تست فوتبال رده امید در سال 1400

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز از بازیکنان مستعد رده های سنی زیر تست فنی بعمل آورده و عضویت می پذیرد. این بازیکنان می توانند با شماره ی زیر تماس گرفته و در تست باشگاه حضور یابند.

تست رده امید باشگاه فوتبال درفک البرز برای سال 1400:

این رده سنی برای حضوری قدرتمند در مسابقات امید استان البرز و همچنین حضور در مسابقات کشوری سال آینده پذیرش خواهند شد.

رده امید باشگاه فوتبال درفک البرز:

متولدین 11 بهمن 1380 تا 1382 برای رده سنی امید پذیرش خواهند شد.

رده جوانان باشگاه فوتبال درفک البرز:

متولدین 11 بهمن 82 تا 1384

رده نوجوانان باشگاه فوتبال درفک البرز:

متولدین 11 بهمن 84 تا 1386

رده نونهالان باشگاه فوتبال درفک البرز:

متولدین 11 بهمن 86 تا 1388

باشگاه فوتبال درفک البرز با همکاری تیم های مطرح استان تهران، پس از جذب بازیکن در صورت تایید کادر فنی این بازیکنان را به تیم های دارای رده های بزرگسالان لیگ برتر، لیگ های آزادگان معرفی می کند و به پشتوانه روابط قوی با این باشگاه ها می تواند سکوی رشدی برای این بازیکنان باشد.

باشگاه فوتبال درفک البرز، با دارا بودن امکانات تمرینی عالی، مربیان برتر استان و حضور در مسابقات باشگاهی در استان البرز و تهران مکان مناسبی برای رشد فوتبالی و حرفه ای شماست.

جهت حضور در تست آکادمی درفک البرز در رده امید، جوانان، نوجوانان و نونهالان می توانید با شماره 09193631098 تماس گرفته و در جلسات تمرینی حضور یابید.

روزهای تست گیری: 

شنبه ها و دوشنبه های هر هفته از ساعت 17 تا 18:30 

مکان تمرین: 

مجموعه ورزشی کوثر (بلوار موذن، مابین خیابان پیروزی و انقلاب)

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز، به عنوان یکی از بهترین باشگاه ها و مدارس فوتبال در استان البرز، از بازیکنان با استعداد فوتبال استان البرز، تست فنی بعمل می آورد. شما نیز می توانید با توجه به شرایط سنی خود در یکی از رده های باشگاه فوتبال درفک حضور داشته باشید.

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز از استعدادهای فوتبال در سراسر کشور پذیرش می کند. شما می توانید به مجموعه درفک پیوسته و در مسیر حرفه ای شدن به عنوان یک فوتبالیست قدم بردارید.

پاسخ دهید