تمرینات روز فوتبال (تمرین 2: از بارهای اضافه استفاده کنید)

تمرینات روز فوتبال (تمرین 2: از بارهای اضافه استفاده کنید)

تمرین و بازی فوتبال
توسط سایت آموزش فوتبال فوراستادی
جلسه ای که تیم ها را تشویق می کند تا از داشتن یک بازیکن اضافی نهایت استفاده را ببرند و فرصت ایجاد کنند. از این جلسه به عنوان یک فعالیت مستقل استفاده کنید یا آن را با دو پیشرفت ترکیب کنید تا یک جلسه کامل ایجاد کنید

چرا از این تمرین فوتبال استفاده کنیم:

اکنون تاکید بیشتری بر سرعت بازی است. بازیکنان با تشویق به بازی رو به جلو در تمرین قبلی، اکنون باید این کار را سریعتر انجام دهند.

برپایی این تمرین فوتبال:


از همان قسمت قبلی استفاده کنید. بازیکنان اکنون به دو تیم تقسیم می شوند و تعدادی توپ در کانال مرکزی قرار می گیرند. یک تیم به عنوان مدافع عمل می کند و دو بازیکن در هر نیمه قفل می شوند. تیم دیگر به عنوان یک گروه چهار مهاجم کار می کند. تمرین برای یک دوره مشخص به طول می انجامد و سپس تیم ها نقش ها را عوض می کنند.

چگونگی اجرای این تمرین فوتبال:

چهار مهاجم یک توپ را از کانال جمع می کنند و در یک انتهای محوطه تلاش می کنند تا یک گل به ثمر برسانند. هنگامی که آنها این کار را انجام می دهند، یک توپ دیگر جمع می کنند و به طرف مقابل حمله می کنند. این تا زمانی ادامه می یابد که همه توپ ها استفاده شوند یا به محدودیت زمانی برسد. اگر مدافعان در هر زمان توپ را ببرند، اگر بتوانند آن را به کانال مرکزی برگردانند، امتیاز کسب می کنند.


نکات مربیگری:

با پیشرفت تمرین، بازیکن مهاجمی که توپ را جمع آوری می کند، این کار را با فاصله بیشتری بین خود و هم تیمی هایش انجام می دهد. بنابراین، تاکید بیشتری بر انجام دویدن های حمایتی هم تیمی ها جلوتر از توپ خواهد بود.

دو مدافع در هر نیمه قفل می شوند، در حالی که چهار مهاجم از کانال مرکزی شروع می کنند، با تعداد مشخصی توپ.
مهاجمان با هم کار می کنند تا در یک انتهای منطقه گلزنی کنند
وقتی گل می زنند، یک توپ دیگر جمع می کنند و دوباره می روند. مدافعان اگر توپ را ببرند و آن را به محوطه مرکزی برگردانند یک امتیاز کسب می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاکتیک های فوتبال و کسب بینش از مربیان در بالاترین سطح، سایت های فوراستادی 4STUDY.IR و وبلاگ باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز را  مطالعه کنید.

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز، به عنوان بهترین مدرسه فوتبال کرج تلاش دارد تا همگام با تمرینات بهترین آکادمی های فوتبال دنیا جلو رفته و استعدادهای بهتررا به فوتبال ملی و باشگاهی ایران معرفی کند. شما نیز می توانید عضو باشگاه درفک البرز شده و در مسیر حرفه ای شدن قدم بردارید.

پاسخ دهید