تمرین فان برای تیم های فوتبال (شماره شما)

تمرین فان برای مدارس و تیم های فوتبال

توسط سایت آموزشی مربیان فوتبال فوراستادی 4study.ir

شما واقعاً می توانید تمرکز و مهارت های واکنش بازیکنان خود را در این فعالیت سرگرم کننده و سریع به چالش بکشید. 

این یک بازی سرگرم‌کننده و سریع است که مهارت‌های تمرکز بازیکنان را آزمایش می‌کند و راه‌های مختلفی برای گلزنی به آنها ارائه می‌دهد.

اجرای این تمرین:

 

شما به توپ، کنز، مخروط و دو گل نیاز دارید. مساحتی به ابعاد 45 × 20 یارد را تنظیم کنید، به دو منطقه 20 × 20 یاردی تقسیم کنید و بین آنها یک فضای پنج یاردی قرار دهید. ما از 18 بازیکن در جلسه استفاده کرده ایم.

چگونگی اجرای تمرین:

بازی بازیکنان را به چهار تیم به اضافه دو بازیکن خنثی تقسیم کنید. تیم ها در هر زمین 4 بر 4 بازی می کنند، به علاوه یک بازیکن بی طرف که برای تیمی که مالک توپ است بازی می کند. هر یک از چهار بازیکن هر تیم را 1-4 شماره گذاری کنید. در منطقه اول، بازیکنان با دریافت یک پاس در منطقه انتهایی امتیاز می گیرند. در منطقه دوم با گلزنی امتیاز کسب می کنند.

 

وقتی مربی یک شماره یا یک سری اعداد را صدا می کند، بازیکنان مربوطه بازی را تغییر می دهند. امتیازات مربیگری ارتباط، پاس دادن و حرکت و همچنین تمرکز برای شنیدن و واکنش به تماس مربی.

دو بازی 4v4 در کنار هم قرار می گیرند. امتیاز دهی در هر منطقه متفاوت است. یک بازیکن بی طرف در هر منطقه برای تیم مهاجم بازی می کند دو بازی 4v4 در کنار هم قرار می گیرند. امتیاز دهی در هر منطقه متفاوت است.

 در سمت راست، آنها آن را برنده می شوند و قبل از بازی رو به جلو برای حفظ آن حرکت می کنند در سمت چپ، قرمزها توپ را به دست می آورند و به دنبال گلزنی در منطقه پایانی هستند. مربی شماره ای را صدا می کند و بازیکنان مربوطه باید از یک منطقه گلزنی به منطقه دیگر حرکت کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاکتیک های فوتبال و کسب بینش از مربیان در بالاترین سطح، سایت های فوراستادی 4STUDY.IR و وبلاگ باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز را  مطالعه کنید.

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز، به عنوان بهترین مدرسه فوتبال کرج تلاش دارد تا همگام با تمرینات بهترین آکادمی های فوتبال دنیا جلو رفته و استعدادهای بهتررا به فوتبال ملی و باشگاهی ایران معرفی کند. شما نیز می توانید عضو باشگاه درفک البرز شده و در مسیر حرفه ای شدن قدم بردارید.

 

پاسخ دهید