تست فوتبال نوجوانان در کرج در سال 99

یک تیم معتبر و قدیمی در استان البرز و کرج برای حضوری قدرتمند در مسابقات فوتبال لیگ برتر استان البرز از بازیکنان با استعداد و با سابقه استان البرز تست فنی بعمل می آورد.

بازیکنانی که تمایل دارند می توانند از طریق شماره زیر تماس گرفته و برای تست به تمرینات این باشگاه واقع در زمین چمن مصنوعی پارک چمران مراجعه کنند.

توجه داشته باشید که این تست توسط مربیان باشگاه گرفته خواهد شد و کسی در تایید یا رد بازیکنان حق دخالت نخواهد داشت. این باشگاه از باشگاه های قدیمی و با سابقه استان البرز می باشد که هر ساله در تمام رده های سنی جز تیم های بالای جدول می باشد.

با توجه به حضور بازیکنان خوب که از رده 15 سال باشگاه به این رده اضافه خواهند شد، برای تست بایستی شرایط فنی خوبی داشته باشید. همچنین بازیکنانی که شرایط جسمانی و تکنیکی خوبی داشته باشند، در سال آینده طبق فلسفه باشگاه به تیم های منتقل خواهند شد که دارای رده بزرگسالان در یکی از لیگ های برتر یا لیگ آزادگان باشد.

شرایط حضور در این تست فوتبال به این صورت است:

متولدین دو ماه آخر 1383 به بعد امکان حضور در این تست را خواهند داشت

متولدین دو ماه آخر 1384 به بعد نیز برای تیم 15 سال باشگاه و حضور برخی از آنها در تمرینات تیم نوجوانان نیز امکان حضور در تست فوتبال باشگاه را خواهند داشت

توجه داشته باشید این تست هم در زمین بزرگ و هم در زمین کوچک گرفته می شود. آوردن کفش مناسب استوک، قلم بند، بیمه ورزشی و کارت بازی سال قبل الزامی است.

09193631098 

سایت باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز

ثبت نام در باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز از طریق سایت باشگاه

پاسخ دهید