بهترین مدرسه فوتبال کرج کجاست؟ (بهترین آکادمی فوتبال در کرج)

شاید پاسخ به این سوال که بهترین مدرسه فوتبال کرج کجاست؟ کار راحتی نباشد چون به پارامترهای زیادی بستگی دارد که در نوشته ای جداگانه به آن اشاره کرده ام و می توانید از اینجا آن را مطالعه نمایید.

اصطلاحی در مدیریت وجود دارد که می گوید باید وارد اقیانوس آبی شد. این یعنی باوجود هزاران مدرسه فوتبال در استان البرز و تهران که قریب به 80 درصد آنها از کیفیت لازم برخوردار نیست و بیشتر محلی برای درآمدزایی مدیرانشان شده اند. تعدادی از مدارس فوتبال و آکادمی های فوتبال در استان البرز وجود دارند که در اقیانوس های آبی و آرام در حال ارزش آفرینی و آموزش درست هستند.

شاید گفتن این حرف درست نباشد اما باید بدانید که برخی از باشگاه شما را به چشم صندوق بانک و سکه نگاه می کنند و تنها هدفشان از راه اندازی مدرسه فوتبال و باشگاه در استان البرز درآمدزایی است.

اگر عشق به کار وجود داشته باشد، باور کنید که در همان جلسات اول متوجه خواهید شد. در ادامه برخی از مدارس فوتبال خوب استان البرز و شهرستان کرج را خدمتتون معرفی میکنم. در پایان نوشته نیز شماره تماس بنده قرار گرفته است.


ثبت نام در باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز

اما اجازه دهید بدون هیچگونه پیش فرض از مدارس فوتبال دوستانم، و نادیده گرفتن این موضوع که حتی اگر دوستان من هم دارای مدارس فوتبال هستند، باز سعی کنم بهترین مدرسه فوتبال کرج را خدمتتون معرفی کنم.

با نگاهی به جدول مسابقات استان البرز در رده های پایه، میشه اینگونه برداشت کرد که تیم پورالبرز با مربیگری فرهاد داداشی یکی از بهترین باشگاه ها و مدارس فوتبال در استان البرز و شهرستان کرج است.

معمولا تیم های رده سنی مختلف پورالبرز در پاسکاری و حفظ توپ به نسبت دیگر تیم های هم رده خود فوتبال بهتری بازی می کنند. ضمن اینکه این لوپ مثبت خود تقویت کننده در سال های گذشته باعث شده تا این تیم بازیکنان بهتری را جذب خود کند.

تیم دیگر این فهرست باشگاه و مدرسه درفک البرز است. این تیم نیز در بخش آموزش بسیار خوب عمل می کند. در واقع اگر بخواهیم در بخش آموزش یک باشگاه و مدرسه فوتبال خوب در استان البرز معرفی کنیم، باشگاه درفک بهترین گزینه است.

مدیریت این باشگاه را  آقای سعید رنجبر عهده دار هستند. سال ها تجربه کار در فوتبال پایه دارد و امروز با باشگاه درفک البرز اتفاقات خوبی را در فوتبال پایه البرز رقم می زند.

این باشگاه که بیشتر بازیکنانش را از مناطق باغستان، حصارک، کمالشهر، میانجاده به عضویت خود دارد، چندین سال است که نتایج خوبی در استان البرز و استان تهران کسب می کند.

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک از مربیان خوبی برخوردار است و امکانات معقولی نیز در اختیار بازیکنانش قرار می دهد.

 

باشگاه و مدرسه فوتبال مهرگستران فجر در ماهدشت با مربیگری و مدیریت آقای رحیم زارعی نیز هم از امکانات و هم از مربیان خوبی برخوردار است.

رحیم زارعی نیز جز افرادی است که سال های سال در فوتبال پایه  البرز فعالیت می کند و کودکان منطقه محمدشهر و ماهدشت استان البرز معمولا یا در باشگاه مهرگستران فجر رادین عضویت دارند و یا در باشگاه پور البرز که در سطرهای بالا معرفی شدند.

باشگاه ها و مدرسه فوتبال های خوب دیگری نیز در استان البرز فعالیت می کنند که در آینده آن ها را معرفی خواهم کرد.

اگر نیاز به مشاوره و حضور فرزندتان در تمرین تیم های پایه استان البرز و آکادمی های برتر استان البرز دارید، کافیست با من در ارتباط باشید 09193631098 تا ضمن تست گیری اولیه بهترین پیشنهاد را به شما ارائه کنم.

لازم به ذکر یکی از بهترین مدارس فوتبال استان البرز، با الگو گرفتن از کتاب استراتژی اقیانوس آبی و استراتژی اقیانوس آبی در عمل، از اردیبهشت 99 عضویت می پذیرد که شعارش با الهام از باشگاه بارسلونا فراتر از یک باشگاه و عشق به فوتبال، در میان اقیانوسی سرخ از هزاران باشگاه و مدرسه فوتبال، میخواهد اقیانوسی آرام و آبی ایجاد کند تا فرزند شما با شرایط بهتری یاد بگیرد، رشد کند و به اهداف فوتبالی خود برسد.

کافیست با شماره زیر تماس بگیرید تا در تست باشگاه شرکت کنید

09193631098

پاسخ دهید