فیلمی از آکادمی فوتبال آژاکس هلند (حرفه ای آموزش فوتبال ببینیم و یاد بگیریم) | FCDORFAK

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز به عنوان یکی از بهترین آکادمی های فوتبال ایران و البرز تلاش دارد، تا همگام با بهترین تمرینات روز فوتبال دنیا، استعدادهای خوبی را به فوتبال ملی و باشگاهی معرفی نماید.

با مقالات دیگر درفک نیز همراه باشید. 

آکادمی فوتبال آژاکس آمستردام هلند یکی از برترین آکادمی های فوتبال در دنیا می باشد که بازیکنان بزرگی را در تاریخ فوتبال شاهد بوده ایم که محصول این آکادمی فوتبال هستند.

از رافائل ون درفارت، وسلی اسنایدر، مارکو فان باستن، یوهان کرایف، رایکارد، ادگار داویدز، سیدورف، تا همین اواخر که بازیکنان زیادی از آژاکس به تیم های متمول و بزرگ دنیا پیوسته اند. از جمله فرانکی دی یونگ به بارسلونا پیوست، حکیم زیاش به چلسی رفت، فن دبیک به منچستریونایتد پیوست و شاهد خواهیم بود این باشگاه بزرگ هلندی که کارخانه تولید بازیکنان باکیفیت در فوتبال می باشد، سال های آینده نیز بزرگانی را به جهان فوتبال معرفی می کند.

این فیلم اگر چه برای سال های گذشته است، اما می تواند گوشه هایی از دلایل موفقیت بازیکنان را در آینده نشان دهد که چطور آموزش اصولی و با برنامه می تواند آینده ای درخشان برای این استعدادهای فوتبال به همراه داشته باشد. باشگاه و آکادمی فوتبال درفک البرز، با بهره گیری از مربیان برتر استان البرز و الگوبرداری از بهترین آکادمی های فوتبال دنیا در امر آموزش و تمرینات، می تواند محل مناسبی برای یادگیری و توسعه همه جانبه فرزندان شما باشد.

*آکادمی دروازه بانی فوتبال در استان البرز و کرج | FCDORFAK

*دروازه بان ها در فوتبال مدرن دیگر فقط یک بازیکن با دو دست نیستند (شروع مجدد بازی توسط دروازه بان، بازیسازی با دروازه بان)

*استعدادیابی فوتبال در کرج (استعدادیابی فوتبال نونهالان در کرج)

*تست فوتبال در کرج (تست فوتبال نونهالان، نوجوانان در کرج سال 99)

پاسخ دهید