مستحق فرصت‌هایی برای بازی هستند و وقتی در نقش جانشین هستند، ارتباط و تعامل ما برای تجربه و پیشرفت آنها بسیار مهم است.

به فرهنگی که ایجاد می کنید توجه کنید تا به سهم همه در این زمینه و در حاشیه ارزش گذاری کنید.

در پایان کمپین، اگر مربی یک صفحه گسترده ساده از تمرین و حضور در بازی و دقایق بازی را تهیه کرده باشد، می تواند ابزار ارزشمندی در ارزیابی عملکرد مربیگری و ارائه بازخورد بازیکنان باشد.

 

اعتقاد او به اینکه همه بازیکنان باید درگیر باشند، حتی زمانی که نیمکت نشین هستند، خواسته های مهمی از مربی پایه دارد.

داشتن یک اسکریپت کلی از تعویض ها مفید است، و همچنین به بازیکنان نیمکت نشین وظایف مشاهده ساده ای در طول بازی می دهد.

صحبت کردن با بازیکنان نیمکت نشین در طول بازی برای مربی می تواند موثرتر از تلاش برای درگیر کردن آنها در عمل باشد.

مشاهدات، به علاوه بینش‌های فنی و تاکتیکی مربی، می‌تواند توسط بازیکنانی که منتظر ورود هستند به جای آنهایی که در میانه بازی هستند، بهتر درک و اجرا شود.

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز، تلاش دارد تا همگام با تمرینات بهترین آکادمی های فوتبال دنیا جلو رفته و استعدادهای بهتری را به فوتبال ملی و باشگاهی ایران معرفی کند. شما نیز می توانید عضو باشگاه درفک البرز شده و در مسیر حرفه ای شدن قدم بردارید.

مدرسه فوتبال در کرج

بهترین مدرسه فوتبال در گوهردشت کرج

بهترین مدرسه فوتبال در عظیمیه کرج

بهترین مدرسه فوتبال در باغستان کرج

پاسخ دهید