آکادمی دروازه بانی فوتبال در استان البرز و کرج | FCDORFAK

آکادمی فوتبال درفک البرز، تلاش دارد تا در راستای تامین دروازه بانان مطمئن برای رده های مختلف باشگاهی، از استعدادهای دروازه بانی در استان البرز عضویت بپذیرد و با آموزش اصولی و تخصصی نیاز خودش را به دروازه بان های مطمئن تامین کند.

آکادمی فوتبال درفک البرز، با بهره گیری از بهترین امکانات تمرینی و آموزشی و همکاری با مربیان برتر استان البرز، میتواند محل مناسبی برای آموزش دروازه بانی در استان البرز باشد.

*[بهترین آکادمی دروازه بانی در استان البرز و کرج]

مربیان دروازه بانی آکادمی فوتبال درفک البرز: 

دارای مدارک مربیگری سطح 1 دروازه بانی آسیا می باشند.

سابقه مربیگری تیم های فوتبال پایه و بزرگسالان را در کارنامه خود دارند و همچنین تاکنون دروازه بانهای خوبی را به فوتبال ایران در رده های مختلف باشگاهی معرفی کرده اند.

یکی از مهمترین فاکتورهای مربیان دروازه بانی آکادمی فوتبال درفک البرز، تجربه بازی حرفه ای فوتبال را داشتن است، که خب خوشبختانه مربیان باشگاه این سابقه فوتبال حرفه ای را در رزومه خود دارند.

آکادمی تخصصی دروازه بانی درفک البرز: 

دروازه بانان علاوه بر آموزش، می توانند به عضویت تیم های باشگاهی ما در رده های سنی مختلف که در مسابقات استان البرز و تهران برگزار می شود،  درآیند.

استعدادیابی دروازه بانان نونهالان و نوجوان و معرفی آنها به رده های ملی و باشگاهی از اهداف اصلی آکادمی دروازه بانی درفک البرز می باشد.

علاقه مندان به ثبت نام در آکادمی تخصصی دروازه بانی درفک البرز می توانند با شماره 09193631098 تماس بگیرند.

در ادامه با هم لیست 10 دروازه بان برتر فوتبال دنیا را ملاحظه خواهیم کرد:

10 دروازه بان برتر فوتبال دنیا:

موقعیت دروازه بان امروزه نسبت به موقعیتی که فقط شش یا هفت سال پیش داشت، تقریبا قابل تشخیص نیست.

دیگر فقط مسدود کننده ضربه یا شوت زننده نیست، کسانی که درون دروازه هستند اکنون به عنوان اولین حمله کننده مطرح می شوند، با استفاده از توانایی های بازی با پا به تیم خود کمک می کنند تا مالکیت توپ را از آن خود و حفظ کنند.

آیا اشتباهاتی انجام شده است و وجود دارد؟ البته. اما با ریسک بالا پاداش بالایی به دست می آید و همانطور که در دو سال گذشته مانند منچستر سیتی و لیورپول دیده شده است، داشتن شماره 1 کلاس جهانی می تواند تفاوت ایجاد کند.

فکر می کنید 10 دروازه بان فعلی کره زمین اکنون چه کسانی هستند؟

نگاهی به رتبه بندی های ما در زیر بیاندازید:

10. پیتر گلاسچی
پیتر گلاسچی در سال 2015 با مبلغ 2 میلیون پوند ازسالزبورگ به لایپزیش امضا رسیده است، طی چند سال گذشته چیزی جز پروازهای بلند دیدنی در لایپزیش در بوندس لیگا نبوده است.

ملی پوش گرسنه، قبل از هر چیز، یک مهار کننده ضربه های آزاد است که بسیار درخشان است، اما همچنین در دانستن زمان بیرون آمدن از خط خود و زمان باقی ماندن کاملاً شهودی است.

گلاسچی به درستی در دروازه خود فرمانروایی می کند و فقط در صورت نیاز به اقناع بیشتر، بایرن مونیخ (32) در فصل گذشته کمتر از لایپزیش (37) گل در بوندسلیگا دریافت کرد.

9. سمیر هندانوویچ
نفر بعدی پسری است که از طلوع خورشید در رتبه بندی بهترین ها بوده است، یا چیزی که احساس می شود، سمیر هندانوویچ همیشه جز بهترین هاست.

