آماده سازی پیش از فصل در فوتبال | آوردن بیشترین فشار یا آماده سازی بدنی تدریجی (رابطه فشار و مصدومیت بازیکنان فوتبال) FCDORFAK

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز به عنوان یکی از بهترین آکادمی های فوتبال ایران و البرز تلاش دارد، تا همگام با بهترین تمرینات روز فوتبال دنیا، استعدادهای خوبی را به فوتبال ملی و باشگاهی معرفی نماید.

با مقالات دیگر درفک نیز همراه باشید.

مرحله قبل از فصل یا آماده سازی برای فصل جدید زمانی است که “اشتباهات” عمده ای در مدیریت بار تمرینی مرتکب می شوید. پیش فصل لحظه ایده آل برای کادر مربیگری برای القای فلسفه، سبک و / یا مدل بازی خود در تیم است.

امروزه، بسیاری از مربیان همچنان دانش علمی را نادیده می گیرند و همچنان بر اهمیت آماده سازی فیزیکی بازیکنان خود تمرکز می کنند، زیرا معتقدند که مولفه های اصلی این دوره رنج دیدن آنها است تا بعداً بتوانند از پس دوره رقابت و لیگ برآیند.

اصول آموزش کلاسیک نیز در این دوره از فصل اغلب به خطر می افتد. ما توجه كامل خود را به اصل پیشرفت نشان نمی دهیم، به سرعت از كمترین دوره تمرین در فصل (تعطیلات) به یكی از دوره های با بیشترین بار تمرین، كه معمولاً در هفته های 3-4 قبل از فصل این زمانی است که ما نیز معمولاً از اصل شخصی سازی به نفع برنامه های پیشنهادی چشم پوشی می کنیم.

دویدن گروهی یا تمرینات بدنی، جایی که برای همه قهوه همراه با شیر وجود دارد، فقط یکی از نمونه های متداول در این دوره از فصل است.

تراکم جلسات تمرینی و مسابقات (رسمی و غیررسمی) رعایت اصل رابطه مطلوب بین بار و ریکاوری را دشوار می کند، باعث می شود که یک ورزشکار سطحی از خستگی را جمع کند که می تواند خطر آسیب دیدگی را افزایش دهد. در آخر، و شاید اصلی که در یک پیش فصل کلاسیک بیشتر فراموش می شود، اصل خاص بودن است. برنامه های تمرینی که به دور از خواسته های بازی باشد، انتقال درس های آموخته شده و / یا سازگاری با تمرینات فوتبال را دشوارتر می کند.

از نظر میزان آسیب دیدگی در طی دوره قبل از فصل، اکثر مطالعات نشان داده اند که میزان آسیب دیدگی در این دوره به طور قابل توجهی بالاتر است. با در نظر گرفتن آمار، مشخص است که چیزی وجود دارد که ما اشتباه انجام می دهیم.

*آکادمی دروازه بانی فوتبال در استان البرز و کرج | FCDORFAK

*دروازه بان ها در فوتبال مدرن دیگر فقط یک بازیکن با دو دست نیستند (شروع مجدد بازی توسط دروازه بان، بازیسازی با دروازه بان)

*استعدادیابی فوتبال در کرج (استعدادیابی فوتبال نونهالان در کرج)

*تست فوتبال در کرج (تست فوتبال نونهالان، نوجوانان در کرج سال 99)

ساختارهای زمانی که در آن ورزشکار باید با حجم و شدت بسیار بالاتر از متوسط ​​سالانه تمرین کند (تا سه برابر بیشتر) قدرت بازیکن را در معرض خطر قرار می دهد و حتی می تواند احتمال آسیب دیدگی ورزشی را افزایش دهد.

علاوه بر این، این بارهای زیاد، در واقع تأثیر منفی بر وضعیت جسمی ورزشکار خواهد داشت. ما حتی می توانیم به این فکر کنیم که سازگاری ورزشکار را برعکس می کند. بنابراین، قبل از فصل می تواند به مخلوطی انفجاری تبدیل شود: احتمال آسیب دیدگی بالاتر همراه با زمان بیشتر برای تمرین (با تأثیر اندک یا پیشرفت جسمی جزئی).

به نظر می رسد نتایج بدست آمده توسط مالون، اوون و همكاران ، (2017) نشان می دهد كه رابطه بین بار انباشته شده در طی چرخه (دوره 4 هفته ای) و احتمال آسیب دیدگی در طول پیش فصل نسبت به فصل رقابت متفاوت است.

به طور مشخص، به نظر می رسد در طول قبل فصل بین بار تمرین و احتمال آسیب دیدگی رابطه مثبت وجود دارد، یعنی هرچه بار تمرین بالاتر باشد، احتمال آسیب دیدگی بیشتر است.

به نظر می رسد کاربردهای عملی تحقیق انجام شده در مورد تأثیر پیش از فصل نشان می دهد که یکی از اهداف دوره قبل از فصل باید این باشد که ورزشکاران جلسات تمرینی را به پایان برسانند. طراحی پیش فصلی که به یک ورزشکار امکان سازگاری فیزیولوژیکی را بدهد، در حالی که خطر آسیب دیدگی را به حداقل می رساند و توان بازیکنان را برای جلسات بعدی به حداکثر می رساند، باید یکی از اهداف پیش فصل باشد.

بنابراین به نظر می رسد که دیدگاه سنتی پیش فصل به عنوان زمان رنج و سختی دادن به ورزشکاران، به تدریج با مفهوم دوره ای از آماده سازی تدریجی که در آن ورزشکار به طور تدریجی و به طور خاص، خود را با فعالیت باز می یابد، جایگزین می شود.

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز، به عنوان یکی از بهترین باشگاه ها و مدارس فوتبال در استان البرز، از بازیکنان با استعداد فوتبال استان البرز، تست فنی بعمل می آورد. شما نیز می توانید با توجه به شرایط سنی خود در یکی از رده های باشگاه فوتبال درفک حضور داشته باشید.

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز از استعدادهای فوتبال در سراسر کشور پذیرش می کند. شما می توانید به مجموعه درفک پیوسته و در مسیر حرفه ای شدن به عنوان یک فوتبالیست قدم بردارید.

پاسخ دهید