مدرسه فوتبال در جهانشهر کرج

باشگاه ها و مدارس فوتبال زیادی در استان البرز و کرج فعالیت دارند. یکی از بهترین باشگاه ها و مدارس فوتبال در استان البرز و کرج، مدرسه فوتبال دُرفَک است که نامش را از قله ی زیبای درفک گرفته است.

مدرسه فوتبال درفک FCDORFAK با به کارگیری روش های نوین آموزشی و مربیان تحصیلکرده، همراه با امکانات تمرینی عالی، تلاش دارد تا تاثیر بزرگی در آینده استعدادهای فوتبالی استان البرز داشته باشد.

مدرسه فوتبال درفک در بیانیه ماموریت و ارزشهای خود، عنوان کرده است که هر تصمیم در داخل باشگاه و مجموعه درفک بایستی در جهت پیشرفت استعدادهای فوتبال باشد.

لینک مرتبط: الگوی هوشمند استعدادیابی در فوتبال

باشگاه درفک البرز با ایجاد فضایی امن، با بکارگیری مربیان رسمی فدارسیون فوتبال که سال ها سابقه فعالیت در این رده سنی را دارند، توانسته در سال های آغازین فعالیت خودش نظر تعداد زیادی از علاقه مندان به فوتبال را جلب کند.

مدرسه فوتبال در جهانشهر کرج:

باشگاه فوتبال درفک البرز برای رده سنی زیر 13 سال خود از میان بازیکنان علاقه مند و با استعداد تست فنی گرفته و ثبت نام می نماید.

خانواده های ساکن در منطقه جهانشهر کرج، می توانند در شعبه بلوار موذن مدرسه فوتبال درفک عضویت داشته باشند.

مدرسه فوتبال درفک البرز، زیر نظر سعید رنجبر، بازیکن سابق تیم ملی نوجوانان، باشگاه های پیکان و نفت تهران قرار دارد.

سعید رنجبر دارای مدرک مربیگری B از کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC است. مدرک مربیگری بدنسازی فوتبال دارد و سال ها سابقه مربیگری در فوتبال پایه استان تهران و البرز را در رزومه ورزشی خود دارد.

سعید رنجبر در تحصیلات دانشگاهی لیسانس مدیریت صنعتی و در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی خوانده است که این رشته تحصیلی در بخش مدیریتی کمک شایانی به پیشرفت باشگاه و بازیکنان عضو درفک خواهد داشت.

برای عضویت در باشگاه و مدرسه فوتبال درفک می توانید با شماره 09193631098 تماس گرفته و یا با کلیک بر روی تصویر زیر از شرایط کلاس ها آگاهی کاملی کسب نمایید.

 

پاسخ دهید