زیتونت | سامانه گردشگری و محصولات روستایی در ایران

زیتونت استارتاپی است که از سال 96 راه اندازی کردم. زیتونت ابتدا به صورت فعالیت گردشگری در یک روستا کار خودش را آغاز کرد و بعدها کم کم فعالیت خودش را به سایر روستاها و استان های کشور گسترش داد.

زیتونت دارای بخش های مختلفی است.

یکی از بخش های جذابی که توسط خیلی ها مورد پذیرش قرار گرفت و اکنون هر ماه شاهد استفاده چند باره اون توسط گردشگران روستایی هستیم، رزرو خانه های روستایی است.

در زیتونت شما می توانید در بکرترین نقاط شمال کشور اقامت داشته باشید. کلبه های چوبی، خانه های روستایی، اقامتگاه های بوم گردی، کلبه های جنگلی ارزشی است که زیتونت به کاربران خودش ارائه می دهد.

در بخش دیگر زیتونت ما تلاش کردیم ابتدا از شهرستان رودبار محصولات کشاورزی این شهرستان و استان گیلان را به مشتریان عرضه کنیم.

یکی از تلاش هایی که بازخوردهای بسیار مثبتی داشت، ارائه زیتون و روغن زیتون با کیفیت رودبار به سراسر ایران بود. گاهی اوقات وقتی آدرس خریدار را روی نقشه نگاه می کنیم واقعا حس فوق العاده ای داریم که می تونیم روغن زیتون و زیتون درجه یک رودبار را به دورترین نقاط ایران تحویل بدیم.

برخی ها تماس میگیرن و با اسم ما مشکل دارند. زیتونت؟

بله زیتونت. من و دو تا از هم تیمی ها اصالت رودباری داریم. به همین دلیل دوست داشتیم هم در لوگو و هم در اسم از نمادهای رودبار استفاده کنیم، چون در بستر آنلاین و دیجیتال ارائه خدمات و محصولاتمون را داریم، گذاشتیم زیتونت.

تیم زیتونت به ورزش و به خصوص فوتبال علاقه ی زیادی دارد. به همین دلیل در اواخر سال 98 با همکاری تعدادی از مربیان برتر استان البرز، از باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز حمایت مالی و امکاناتی داشته ایم. تا هم مسئولیت اجتماعی خودمون را به نحوی انجام داده باشیم و هم به علایقمون هم توجه کنیم.

 

پاسخ دهید