زمان ورود به اینترمیلان از اودینزه، اسلوونیایی پیشکسوت هرگز اعتباری را که شایسته او است، دریافت نکرده بود، اما آیا نراتزوری واقعا خوب است یا واقعا بد است – و آنها مطمئنا در سالهای اخیر این گام را طی کرده اند که تیم بهتری باشند – هندانوویچ همیشه پا به میدان گذاشته است.

هاندانوویچ در این فصل در سری A فقط 0.96 گل در هر 90 دقیقه دریافت کرده است – رقم قابل توجهی کم برای یک دروازه بان شروع کننده و بازیساز از عقب زمین می باشد. 

8. داوید دخیا:

بله، اسپانیایی اکنون مسئول خطاها و اشتباه های  عجیب است. با این حال، همانطور که ممکن است، او هنوز هم منچستر یونایتد را از سوراخ های بسیار بیشتری از آنچه در آنها قرار می گیرد، نجات می دهد.

اوله گونار سولسشیرسرمربی یونایتد، در مورد دی خیا گفت:”او سیو های خوبی برای ما انجام می دهد. او برای ما بازی می برد. من هنوز فکر می کنم که او بهترین دروازه بان جهان است. 

در حالی که سولسشیر ممکن است با خواندن او به عنوان بهترین دروازه بان روی کره زمین کمی اغراق کند، نرخ گل خوردن دخیا 72.32٪ بسیار گویای این موضوع است.

7. تیبو کورتوا
مسلماً تأثیرگذارتر از دروازه بانی که برای یک دهه کامل مدام درخشان باشد، دروازه بانی است که طی یک دوره افول برای تثبیت مجدد خود در رده های بالاتر به سر می برد. این دقیقاً همان چیزی است که تیبو کورتوا مدیریت کرده است.

بلژیکی پس از تلاش در ماه های ابتدایی خود در رئال مادرید، پس از انتقال از چلسی، دوباره خود را هنگام رسیدن به آن گوشه های پایین و قضاوت بد جامعه فوتبال، سانترها را دوباره جمع کرده است، در حالی که او با توپ در پاهای خود کمتر دست و پا چلفتی به نظر می رسد در هر بازی رئال مادرید پاس ها و بازیسازی از عقب زمین را همراه با کورتوا دارد، در فصل گذشته بهترین خط دفاعی لالیگا را دارد و فقط 21 گل دریافت کرده است. کورتوا سهم بزرگی در بالابردن آنها به بالای جدول داشته و کورتوا – که نرخ گل خوردن 78.57 درصدی آن بالاترین میزان در لالیگا در میان دروازه بانانی است که بیش از 60 شوت داشته اند – می تواند کاملا خود را بخشی از این تلاش و موفقیت بداند. 

6. کیلور ناواس
صحبت از رئال مادرید، هنوز هم عجیب به نظر می رسد که چهره کلور ناواس هرگز متناسب با آن نباشد. کاستاریکایی بین سالهای 2014 تا 2019 در 162 بازی در لوس بلانکوس به میدان رفت و سه قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا و همچنین قهرمانی 2016/17 لالیگا را به دست آورد.

با این حال ، همیشه احساس می شد طرفداران یک سوپراستار بین قوهای سفید را می خواهند، بنابراین او به PSG رفت و خب ، او آنچه را که از زمان ورود به پاریس ساخته است به ما نشان داده است.

11 کلین شیت در لالیگا – دومین مقدار بالاترین بسته نگه داشتن دروازه بان است که رکورد قابل توجهی خواهد بود، اما این واقعیت را اضافه کنید که هیچ دروازه بانی در فصل گذشته لیگ قهرمانان تاکنون پنج گل خود را در لیگ قهرمانان بهتر نکرده است و شما واقعاً توانایی های ناواس را احساس می کنید.

5. ادرسون
آزمایش کلودیو براوو هرگز در منچستر سیتی جواب نداد اما مشخص بود که پپ گواردیولا به دنبال چه چیزی است ، بنابراین، وقتی ادرسون وارد شد، همه چیز درست به نظر می رسید. Citizens سیتیزن ها قهرمان شدند و شما احمق هستید که Ederson ادرسون را دست کم بگیرید که برای رسیدن به این موفقیت چقدر مهم بوده است.

