کتاب هایی که مربیان فوتبال باید بخوانند (کتاب های آموزشی مربیان فوتبال)

نوشته های آینده فُوراستادی بیشتر در مورد فوتبال خواهد بود. حداقل در چند سال آینده شاید 20 سال آینده من در ورزش حرفه ای فوتبال خواهم بود. و سعی خواهم کرد نگاهم به توسعه فوتبال و استعدادهای استان های البرز و تهران باشد.
در اینجا مطالبی که فکر می کنم برای مربیان و بازیکنان و خانواده ها می تواند مفید باشد را به اشتراک می گذارم، ضمن اینکه تلاش خواهم کرد تا برند شخصی خودم در فوتبال ایران را مطرح کنم.
از این پس فوراستادی که برای مطالعه معنی می شود بیشتر رنگ و بوی فوتبالی خواهد داشت. من تمام تلاشم را می کنم تا مطالب ارزشمندی را با شما به اشتراک بگذارم.
تولید محتوای فوراستادی برای یک هدف اصلی خواهد بود و آن هم شناخت خانواده ها از مدرسه فوتبالی است که فکر میکنم با توجه به ایده ها و کارهای اجرایی که خواهم کرد استعدادهای خوبی را پرورش و آموزش خواهیم داد.

یکی از بهترین مدارس فوتبال و آکادمی های فوتبال استان البرز و کرج خواهیم شد و افتخار خواهیم کرد که تلاش های ما به فوتبال ایران کمک خواهد کرد.

من سعید رنجبر هستم
کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی
دارای مدرک مربیگری B آسیا
مربی و استعدادیاب فدراسیون فوتبال ایران

کتاب های زیادی است که مربیان جوان و با تجربه بایستی مطالعه کنند تا ضمن یادگیری تمرینات روز دنیا با شیوه های انگیزشی تمرینات فوتبال نیز آشنا شوند.
فوراستادی تلاش می کند تا در نوشته های آینده کتاب های تمرینی خوبی را به شما معرفی نماید

پاسخ دهید