تمرین بازی در زمین های کوچک: حمله در مناطق وسیع و کناری زمین

بازی در زمین های کوچک: حمله در مناطق وسیع
تمرینات فوتبال
توسط سعید رنجبر
بهره برداری از فضای کناره ها می تواند راهی موثر برای ایجاد موقعیت های گلزنی باشد – این بازی کوچک توانایی بازیکنان را برای انجام این کار افزایش می دهد.

 

چرا از این تمرین فوتبال استفاده کنیم:

یک بازی شرطی که به بازیکنان این فرصت را می دهد تا الگوهای مختلفی را که روی آنها کار کرده اند، در یک محیط بازی مانند امتحان کنند.

راه اندازی این تمرین فوتبال:

از یک زمین مناسب برای نیازهای بازیکنان خود استفاده کنید. دو کانال عریض را مشخص کنید و تیم ها را در آرایش 2-3-1 قرار دهید. اگر دروازه بان در دسترس است، از آنها استفاده کنید. اگر نه، قاعده ای را در نظر بگیرید که فقط با یک لمس می توانید امتیاز کسب کنید.

چگونگی اجرای بازی:

یک بازی معمولی انجام دهید، اما قبل از اینکه یک تیم بتواند گلزنی کند، توپ باید حداقل در یکی از مناطق وسیع بازی شود.

پیشرفت ها: این قانون را حذف کنید یا کانال ها را به طور کامل حذف کنید تا درک بازیکنان را بررسی کنید و ببینید آیا یادگیری اتفاق افتاده است یا خیر. از یک سیستم امتیاز دهی استفاده کنید که در آن تیم ها اگر پس از ارسال توپ از یک منطقه وسیع امتیاز بیشتری کسب کنند، امتیاز بیشتری می گیرند (شما باید کانال ها را برای این پیشرفت خاص نگه دارید).

نکات مربیگری:

حرکت بازیکنان برای کشیدن حریفان به مناطق مرکزی برای ایجاد فضا در کانال های گسترده. زمان دویدن بازیکنان برای رفتن به کانال های عریض و وزن و مساحت پاس هم تیمی ها برای دویدن آنها روی توپ. زمان و منطقه دویدن از بازیکنان مهاجم تا برخورد با صلیب.

دو کانال عریض را مشخص کنید و با تیم‌ها در ترکیب 2-3-1 بازی کنید
تیم ها به دنبال پیشرفت در زمین برای گلزنی هستند، چه در برابر دروازه بان یا با یک ضربه تمام شود
قبل از اینکه یک تیم بتواند گلزنی کند، توپ باید حداقل در یکی از مناطق وسیع بازی شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاکتیک های فوتبال و کسب بینش از مربیان در بالاترین سطح، سایت های فوراستادی 4STUDY.IR ، ساکر آکادمی، وبلاگ باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز را  مطالعه کنید.

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز، به عنوان بهترین مدرسه فوتبال کرج تلاش دارد تا همگام با تمرینات بهترین آکادمی های فوتبال دنیا جلو رفته و استعدادهای بهتررا به فوتبال ملی و باشگاهی ایران معرفی کند. شما نیز می توانید عضو باشگاه درفک البرز شده و در مسیر حرفه ای شدن قدم بردارید.

 

پاسخ دهید