تمرینات روز فوتبال: دویدن نفر سوم در فوتبال Third-man running

تمرینات روز فوتبال: دویدن نفر سوم در فوتبال Third-man running

تمرینات فوتبال
مربیگری فوتبال | در سایت آموزش مربیگری فوتبال فور استادی 4study.ir

این جلسه آگاهی و حرکت بازیکنان را برای ترکیب های نفر سوم توسعه می دهد.

 

چرا از این تمرین فوتبال استفاده می کنیم:

در این عمل دو قسمت جلو واحد اولیه هستند. با این حال، همه بازیکنان دیگر را در جنبه تهاجمی تمرین برای حفظ تعامل بالا درگیر می کند، و همچنین به این دلیل که اصول دویدن نفر سوم در سراسر زمین قابل اجرا است – از ترکیب دفاع کناری با وینگر گرفته تا دو هافبک میانی که فضا را ایجاد می کنند. این ایده ها منحصر به مهاجمان نیست.

راه اندازی این تمرین فوتبال:

از یک منطقه 30×30 با دو جفت در داخل مربع استفاده کنید که با هم ترکیب می شوند تا یک دونده آزاد شود. در اینجا، جفت سفید از شمال به جنوب و جفت قرمز از شرق به غرب کار می کنند. این یک چالش اضافی برای آگاهی فضایی فراهم می کند.

چگونگی اجرای این تمرین فوتبال:

به عنوان یک تمرین بدون مخالف و یک توپ برای هر گروه شروع کنید، سپس به یک 2v2 بروید. تیمی که در اختیار دارد می تواند از دونده حمایت کننده در زمان مالکیت برای تبدیل آن به 3 در 2 استفاده کند. می توانید شرایطی را اضافه کنید، مثلاً حداقل دو بازیکن باید قبل از انتقال به طرف دیگر، توپ را لمس کنند.

نکات مربیگری:
برای اینکه در طول موج هم تیمی های خود باشید، ارتباط کلیدی است.
وزن پاس، آگاهی فضایی و اسکن نیز اهمیت بیشتری پیدا می کند زیرا این عمل پویاتر و چند بعدی است.
تغییر ظاهر و زمان بندی برای اطمینان از سرعت صحیح دویدن حمایتی و دور نگه داشتن توپ از تیم دیگر

1. دو تیم برای بازی در جهت مخالف، با تمرین بدون مخالف برای شروع

2. یک بازیکن خارجی به یکی از بازیکنان مرکزی پاس می دهد. دو بازیکن مرکزی ترکیب می شوند، در حالی که پاسور اصلی یک حرکت رو به جلو انجام می دهد.

3. بازیکنان مرکزی یک پاس رو به جلو را برای پاسور اصلی بازی می کنند تا به سمت مقابل بدود و به سمت مخالف بازی کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاکتیک های فوتبال و کسب بینش از مربیان در بالاترین سطح، سایت های فوراستادی 4STUDY.IR و وبلاگ باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز را  مطالعه کنید.

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز، به عنوان بهترین مدرسه فوتبال کرج تلاش دارد تا همگام با تمرینات بهترین آکادمی های فوتبال دنیا جلو رفته و استعدادهای بهتررا به فوتبال ملی و باشگاهی ایران معرفی کند. شما نیز می توانید عضو باشگاه درفک البرز شده و در مسیر حرفه ای شدن قدم بردارید.

پاسخ دهید