استعدادیابی فوتبال در کرج

تست و استعدادیابی فوتبال در استان البرز و کرج (آکادمی فوتبال درفک البرز)

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک به عنوان یکی از بهترین باشگاه های فوتبال در استان البرز، توجه ویژه ای به مقوله استعدادیابی فوتبال در استان البرز و سایر استان های کشور دارد. شما نیز می توانید از طریق اینجا، متناسب با رده سنی خود در باشگاه و مدرسه فوتبال درفک ثبت نام نمایید

آکادمی فوتبال درفک البرز با بهره گیری از مربیان با تجربه و دارای مدارک معتبر از فدراسیون فوتبال آسیا AFC، در بخش شناخت، آموزش و توسعه استعدادهای فوتبال استان البرز توانسته است قدم های مثبتی را برای استعدادهای نونهالان فوتبال در کرج و استان البرز برداشته و به مسیر حرفه ای این بازیکنان کمک کند.

گورمن پنج عامل تکنیکی، تاکتیکی، جسمانی، شیوه زندگی و روانی را به عنوان عوامل استعدادیابی در بازیکنان فوتبال معرفی کرد.

علاوه بر این، از سرعت به عنوان یک کیفیت و ویژگی ضروری که موجب تمایز بازیکنان بزرگ از بازیکنان خوب میشود یاد کردند و اگر بازیکنی فاقد سرعت باشد، بهتر است این بازیکن دارای تکنیک فوق العاده و استثنایی در پاس دادن، دریافت کردن و دریبل کردن توپ باشد.

بازیکنان مستعد دارای مسئولیت پذیری، تعهد و اعتماد به نفس بیشتری هستند و از افسردگی کمتری برخوردار هستند.

توماس ریلی در پژوهشی تحت عنوان “شاخص های آنتروپومتریک، فیزیولوژیک برای انتخاب بازیکنان فوتبال” اظهار داشتند که بازیکنان فوتبال با قد بلندتر برای دفاع میانی مناسب اند و همچنین توانایی هوازی برای بازیکنان کناری، میانی زمین و دفاع کناری به ترتیب از اهمیت بیشتری برخوردار است.

در هلند از فرمولی به نام TIPS، که شامل ویژگی های تکنیک و سرعت، هوش و زیرکی و شخصیت است، برای استعدادیابی بازیکنان فوتبال استفاده میکنند.

در پژوهشی تحت عنوان “دانش مربیگری برای شناسایی استعدادهای فوتبال” دریافتند که شاخص های فیژیولوژیک، تکنیک، روانشناسی و کیفیت بازی شاخص های مهم و مناسبی برای انتخاب بازیکنان فوتبال است.

از شاخص فیزیولوژیک سرعت دویدن، از شاخص تکنیکی کنترل توپ و از شاخص روانشناسی میل به پیروزی برای جداکردن بازیکنان فوتبال از بازیکنانی که استعداد کمتری دارند مناسب می دانند.

شاخص مهارت – تکنیک انفرادی که شامل توانایی انجام حرکات ظریف و تخصصی فوتبال میگردد، مهمترین معیار قابل توجه جهت استعدادیابی در فوتبال از نظر مدرسان ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC) است.

جهت ثبت نام و حضور در کلاس های آموزشی و استعدادیابی فوتبال می توانید با ما از طریق شماره 09193631098 ارتباط برقرار کنید. همچنین می توانید صفحه اینستاگرام آکادمی فوتبال درفک البرز را با آیدی FCDORFAK دنبال نمایید.

فراتر از یک باشگاه

استعداد به تنهایی کافی نیست

“سختکوش استعداد را شکست می دهد زمانی که استعداد سخت کار نمی کند…”

“این تیمی که بهترین بازیکنان را دارد برنده نمی شود، بلکه بازیکنان کنار هم هستند که بهترین تیم را می سازند…”

در آموزش بازیکنانمان ادعا داریم که محیط رقابتی و یادگیرنده ایجاد می کنیم و استعدادهای فوتبال از لحاظ ذهنی در کنار سایر عناصر مهم رشد و توسعه پیدا می کنند