تست باشگاه فوتبال دُرفَک البرز برای سال 99 و رده سنی نونهالان | درفک عضویت می پذیرد

باشگاه و آکادمی فوتبال درفک البرز، به عنوان یکی از بهترین باشگاه ها و مدارس فوتبال در استان البرز و کرج، همگام با بهترین متدهای آموزشی و تمرینات روز فوتبال، تلاش دارد تا استعدادهای خوبی را به فوتبال ملی و باشگاهی تحویل دهد.

این باشگاه با بهره گیری از مربیان برتر و تحصیلکرده استان البرز و دارای مدارک مربیگری فوتبال از کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC و برخورداری از بهترین امکانات تمرینی، می تواند جای مناسب و درستی برای پرورش، رشد و توسعه فرزندان شما باشد.

لینک مرتبط: ماموریت و ارزش های باشگاه و مدرسه فوتبال درفک

باشگاه فوتبال درفک برای حضوری قدرمند در مسابقات نونهالان استان البرز در سال 99 از بازیکنان رده سنی زیر 13 سال تست فنی گرفته و عضویت می پذیرد.

بازیکنانی که شرایط سنی زیر را دارند می توانند در باشگاه درفک ثبت نام نمایند.

متولدین 1392

متولدین 1391

متولدین 1390

متولدین 1389

متولدین 1388

متولدین 1387

متولدین دوماه آخر 1386

این بازیکنان می توانند به دفتر باشگاه به آدرس: میانجاده، ابتدای بلوار حدادی، جنب ایستگاه تاکسی، ساختمان شش طبقه آذر، طبقه دوم مراجعه کنند.

همچنین می توانید با شماره 09193631098 تماس گرفته و از جزئیات تمرینی اطلاع پیدا کنید. تمرینات در دو زمین تمرینی مجموعه کوثر در رجایی شهر و زمین چمن طبیعی بعثت در میانجاده برگزار می شود.

باشگاه فوتبال درفک در بخش استعدادیابی با توجه به شاخص های زیر اقدام خواهد کرد:

گورمن پنج عامل تکنیکی، تاکتیکی، جسمانی، شیوه زندگی و روانی را به عنوان عوامل استعدادیابی در بازیکنان فوتبال معرفی کرد.

علاوه بر این، از سرعت به عنوان یک کیفیت و ویژگی ضروری که موجب تمایز بازیکنان بزرگ از بازیکنان خوب میشود یاد کردند و اگر بازیکنی فاقد سرعت باشد، بهتر است این بازیکن دارای تکنیک فوق العاده و استثنایی در پاس دادن، دریافت کردن و دریبل کردن توپ باشد.

بازیکنان مستعد دارای مسئولیت پذیری، تعهد و اعتماد به نفس بیشتری هستند و از افسردگی کمتری برخوردار هستند.

توماس ریلی در پژوهشی تحت عنوان “شاخص های آنتروپومتریک، فیزیولوژیک برای انتخاب بازیکنان فوتبال” اظهار داشتند که بازیکنان فوتبال با قد بلندتر برای دفاع میانی مناسب اند و همچنین توانایی هوازی برای بازیکنان کناری، میانی زمین و دفاع کناری به ترتیب از اهمیت بیشتری برخوردار است.

در هلند از فرمولی به نام TIPS، که شامل ویژگی های تکنیک و سرعت، هوش و زیرکی و شخصیت است، برای استعدادیابی بازیکنان فوتبال استفاده میکنند.

در پژوهشی تحت عنوان “دانش مربیگری برای شناسایی استعدادهای فوتبال” دریافتند که شاخص های فیژیولوژیک، تکنیک، روانشناسی و کیفیت بازی شاخص های مهم و مناسبی برای انتخاب بازیکنان فوتبال است.

از شاخص فیزیولوژیک سرعت دویدن، از شاخص تکنیکی کنترل توپ و از شاخص روانشناسی میل به پیروزی برای جداکردن بازیکنان فوتبال از بازیکنانی که استعداد کمتری دارند مناسب می دانند.

شاخص مهارت – تکنیک انفرادی که شامل توانایی انجام حرکات ظریف و تخصصی فوتبال میگردد، مهمترین معیار قابل توجه جهت استعدادیابی در فوتبال از نظر مدرسان ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC) است.

در واقع سازمانهای متولی و مربیان جهت استعدادیابی بازیکنان فوتبال باید توجه ویژه ای به شاخص مهارت – تکنیک انفرادی که شامل (کنترل توپ، پاس دادن و نفوذ، دریبل زدن، شوت زدن، زدن ضربه ایستگاهی) میباشد، نمایند.

با این حال باید توجه نمود تنها عامل مهارت- تکنیک انفرادی نمیتواند موفقیت مقوله ی استعدادیابی در فوتبال را تعیین کند بلکه مجموع این شاخص ها میتواند اثربخشی فرآیند استعدادیابی در فوتبال را تضمین کند.

همچنین از بین زیرشاخص های معیار مهارتی – تکنیک انفرادی، کنترل توپ از درجه اهمیت بیشتری برای استعدادیابی در فوتبال برخوردار بود.

کنترل توپ عبارت است از توانایی کنترل کردن توپ در شرایط مختلف به طوری که توپ در اختیار بازیکن باشد.

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک به عنوان یکی از بهترین باشگاه های فوتبال در استان البرز، توجه ویژه ای به مقوله استعدادیابی فوتبال در استان البرز و سایر استان های کشور دارد. شما نیز می توانید از طریق لینک های زیر متناسب با رده سنی خود در باشگاه و مدرسه فوتبال درفک ثبت نام نمایید

 

پاسخ دهید