این بازیکن برزیلی همه چیز را در اختیار دارد، خواه این بازیکن سیوهایی مانند گربه داشته باشد، توپ را از یک مدافع تحت فشار بگیرد یا در محوطه جریمه خود یک سانتر دریافت کند. با این حال، مهمترین سلاح او این است که شروع مجددهای طولانی دارد. هر دروازه بانی که بتواند یک ضربه ایستگاهی را به یک موقعیت گلزنی تبدیل کند در اینجا قابل ذکر است، یکی از آنها که فصل گذشته حتی موفق به گلزنی برای یک پاس گل در لیگ برتر شده است.

4- مارک آندره ترشتگن
اگر می خواهید پیراهن دروازه بان بارسلونا را بپوشید، بهتر است در توپ با پا استعداد بالایی داشته باشید و خب، هیچ دروازه بان لالیگا نسبت به (Marc-Andre ter Stegen ) که 86 درصد ضریب پاس صحیح بیشتری ندارد.

3. مانوئل نویر
اوه، درست است، زیرا مانوئل نویر وجود دارد.

در طول دهه گذشته هیچ دروازه بانی موقعیت خود را بیش از نویر ثابت نکرده است. 

می توانید به نمایش ضعیف او در جام جهانی 2018 به عنوان نشانه ای از نابودی او اشاره کنید اما صادقانه بگویم ، کل تیم آلمان در آن مسابقات بسیار ناموفق بود. می توانید بگویید که او از بهترین های خود فاصله گرفته است اما صادقانه به نظر می رسد یک تحلیل غیر کارشناسی از کارشناسان و هواداران است که نیاز به تماشای فوتبال بوندسلیگا دارند.

2. جان اوبلاک

با تکمیل پاس فقط 54.99٪، یان اوبلاک دروازه بانی از نظر گفته های Ter Stegen یا Neuer نیست. آنچه که او است، بزرگترین شوت گیر روی کره زمین است.

اتلتیکو مادرید Diego Simeone فشرده بازی کرده و بنابراین به یک دروازه بان هوشیار پشت یک خط دفاع بالا احتیاج ندارد. در عوض، آنها به کسی احتیاج دارند که شوت های سنگین خود را بگیرد و توپ را از تور دروازه خارج کند. به معنای واقعی کلمه هیچ کس بهتر از اوبلاک برای آن تیم مناسب نیست.

1. آلیسون بکر
آیا آلیسون کاملاً به مانند نویر یا تراشتگن در بازیسازی خوب است؟ احتمالاً نه آیا او مانند اوبلاک بی رحمانه در توقف شوت ها مهارت دارد؟ نزدیک است اما هنوز نمیرسد.

با این حال، شما هنوز باید تعجب کنید که چقدر مسخره است و که هر دو مهارت را دارد. اگر به کسی نیاز دارید که آن شوت را به گوشه سمت راست و بالا متوقف کند، آلیسون آن را برای شما دفع می کند. آیا مدافع شما کمی تحت فشار چند مهاجم تحت فشار قرار دارد؟ مشکلی نیست، به آلیسون دقت کنید و او با آرامش بازی را تغییر می دهد.

اگرچه آنچه او را واقعاً متمایز می کند، توانایی عجیب او در زنده نگه داشتن لیورپول در بزرگترین بازی ها است. به عملکرد او در دیدار فلامینگو در فینال جام جهانی باشگاه ها یا توقف دقیقه 91 برای ناپولی در تصمیم گیری مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل گذشته فکر کنید. لیورپول بدون اینکه آلیسون لحظات تعیین کننده را پشت سر بگذارد، در هیچ یک از این رقابت ها پیروز نمی شود.

دروازه بانان نام آور دیگر: هوگو لوریس، جیانلوئیجی دوناروما، شزنی، جانلوئیجی بوفون، دین هندرسون، برند لنو، مارتین دوبراوکا ، روئی پاتریشیو، رومن بورکی، جوردن پیکفورد، یان سامر، کسپر اشمایکل، آندره اونانا

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز از استعدادهای فوتبال در سراسر کشور پذیرش می کند. شما می توانید به مجموعه درفک پیوسته و در مسیر حرفه ای شدن به عنوان یک فوتبالیست قدم بردارید.

 

پاسخ دهید