فرانچسکو توتی و استعدادیابی فوتبال

فرانچسکو توتی پس از رسیدن به افتخارات بزرگ در یک تیم افسانه ای با آس رم AS Roma و  تیم ملی ایتالیا Azzurri، اکنون خود را به منطقه دیگری از بازی زیبای فوتبال برگردانده است.

فرانچسکو توتی در سطح بین المللی کاملاً یک بازیکن استثنایی بود. وی به عنوان یکی از برترین بازیکنان فوتبال جهان به خاطر هدایت رم به افتخار آفرینی در سری آ ایتالیا در سال 2001 و همچنین نقش اصلی در پیروزی جام جهانی فوتبال در سال 2006 با تیم ملی ایتالیا مشهور است.

توتی همچنین رکورددار بیشترین گلهای رم در سری آ (دومین گلزن در بین بازیکنان سری A در تاریخ) و جوانترین کاپیتان باشگاه در تاریخ سری A است. نقاط عطفی که او را به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان فوتبال ایتالیا در تمام دوران نگه می دارد.

با این حال، وقتی حرفه بازیگری توتی به پایان می رسد، زندگی پس از فوتبال به هیچ وجه راحت نیست. توتی پس از بازنشستگی به عنوان بازیکن فوتبال، دو سال در کنار مدیر تیم فوتبال رم آقای مونچی در پشت صحنه باشگاه رم بعنوان مدیر اجرایی کار کرد، اما همیشه گفته بود که می خواهد در دنیای فوتبال بماند، اما نه به عنوان مدیر یا سرمربی که نیمکت نشین است، که مانند بسیاری از بازیکنان دیگر پس از بازنشستگی انجام می دهند.

راه حل او شروع ماجراجویی جدیدی در دنیای مدیریت و جستجوی استعدادها و  بازیکنان مستعد جوان در فوتبال بود. CT10 Management خدمت مشاوره ای و استعدادیابی توتی برای باشگاه ها و بازیکنان فوتبال مستقر در رم هستند.

فرانچسکو توتی پس از 25 فصل حضور در آ اس رم به عنوان بازیکن، اکنون به فعالیت استعدادیابی و توسعه بازیکنان فوتبال روی آورده است:

CT10 Management راهنمایی و مساعدت تخصصی به بازیکنان و باشگاه ها، از کمک به جذب بازیکن، تا نمایندگی و واسطه گری است.

توتی گفت: “در این لحظه از زندگی من کاملاً بر روی استعدادیابی و مدیریت بازیکنان فوتبال تمرکز کرده ام. من می خواستم برای خودم شغل جدیدی در دنیای فوتبال ایجاد کنم و از تجربیات خود نهایت استفاده را ببرم، در حالی که هنوز هم رقابت می کنم.

در این زمان ها، وقتی فناوری بسیار مهم شده است، توتی تصمیم گرفته است که به ابزار قدرتمند Wyscout اعتماد کند.

توتی توضیح می دهد: “در طول شناسایی استعداد و روند ارزیابی بازیکنان فوتبال، از Wyscout استفاده می کنیم.”

Wyscout به CT10 Management اجازه می دهد با کشف استعدادهای جدید از بیش از 270 لیگ در سراسر جهان، ویدئوها و داده ها را از تیم ها، مسابقات و بازیکنان تجزیه و تحلیل کند.

“هدف من ایجاد بهترین استعدادهای جوان، ارائه راهنمایی و کمک به آنها برای موفقیت آنها است”

فن آوری نقش اساسی را در کل روند استعدادیابی و ارائه بینش مهم در دنیای فوتبال مدرن، بازی می کند.

با این حساب، توتی قصد دارد چیزی بیش از استعدادهای جدید فوتبال،  بلکه “توتی جدید” را کشف کند.

فرانچسکو توتی گفت:من در صورت لزوم اروپا و کل جهان را برای یافتن استعدادهای فوتبال جستجو خواهم کرد. هدف من کشف بهترین استعدادهای جوان، ارائه راهنمایی و کمک به آنها برای موفقیت  است. من در حال حاضر مراقب بازیکنان جوان با استعداد فوتبال هستم و آنها را همانطور که همیشه می خواستم رشد کنم رشد خواهم داد.

پاسخ دهید