چگونه پاس گل های زیادی در فوتبال بدهیم و پادشاه پاس گل در فوتبال باشیم | FCDORFAK

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز به عنوان یکی از بهترین آکادمی های فوتبال ایران و البرز تلاش دارد، تا همگام با بهترین تمرینات روز فوتبال دنیا، استعدادهای خوبی را به فوتبال ملی و باشگاهی معرفی نماید.

در این نوشته با هم مروری کوتاه در مورد سبک زندگی ورزشی یکی از با اهمیت ترین بازیکنان تاریخ فوتبال خواهیم داشت.

با مقالات دیگر درفک نیز همراه باشید.

چگونه پاس گل های زیادی در فوتبال بدهیم؟

1) دید خود را بهبود بخشید:

دید شما در مرحله ای که قصد ایجاد کانال با مهاجمان را دارید کلیدی ترین موضوع است. شما باید مدام ذهن خود را به شکلی آموزش دهید که در این مرحله از پاس هایی استفاده کنید که دفاع حریف را کامل از بین برده و حذف کند.

*آکادمی دروازه بانی فوتبال در استان البرز و کرج | FCDORFAK

*دروازه بان ها در فوتبال مدرن دیگر فقط یک بازیکن با دو دست نیستند (شروع مجدد بازی توسط دروازه بان، بازیسازی با دروازه بان)

*استعدادیابی فوتبال در کرج (استعدادیابی فوتبال نونهالان در کرج)

*تست فوتبال در کرج (تست فوتبال نونهالان، نوجوانان در کرج سال 99)

یکی از خصوصیات بارز بازیکنان برتر توانایی عصب عضله آنان می باشد. یعنی همانطور که توپ را کامل و مطمئن با پاهای خود تحت کنترل دارند؛ همزمان به بالا و اطراف نگاه کرده و مسیرهایی احتمالی را رصد می کنند.

2) خصوصیات هم تیمی های خود را بشناسید:

یک بازیکن باهوش دقیقا می داند هم تیمی هایش توپ را کجا می خواهند. بنابراین اگر میخواهید به کیفیت ارسال پاس گلهای بیشتری دست پیدا کنید باید شیوه بازی هم تیمی ها به خصوص شکل حرکت آنها به سمت داخل یا بیرون را مطلع شوید.
به عنوان مثال تعدادی از مهاجمان دوست دارند توپ را پشت خط دفاعی دریافت کنند.
این ها معمولا مهاجم سرعتی هستند. تعدادی مهاجمان قدرت دریبلینگ خوبی دارند که دریافت توپ پشت باکس و در حال حرکت طولی جهت دریبل یک مدافع و شوت به دروازه را می
پسندند. شما باید با شناخت کامل از هم تیمی های تهاجمی خود دقیقا آنها را در موقعیت مورد تخصص شان صاحب توپ کنید.

3) پاس های بلند و ناگهانی:

بهترین راهی که میتوانی از آن کمک بگیری پاس های بلند و توانایی ساخت موقعیت برای مهاجمان از طریق غافلگیر کردن دفاع حریف با اقدامات ناگهانی است. تلفیق این دو ویژگی و استفاده از بازیسازی از عقب زمین امتیاز شما در صدور پاس گل را افزایش می دهد. برای این مهم جدا از تمرینات تیمی، گاهی برای تمرین و کار کردن بر روی ارزش پاس ها و به هدف رسیدن پاس های بلند وقت و انرژی بگذار.

مجددا نگاه کنید و به ذهن بسپارید:
1) دید وسیع و عمیق
2) شناخت ویژگی و علایق هم تیمی
3) پاس های بلند نهایی را تمرین کنید

در نهایت برای اینکه به یک کیفیت عالی دست پیدا کرده و پاس های گل پرشماری صادر کنید، دقیق و ریزبینانه به بازی مَستر پاس های دنیا مثل دی بروینه و اوزیل و البته خود ترنت السکاندر آرنولد نگاه کرده و تجزیه و تحلیل کنید که چه موقع، چرا و چگونه از سه نکته استفاده می کنند.

و بالاخره زمان برداشت محصول فرا می رسد و شما به یک شاه مهره در تیمتان تبدیل می شوید.

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز، به عنوان یکی از بهترین باشگاه ها و مدارس فوتبال در استان البرز، از بازیکنان با استعداد فوتبال استان البرز، تست فنی بعمل می آورد. شما نیز می توانید با توجه به شرایط سنی خود در یکی از رده های باشگاه فوتبال درفک حضور داشته باشید.

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز از استعدادهای فوتبال در سراسر کشور پذیرش می کند. شما می توانید به مجموعه درفک پیوسته و در مسیر حرفه ای شدن به عنوان یک فوتبالیست قدم بردارید.

پاسخ دهید