سریع شانس گلزنی بدست بیارید

سریع شانس گلزنی بدست بیارید
تمرینات فوتبال
توسط سایت آموزشی فوراستادی 4study.ir
تمرینی سریع که بازیکنان شما را تشویق می کند تا از فواصل مختلف در حالی که تحت فشار هستند شوت کنند.

چرا از این تمرین فوتبال استفاده کنید

به بازیکنان می آموزد که به سرعت از فواصل مختلف تحت فشار شوت کنند یا ترکیب شوند.

برپایی این تمرین فوتبال:

یک منطقه 50×30 یارد را مشخص کنید، به سه منطقه تقسیم کنید – مناطق بیرونی هر کدام 10 یارد، منطقه میانی 30 یارد. در هر انتها یک هدف قرار دهید. ما از 16 بازیکن استفاده کرده‌ایم اما این قابل تنظیم است.

چگونگی اجرای این تمرین فوتبال:بازیکنان را به دو تیم تقسیم کنید. در اینجا، یک 8v8 در منطقه وسط بازی می کند و در هر گل یک دروازه بان وجود دارد.

بازی از دروازه بان شروع می شود. تیمی که در اختیار دارد سعی می‌کند موقعیت‌های شوت‌زنی ایجاد کند، اما فقط می‌تواند مستقیماً از منطقه میانی یا از منطقه انتهایی شوت کند، اگر توپی برای مهاجم پخش شده باشد.

تنها زمانی که بازیکنان می توانند به مناطق پایانی بروند این است که یک پاس بدون حریف از دروازه بان خود بگیرند یا اگر توپ را دنبال می کنند و در برابر مهاجم دفاع می کنند.

اگر توپ در یکی از مناطق انتهایی به بیرون برود، دروازه بان با آن شروع می کند. اگر توپ در منطقه میانی به بیرون برود، تیمی که آخرین بار آن را لمس کرده است، یک ضربه را دریافت می کند.

نکات مربیگری:

بازیکنان باید مدام به دنبال فضایی برای دریافت توپ و شوت زدن باشند. آنها همچنین باید به دنبال توپ هایی برای شکستن خطوط در زمانی که می توانند باشند.

یک مدافع قرمز برای دریافت توپ به منطقه انتهایی می رود. با توپ کار می کند تا تیم فرصت شوت در منطقه مرکزی ایجاد کند
هافبک قرمز پاس می دهد تا مهاجم برود. هنگامی که توپ وارد منطقه پایانی می شود، یک آبی وارد می شود تا از گلزنی قرمز جلوگیری کند.
دروازه بان آبی یک ضربه را دفع می کند. مهاجم قرمز و مدافع آبی باید مراقب ریباند باشند.

 

پاسخ دهید