چگونه می توان بازیکنان فوتبال را بدون ایجاد فشار تحریک کرد و انگیزه بخشید | FCDORFAK

ایجاد انگیزه در ورزشکار خود در طول یک فصل طولانی که انگیزه کاهش می یابد. هر بازیکن جوان فوتبال این کلمات را در برخی مواقع بر زبان آورده است. تمرین طولانی مدت، تمرین یکنواخت، افت و مشکلات می تواند انگیزه یک بازیکن فوتبال را از بین ببرد.

انگیزه فقط مسئله فوتبالیست ها نیست بلکه والدین و مربیان آنها نیز درگیر هستند.

کمبود انگیزه می تواند به ویژه برای مربیان ناامید کننده باشد زیرا آنها مشاهده می کنند که ورزشکارانشان فرصت پیشرفت به عنوان یک بازیکن فوتبال را از دست می دهند و به عنوان یک ورزشکار به توانایی های بالقوه خود نمی رسند.

در نظرسنجی های فوتبال ما، مربیان و والدین از عدم انگیزه ورزشکاران خود در تمرینات و حتی بازی ها ابراز نگرانی می کنند.

به عنوان مثال، یکی از والدین که فرزندشون در باشگاه فوتبال دختران درفک البرز حضور دارد با سناریوی زیر درخواست کمک کرد.

“دخترم با مربی بسیار عالی در یک تیم بسیار خوب بازی می کند. او فاقد انگیزه و تمرکز برای بهتر شدن است. او گوش خواهد داد اما انگیزه ندارد که خارج از زمان های تعیین شده تمرین کند یا به بازی خود نگاه کند و اهداف مورد نیاز خود را تعیین کند. ”

“نگرانی من از این تلاش ها این است که بیشتر از خواسته ها و نیازهای او به خواسته های من مربوط شود. او نیازی نمی بیند. او واقعاً می خواهد بازی کند اما پشت سر دیگران قرار می گیرد، مگر اینکه تلاش کند تا در سطحی که در گذشته نشان داده بازی کند. ”

آکادمی دروازه بانی فوتبال در استان البرز و کرج | FCDORFAK

ناامیدکننده است که تماشا کنیم ورزشکاران تلاش کامل نمی کنند تا مهارت های خود را تقویت کنند و بازی خود را بهبود بخشند. آنها ممکن است استعداد داشته باشند، اما به اندازه کافی سخت کار نمی کنند. این ورزشکاران اکنون از هم تیمی هایی که با سرعت بالاتری پیشرفت کرده اند عقب می مانند.

شما می دانید که تمرین اختصاصی تر منجر به کسب مهارت های بیشتر و تبدیل پتانسیل های بالقوه به بالفعل می شود اما ورزشکاران اغلب نیازی نمی بینند. حتی در عمل، نگرش عدم تحقق این ورزشکاران می تواند باعث انحراف تیم شود.

برای کمک به ورزشکاران خود باید بتوانید تعادل حساسی بین تشویق و فشار بیش از حد داشته باشید. فشار بیش از حد به ورزشکاران باعث می شود که برخی از آنها حتی بیشتر عقب بروند.

تست و استعدادیابی فوتبال در استان البرز و کرج (باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز FCDORFAK)

چگونه بدون داشتن فشار بیش از حد به بازیکنان فوتبال انگیزه بدهیم:

گوش دهید – به جای اینکه به ورزشکاران بگویید که باید “این کار را انجام دهند” یا “آن کار را انجام دهند”، به آنچه ورزشکاران شما نیاز دارند گوش دهید، از ورزشکاران خود بپرسید که چگونه می توانید کمک کنید. شما می توانید پیشنهاد دهید، “اگر می خواهید مربیگری یا آموزش دیگری برای ارتقا مهارت های خود داشته باشید، می توانم در این زمینه به شما کمک کنم.” این پشتیبانی شما را بدون افزایش فشار نشان می دهد.

اگر پدر و مادر هستید. پدر و مادر باشید و نه مربی کنار خط. پس از یک بازی، از بازخورد دادن بیش از حد خودداری کنید. سوالات موثرتری بپرسید، مانند “تمرین چطور بود؟”، “آیا در تمرین کاری سرگرم کننده انجام دادید؟” یا “فکر کردید امروز در بازی چگونه کار کردید؟”

تلاش را جشن بگیرید، در دام افتادن جایی که فقط به موفقیت پاداش می دهید آسان است اما تشخیص تلاش موثرتر است. ستایش از تلاش، تلاش را افزایش می دهد.

حمایت کردن، علاقه نشان دادن و تحریک کردن بهترین روش برای افزایش انگیزه ورزشکاران و تقویت کار سخت بدون فشار بی فایده است.

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز، به عنوان یکی از بهترین باشگاه ها و مدارس فوتبال در استان البرز، از بازیکنان با استعداد فوتبال استان البرز، تست فنی بعمل می آورد. شما نیز می توانید با توجه به شرایط سنی خود در یکی از رده های باشگاه فوتبال درفک حضور داشته باشید.

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز از استعدادهای فوتبال در سراسر کشور پذیرش می کند. شما می توانید به مجموعه درفک پیوسته و در مسیر حرفه ای شدن به عنوان یک فوتبالیست قدم بردارید.

پاسخ دهید