بهترین رستوران رودبار و گیلان کجاست؟ تجربه من از بهترین رستوران محلی رودبار

0002978_-من بخاطر شغل و فعالیت های فوتبالی و تدریسی به جاهای مختلفی سفر می کنم. در این سفرها بخش جذاب ماجرا شکم گردی است. خوردن غذاهای محلی استان ها چیزی است که سفرهای من را لذت بخش می کند. بعضا با وجود خستگی زیاد هر وقت که از غذاهای محلی یک رستوران یا اقامتگاه بوم گردی استفاده می کنم، دوباره انرژی خودم را بازسازی کرده و انگار اول وقت شده است و همچنان سرحالم.

خب گیلان یکی از اون استان هایی است که تا دلتان بخواهد غذای محلی و خوشمزه دارد که هیچ جای دنیا نظیرش پیدا نمیشه. اگر به گیلان آمدید دلتان خواست چند جایی غذای محلی خوشمزه و با کیفیت میل کنید، رستوران ماه نشین روستای اسطلخ جان در شهرستان رودبار، رستوران شورکولی در رشت گزینه های جذابی هستند.

این نوشته من بیشتر برای معرفی رستوران ماه نشین روستای اسطلخ جان است. رستوران ماه نشین رودبار واقعا جای بینظیری قرار گرفته و شاید از معدود رستوران های تمیز داخل روستاهای گیلان است که کیفیت غذاهایش مثال زدنی است.

رستوران ماه نشین یک رستوران محلی در کجا قرار دارد؟

تنها حدود 25 دقیقه با شهر رودبار فاصله دارد. پس اگر گشنه شدین و میخواهین اولین تابلو رستوران که دیدید توقف کنید، کافیست 25 دقیقه دست نگه دارید وارد آزاد راه قزوین-رشت بشین. بعد از توتکابن به سمت رشت، حدود 5 دقیقه بعد تابلوی آبی رنگ روستای اسطلخ جان قابل مشاهده است.
با وارد شدن در یک مسیر زیبا و روستایی به بالا محل روستا رفته و در کنار دریاچه ماه نشین روستای اسطلخ جان از طعم غذاهای فوق العاده تمیز و خوشمزه رستوران ماه نشین لذت ببرید.

چه غذایی را در رستوران ماه نشین پیشنهاد می کنی؟

من تاکنون 3 مرتبه رستوران ماه نشین رفتم که دو بار از اون ها به همراه دوستانم بوده است و یکبار با اعضای تیم به این رستوران رفته ام. وقتی با دوستان بریم سعی می کنیم از همه چی سفارش بدیم تا کم کم تست کنیم. واقعا شامی رودباری رستوران ماه نشین لذیذ و خوشمزه است. بسته به اینکه چه زمانی به این رستوران محلی رودبار تشریف ببرید، فسنجان، ماهی سفید، باقلاقاتق گیلانی، کباب ترش و میرزاقاسمی و زیتون پرورده و ماست محلی فوق العاده ای دارد.
البته چنجه گوسفندی یا پلاکباب اون هم ارزش امتحان دارد به شرطی که وضع مالی خوبی داشته باشید.

راستی اگر اونجا رفتید حتما جاهای دیدنی اطرافش را ببینید، میپرسید کجا؟

اول اینکه راه رفتن دور دریاچه ماه نشین اسطلخ جان و درست روبه روی رستوران خودش لذت بخشه، دوم یک مسیر پیاده روی فوق العاده داره که با 10 دقیقه پیاده روی به یک دشت همیشه سبز به نام اربادشت می رسید، بعد از این دشت زیبا مسیر جنگلی پاکوب به بلسجار قرار داره که بخاطر بکر بودن و سکوت و تنوع گیاهی و درختی بسیار چشم نواز و روح بخشه.
خب این شما و این یکی از بهترین رستوران های رودبار و گیلان، برید و لذتش را ببرید.

رستوران ماه نشین روستای اسطلخ جان حالا چه قیمت هایی داره؟

خیلی از رستوران های شهری و بین راهی، مثلا همین رستوران هایی که از منجیل و خود رودبار شاملش میشه، قیمت غذاها به نسبت کیفیت، بالا هستش. ولی قیمت غذاهای ماه نشین از آنجا که از مواد اولیه با کیفیت استفاده می کنه که واقعا برنج مرغوب، گوشت و ماهی تازه و البته غذاهای خوشمزه و یک محیط تمیز و کارکنان مودب و خوش برخورد قیمت های مناسبی داره.

شماره تماسی از رستوران ماه نشین رودبار دارید؟

بله که دارم و همچنین آدرس اینستاگرامشون را هم در پایین قرار میدم تا اگر خواستید دنبالشون کنید
01334680640
09123636516
اینستاگرام رستوران ماه نشین

حالا این همه تعریف کردی، عکسی هم داری از رستوران ماه نشین یا نه؟

بله عکس زیاد دارم که در ادامه می توانید تصاویر رستوران ماه نشین و مکان های دیدنی اطرافش را ببینید. راستی از من نشنیده بگیرید، اگر خانواده باشید و قول بدید خودتون غذا را طبقه بالا ببرید، با درخواست از مدیریت رستوران به شما اجازه داده میشه که تشریف ببرید روی تراس با صفای طبقه بالا و روی فرش و سفره و سنتی غذا بخورید که منظره و هوا از اون بالا لذت غذا خوردن را چند برابر می کند، البته اگر با بچه کوچک هستید، پیشنهاد نمیکنم.
IMG_2637دریاچه جلوی رستوران ماه نشین
IMG_2731تراس رستوران ماه نشین که پیشنهاد میکنم اونجا غذا میل کنید
mahneshin_restaurant_internal2داخل رستوران ماه نشین
دریاچه_ماه_نشین_روستای_اسطلخجان_زیتونت

رستوران ماه نشین از کوه های روبه رو

پاسخ دهید