تست فوتبال در کرج (باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز از بازیکنان 7 تا 14 سال تست می گیرد)

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز به عنوان یکی از بهترین باشگاه ها و مدارس فوتبال در استان البرز، برای سال 1399 و حضوری قدرتمند در مسابقات فوتبال استان البرز از بازیکنان با استعداد استان البرز و کرج تست فوتبال می گیرد.

سایت باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز

ثبت نام در باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز از طریق سایت باشگاه

توجه داشته باشید محل تمرینات در رجایی شهر کرج می باشد

رده سنی مورد توجه ما، از 7 سال تا 14 سال می باشد

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز زیر نظر سعید رنجبر (بازیکن سابق تیم های پیکان و نفت تهران)، مربی رسمی فدارسیون فوتبال با مدرک مربیگری B و مترجم 2 کتاب روز دنیای فوتبال و همراهی مربیان خوب استان البرز فعالیت می کند.

شروع تمرینات باشگاه و مدرسه فوتبال درفک از 15 فروردین 99 خواهد بود و تمرینات بصورت دائمی و 2 روز در هفته برگزار می شود.

ما خوب می دانیم که 2 روز در هفته نمیتواند بازیکن بزرگی را تحویل جامعه ورزشی و فوتبال ایران دهد، به همین دلیل با همکاری خانواده ها هر هفته دوست داریم تدارک یک بازی دوستانه متناسب با سن فوتبال آموزان در زمین های بزرگ و کوچک تدارک ببینیم.

باز فکر می کنیم اگر مثلا یک تمرین یکشنبه برگزار بشود و تمرین دیگر در سه شنبه، تا جلسه بعدی که باز بچه ها سر تمرین حاضر می شوند، حدود 5 روز فاصله خواهد بود. به همین دلیل مربیان باشگاه کار در منزل و تمرینات انفرادی را برای بچه ها در نظر می گیرند و با تلاش و همکاری ما، شما و فوتبال آموز نتایج بهتری را شاهد خواهیم بود.

از آنجا که باشگاه و مدرسه فوتبال درفک به صورت تخصصی از سنین 7 تا 14 سال بازیکنان فوتبال را جذب می کند، به همین دلیل با تلاش مربیان باشگاه و روابط عمومی باشگاه سعی می کنیم بازیکنان با استعداد را به تیم های ملی نونهالان معرفی نماییم.

در طول ماه حتما جلسات تئوری در محل باشگاه یا تمرین برگزار خواهیم کرد تا بازیکنان باشگاه درفک از اصول و شیوه های تاکتیکی و ترفندهای تیم های بزرگ دنیا مطلع گردند و خب قطعا این کلاس ها که همراه با نکات روانشناسی ورزشی نیز همراه خواهد بود در توسعه ی فنی، ذهنی و تاکتیکی بازیکنان در آینده نقش بسزایی را ایفا خواهد نمود.

با امید به آینده ای روشن

همگام با علم روز فوتبال

تلاش مربیان، بازیکنان، خانواده ها

میشود همچون عقاب پرواز کرد و رویاهای فوتبالی را محقق نمود

ما اسم دُرفَک را انتخاب کردیم، چون به معنای آشیانه عقاب است. اسمش که بر روی یکی از بلندترین و زیباترین قله های رشته کوه البرز است انتخاب کردیم. در لوگو تصویر عقاب قرار دادیم تا وقتی روی سینه بازیکنانمان قرار گرفت، حس برتری و تلاش و دست یابی به اهداف را القا کند.

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک FC DORFAK FOOTBALL CLUB با تعهد به زمان، هزینه ی مالی و روانی خانواده ها و استعدادهای فوتبالی از هیچ تلاشی برای موفقیت بازیکنان و مربیان و مجموعه ی باشگاه دریغ نخواهد کرد.

 

برای ثبت نام در باشگاه و مدرسه فوتبال درفک کافیست با شماره 09193631098 تماس بگیرید

ثبت نام در باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز

ثبت نام در مدرسه فوتبال درفک در رده سنی 8 تا 10 سال

ثبت نام در مدرسه فوتبال درفک در رده سنی 10 تا 12 سال

ثبت نام در مدرسه فوتبال درفک در رده سنی 12 تا 14 سال

خرید کتاب های روز مربیگری فوتبال (ببینید)

 

پاسخ دهید