تست نونهالان و نوجوانان باشگاه فوتبال درفک البرز برای سال 1400

باشگاه فوتبال درفک البرز در نظر دارد از بازیکنان مستعد فوتبال کشور در رده های نونهالان و نوجوانان تست فنی بعمل آورد.

باشگاه فوتبال درفک البرز به عنوان یکی از بهترین آکادمی های فوتبال کشور و کادر مربیان تحصیلکرده که عمدتا دارای سابقه فوتبال حرفه ای می باشند و مدارک سطح A فوتبال آسیا دارند، تصمیم دارد تا از ابتدای سال 1400 بازیکنان برتر کشور را از طریق تست و استعدادیابی جذب کرده و در مسابقات حضوری پر قدرت داشته باشد.

آکادمی فوتبال درفک البرز طبق یک برنامه 10 ساله تلاش دارد با بازیکنان نونهالان خود وارد مسابقات بزرگسالان لیگ 3 و لیگ 2 کشور شده و از طریق حمایت های مالی که هم اکنون دارد، به سطوح بالاتر فوتبال ایران در رده بزرگسالان برسد.

اگر فکر میکنید دارای استعداد هستید و فوتبال بخش بزرگی از زندگی شما را شامل میشه و تمام فکر و ذهنتون فوتبالیست حرفه ای شدن است، میتوانید به جمع عاشق فوتبالی ما بپیوندید و مسیر حرفه ای شدن را طی کنید.

بازیکنان نونهالان و نوجوانان باشگاهی در طول هفته 3 جلسه تمرین خواهند داشت.

این بازیکنان در ماه های منتهی به آغاز مسابقات جلسات تمرینی ویژه ای را زیر نظر مربی بدنساز باشگاه گذرانده و سپس راهی مسابقات می شوند.

در طول مسابقات باشگاهی تیم رسانه ای باشگاه درفک البرز از بازیکنان و تلاششون تصاویر و فیلم ثبت می کنند تا در رزومه آینده بازیکنان مورد استفاده قرار گیرد.

بازیکنان نخبه باشگاه هیچگونه هزینه ای پرداخت نخواهند کرد، نخبه و سطح A بودن بازیکنان بسته به نظر مربیان باشگاه خواهد بود و هیچ فردی حق دخالت در این موضوع را نخواهد داشت.

در طول ماه حداقل 2 کلاس تئوری در دفتر باشگاه درفک البرز برای بازیکنان برگزار خواهد شد. این کلاس های تئوری یا بهتر  است بگوییم کارگاه های آموزشی بصورت تبادلی برگزار می گردد تا بازیکن در کارگاه مشارکت داشته باشد.

کلاس های روانشناسی، مذاکره و سواد مالی خواهیم داشت تا در آینده بازیکنانی داشته باشیم که توانایی صحبت کردن بهتر با رسانه ها، وکلا و مدیران باشگاه ها را داشته باشند.

اگر فکر میکنید آماده پذیرش چالش های جدیدی در زندگی فوتبالی خود هستید، می توانید با مسئولان باشگاه درفک البرز تماس گرفته و در تست باشگاه حضور داشته باشید.

تست ها محدودیت زمانی ندارد و تا یک ماه قبل از آغاز مسابقات میتوانید در تمرینات حضور داشته باشید.

شماره تماس جهت حضور در تست فوتبال باشگاه درفک البرز: 09193631098

تست فوتبال درفک البرز در مرحله ابتدای در زمین های کوچک گرفته خواهد شد تا شانس دیده شدن بالاتر رود.

پاسخ دهید