تمرین برای مدارس فوتبال (تمرین تسلط در دریبلینگ)

تمرین 2: در دریبل تسلط پیدا کنید
تمرینات فوتبال
توسط سایت آموزش فوتبال فوراستادی 4study.ir

چرا از این تمرین برای دریبل زنی در مدارس فوتبال استفاده کنیم:

مدافعان اضافه شده اند تا به میزان قابل توجهی سختی را افزایش دهند. بازیکنان باید تلاش کنند و از یک مدافع عبور کنند، بدون اینکه هم تیمی به آنها پاس بدهد یا از آنها حمایت کند.

برپایی این تمرین فوتبال:

از همان شبکه تمرین قبلی استفاده کنید، اما مخروط ها را بردارید و دو مدافع اضافه کنید. بازیکنان باقیمانده مانند تمرین 1 توزیع می شوند و دو طرف شبکه یک بازیکن کمتر دارند. اینها نمی توانند اضلاع مستقیماً مقابل یکدیگر باشند.

چگونگی اجرای این تمرین فوتبال:

دو بازیکن، وارد شبکه می شوند و سعی می کنند به سمت مخالف برسند. به جای اجتناب از مخروط ها، آنها باید از یک مدافع عبور کنند. با رسیدن به سمت دیگر، بازیکن جدیدی که وارد شبکه می شود باید منتظر بماند تا مدافع خود را در مرکز منطقه قرار دهد. اگر مدافع توپ را برد، آنها به دنبال دریبل زدن از منطقه برای کسب یک امتیاز هستند. مهاجمان هر بار که با موفقیت به طرف مقابل می رسند یک امتیاز کسب می کنند. نقش مدافعان را مرتباً بچرخانید.

نکات مربیگری:

با اعتماد به نفس و سرعت بازی کنید، همیشه به جلو بروید، به عقب برنگردید.
از هر دو پا و تمام قسمت های پا برای دستکاری توپ و عبور از مدافع استفاده کنید.

از همان تنظیمات تمرین قبلی استفاده کنید، اما با دو مدافع اضافه شده
بازیکنانی که وارد منطقه می شوند اکنون باید تلاش کنند تا از یک مدافع عبور کنند
مدافعان اگر توپ را ببرند و خارج از منطقه دریبل بزنند، امتیاز می گیرند. مهاجمان اگر به طرف مقابل برسند امتیاز می گیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاکتیک های فوتبال و کسب بینش از مربیان در بالاترین سطح، سایت های فوراستادی 4STUDY.IR و وبلاگ باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز را  مطالعه کنید.

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز، به عنوان بهترین مدرسه فوتبال کرج تلاش دارد تا همگام با تمرینات بهترین آکادمی های فوتبال دنیا جلو رفته و استعدادهای بهتررا به فوتبال ملی و باشگاهی ایران معرفی کند. شما نیز می توانید عضو باشگاه درفک البرز شده و در مسیر حرفه ای شدن قدم بردارید.

پاسخ دهید