آکادمی دروازه بانی در کرج (تست دروازه بانی در کرج)

آکادمی فوتبال درفک البرز، تلاش دارد تا در راستای تامین دروازه بانان مطمئن برای رده های مختلف باشگاهی، از استعدادهای دروازه بانی در استان البرز عضویت بپذیرد و با آموزش اصولی و تخصصی نیاز خودش را به دروازه بان های مطمئن تامین کند.

آکادمی فوتبال درفک البرز، با بهره گیری از بهترین امکانات تمرینی و آموزشی و همکاری با مربیان برتر استان البرز، میتواند محل مناسبی برای آموزش دروازه بانی در استان البرز باشد.

مربیان دروازه بانی آکادمی فوتبال درفک البرز: 

دارای مدارک مربیگری سطح 1 دروازه بانی آسیا می باشند.

سابقه مربیگری تیم های فوتبال پایه و بزرگسالان را در کارنامه خود دارند و همچنین تاکنون دروازه بانهای خوبی را به فوتبال ایران در رده های مختلف باشگاهی معرفی کرده اند.

یکی از مهمترین فاکتورهای مربیان دروازه بانی آکادمی فوتبال درفک البرز، تجربه بازی حرفه ای فوتبال را داشتن است، که خب خوشبختانه مربیان باشگاه این سابقه فوتبال حرفه ای را در رزومه خود دارند.

آکادمی تخصصی دروازه بانی درفک البرز: 

دروازه بانان علاوه بر آموزش، می توانند به عضویت تیم های باشگاهی ما در رده های سنی مختلف که در مسابقات استان البرز و تهران برگزار می شود،  درآیند.

استعدادیابی دروازه بانان نونهالان و نوجوان و معرفی آنها به رده های ملی و باشگاهی از اهداف اصلی آکادمی دروازه بانی درفک البرز می باشد.

علاقه مندان به ثبت نام در آکادمی تخصصی دروازه بانی درفک البرز می توانند با شماره 09193631098 تماس بگیرند.

پاسخ دهید