مدرسه فوتبال در کرج (بهترین مدرسه فوتبال کرج)

در کرج مدارس فوتبال زیادی فعالیت می کنند که تعداد زیادی از آنها فاقد استانداردهای لازم هستند و برخی دیگر از کیفیت خوبی برخوردارند.

باشگاه و مدرسه فوتبال دُرفَک البرز، بعنوان یکی از بهترین مدارس فوتبال استان البرز و کرج، تلاش دارد با آموزش اصولی و با روش های علمی استعدادهای بهتری را به فوتبال ملی و باشگاهی ایران تحویل دهد.

در مجموعه دُرفَک، شرايط رشد و يادگيری فوتبال حرفه ای براي تمام بازيكنان فراهم است. ضمن اينكه، توجه ويژه  برنحوه ی رفتار و اخلاق بازيكنان در دستور كار ميباشد و شكوفايی روح و منش ورزشكاری حائز اهميت  می باشد.

جمعيت فوتبالدوست و طرفدار “دُرفَک FCDORFAK” مشتاقانه منتظرند تاهر يك از اين پديده های جديد فوتبال ايران را در ليگهای معتبر اروپايی و نهايتا در پيراهن پر افتخار ملی ببينند.

طي مدتی نه چندان طولانی پس از تاسيس، “دُرفَک FCDORFAK” توجه ويژه ای را به خود جلب كرده و هم اكنون دارای طرفداران بسياری در داخل ايران می باشد كه چشم به رشد و پيشرفت اين استعداد های ناب فوتبال ايران دوخته اند و بی صبرانه در انتظار درخشش آنهاهستند.

در كنار آموزش صحيح و حرفه ای فوتبال، باشگاه دُرفَک FCDORFAK درصدد است تا از ترويج روح انسانی و اخلاق و منش ورزشی در بين پسران خود غافل نشود. در آكادمی و مدرسه فوتبال دُرفَک FCDORFAK،رعايت احترام و ادب بيش از هر چيز ديگری اهميت دارد.

بازیکنان مستعدی که از سنین پایین و از 7 سالگی در تست ها و تمرینات مورد تایید قرار گرفته شوند، به تیم های پایه و رده های سنی پایین درفک (تیم زیر 13درفک، تیم زیر 14 سال درفک، تیم زیر 15 سال درفک) راه پیدا کرده و در صورتیکه سیر صعودی پیشرفت رو طی کنند، توسط کادر فنی به تیم های رده های بالاتر باشگاهی در ایران معرفی شده و در قالب این تیم ها در مسابقات لیگ برتر باشگاه های تهران و کشور به رقابت با دیگر تیم ها می پردازند.

آموزش و پرورش بازیکنانی که بتوانند از لحاظ اخلاقی و فنی در سطح ملی بدرخشند و به تیم های ملی  در رده های مختلف خدمت کنند از دیگر اهداف مجموعه آکادمی درفک می باشد.  

پرداختن به تحصیل، اتمام دوره دبیرستان، و ورود موفق به دانشگاه و تحصیل در یکی از رشته های مرتبط با ورزش نیز در دستور کار مجموعه آکادمی دُرفَک نیز می باشد. بازیکنان موظف اند تا در طی سال، در کنار تمرینات فوتبال، سال تحصیلی را با موفقیت به اتمام برسانند. از این رو، نظارت مستقیم بر کیفیت نمرات و عملکرد تحصیلی بازیکنان همواره در دستور کار می باشد.

نحوه تست گیری در آکادمی دُرفَک FCDORFAK:

همه ساله، با صلاحدید کادر فنی، زمانی جهت تست گیری انتخاب و توسط رسانه اختصاصی آکادمی دُرفَک به عموم اعلام میگردد.

اصولا، این تست ها جهت جذب بازیکنان نخبه و مستعد از سراسر استان البرز در رده های سنی ۱۰ تا ۱۲ سال صورت می گیرد.

طی مرحله اول هر دوره تست، اسامی و اطلاعات تعدادی از بازیکنان که مد نظر کادر فنی قرار بگیرند ثبت شده و برای تست مجدد و جهت حضور در مراحل بالاتر پس از مدتی فراخوانده می شوند. این روند تا ۳ الی ۴ مرحله ادامه پیدا کرده و غربال بازیکنان صورت می گیرد تا در نهایت برترین بازیکنان با صلاحدید کادر فنی به طور دایم به آکادمی درفک دعوت شوند.  

طی تست مرحله اول، استعداد و توانمندی بازیکنان در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار می گیرد بدین صورت که بازیکنان در ایستگاه های مختلف موظف به انجام تست های متفاوتی می باشند.

لینک مرتبط: استعدادیابی در فوتبال

برای مثال: رقابت یک در مقابل یک در فضای کوچک، رقابت دو در مقابل دو در فضای محدود، قدرت حمل توپ و اجرای تکنیک ها و بازی ۷ در مقابل ۷ و … بخشی از تست ها می باشند.

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز DORFAK FOOTBALL CLUB بعنوان یکی از بهترین مدارس فوتبال در استان البرز و کرج، زیر نظر سعید رنجبر بازیکن سابق تیم ملی نوجوانان، باشگاه های پیکان و نفت تهران و تعدادی از برجسته ترین مربیان استان البرز فعالیت خودش را از انتهای سال 98 آغاز کرده و در صدد است تاثیرات بزرگی در فوتبال کشور داشته باشد.

شعار باشگاه درفک (فراتر از یک باشگاه) است. شعاری که سعی کردیم در ابتدا با دسترسی تمامی مربیان به کتابخانه مربیگری فوتبال ایران تحقق بخشیم. در مرحله دوم سعی کردیم با ترجمه کتاب های روز و ارائه آنها در قالب مقالات رایگان، کمک کنیم تا تمامی مربیان دسترسی رایگانی به محتوای اصیل و تمرینات آکادمی های برتر فوتبال دنیا داشته باشند.

برای عضویت در باشگاه و مدرسه فوتبال دُرفَک می توانید با شماره 09193631098 تماس بگیرید و یا با کلیک بر روی تصویر زیر در شعبه های فعال باشگاه ثبت نام کنید.

پاسخ دهید