بهترین باشگاه و مدرسه فوتبال البرز و کرج(قسمت دوم)

در نوشته قبلی سعی کردم توجه شما را به فاکتورهایی که بهترین مدارس فوتبال استان البرز و کرج دارند جلب کنم. در قسمت دوم این نوشته درد و دل های من از مدیریت دانش در مدارس فوتبال استان البرز است.

حتما می دانید که خیلی از سازمان ها برای دسترسی راحت، سریعتر، دقیق تر و طی نکردن چند باره یک مسیر و افزایش کارایی و بهبود عملکرد از مدیریت دانش استفاده می کنند.

آیا از مدیریت دانش در باشگاه های فوتبال و مدارس فوتبال میتوان استفاده کرد؟ پاسخ من مثبت است.

لوگو باشگاه و آکادمی فوتبال درفک البرز
لوگو باشگاه و آکادمی فوتبال درفک البرز

مربیان مدارس فوتبال هر ساله تغییر می کنند. بازیکنان از سنی به سن دیگر جابه جا می شوند و رده های نونهالان به نوجوانان و نوجوانان به جوانان می روند تا در سن قانونی و مختص به خود بازی کنند.

حال مربی  تازه آمده به باشگاه از کجا بفهمد که چه بازیکنانی در سال قبل حضور داشته اند. کدام بازیکنان عملکرد بهتری داشته اند، میانگین و شرایط سنی به چه صورت است و کدام بازیکنان در سال آینده می توانند در این رده بازی کنند، گزارشات مربیان از تمرینات و مسابقات چه بوده است، دستاوردهای باشگاه در سال قبل چه بوده است و جلسات تمرینی در چه روزهایی و چه ساعاتی و کجا برگزار می شدند، کدام بازیکن به تیم های ملی راه یافته است و کدام بازیکن قرارداد حرفه ای امضا کرده و سوال های دیگری که با مدیریت دانش در باشگاه ها امکان فعالیت بهتر مربیان را فراهم می آورد.

بهترین مربیان استان البرز و کرج معمولا با خودشان دفترهایی دارند که تمرینات متنوعی را در خودش جای داده است.

بهترین باشگاه ها و آکادمی ها و مدارس فوتبال استان البرز نیز تجربیات و دانش خود را در اسناد و پایگاه داده ای ذخیره دارند تا فعالیت مربیانی که جدیدا به باشگاه اضافه می شوند بهبود یافته و سطح عملکرد تیم بالاتر رود.

فرض کنید باشگاه و مدرسه فوتبالی در البرز کتاب هایی که مناسب علم تمرین، انواع تمرینات، تغذیه ورزشکاران، چگونگی جلوگیری و رفع مصدومیت و بدنسازی فوتبال و تمرینات آمادگی و جسملنی پویا و انواع گرم کردن و شناخت سیستم های فوتبال، کتاب های روانشناسی ورزشی و تمرینات مناسب رده های زیر 13 سال و جلسات همفکری و مشاوره و چندین و چند مورد دیگر را جمع آوری و دسته بندی کرده باشند و بعنوان یک مخزن اطلاعاتی در اختیار مربیان خود قرار دهند، به نظر شما این باشگاه ها و مدارس فوتبال عملکرد بهتری نخواهند داشت.

در نوشته بعدی مربوط به این نوشته قصد دارم راهکارهای مدیریت دانش در فوتبال را خدمتتون عرض کنم.

سعید رتجبر هستم مربی فوتبال در استان البرز که قصد دارم با ویژگی های جدیدی باشگاه و مدرسه فوتبال خودم را افتتاح کنم. باشگاه و مدرسه فوتبال من در سال 99  فعالیت خودش را آغاز خواهد کرد. اگر شما تمایل دارید تا فرزند خود را در مجموعه ای ثبت نام کنید که با عشق و تلاش به دنبال ارزش آفرینی در فوتبال است، مدرسه فوتبال ما یکی از بهترین گزینه ها در استان البرز می باشد.

پاسخ دهید