چگونه در ورزش سرمایه گذار جذب کنیم (آیا می توان در فوتبال به جذب سرمایه گذار امیدوار بود)

افزایش موفقیت آمیز سرمایه گذاری، تحقیق در مورد سرمایه گذاران بالقوه و سازماندهی مطالب برای حمایت از پیشبرد سرمایه شما که از پتانسیل شرکت شما حمایت کند، بسیار لازم و مهم است. یافتن سرمایه گذار که واقعاً شما را درک می کند بسیار مهم است – که می خواهد با شما آشنا شود و می خواهد رابطه ای ایجاد کند که برای هر دوی شما موفق باشد. بدیهی است، شما باید به یک سهامدار بالقوه نشان دهید که تجارت شما در حال رشد است – اما در نهایت، باید اشتیاق و دانش خود را نشان دهید.

مشاغل اغلب با حقوق صاحبان خانواده یا دوستان شروع می شود، اما هنگامی که از هزینه اولیه خود فراتر رفتید و محصولی را تولید کردید که فکر می کنید به اندازه کافی خوب است، به احتمال زیاد باید از سرمایه گذاران حرفه ای پول جمع آوری کنید. قبل از اینکه برای اولین سرمایه گذاری حرفه ای خود به سراغ سرمایه گذاران بروید، مهم است که به خوبی آماده شوید. مواردی که فکر می کنم بسیار مهم هستن تا به آنها پاسخ دهید را در ادامه آورده ام.

داستان حقوق صاحبان سهام

کارآفرینان در توضیح مزایای محصول یا خدمات خود بسیار عالی هستند اما در توضیح اینکه چرا باید روی آنها سرمایه گذاری کنند، خوب عمل نمی کنند. سرمایه گذاران می خواهند بدانند چرا این کسب و کار برای خود و سرمایه گذاران خود پول در می آورد.

این داستان حقوق صاحبان سهام شما است – دلیل اینکه برای سهامداران آینده خود درآمد کسب خواهید کرد. شما باید به آنها و شرکت خود اعتماد کنید و آنها را با پروژه آشنا کنید. سرمایه گذاران به احتمال زیاد از بازارهای متعدد مطلع هستند، که به آنها کمک می کند تا در مراحل بعدی به شما مشاوره دهند، اما در ابتدا آنها شما و برنامه های شما را بسیار شکاکانه ارزیابی خواهند کرد.

بازار

سرمایه گذاران سعی می کنند با پرسیدن اندازه بازار شما، فرصت بازار را دریابند. آنها می خواهند اطلاعاتی در مورد آمارهای سطح بالای بازار شما بدانند – اگر محصول (کالا و خدمات) شما موفق باشد، چند نفر در جهان آن را خریداری می کنند و ارزش کلی آن چقدر است؟

سرمایه گذاران مشتاق خواهند بود که ببینند آیا کارآفرین بازار فعلی خود، به ویژه رقبای بین المللی خود را می شناسد و آیا می داند بازار آینده بالقوه چقدر است. آنها همچنین مشتاق خواهند بود که شما شاهد اثبات دانش خود درباره پویایی رقابت و همچنین استراتژی خود برای هدف قرار دادن بازارهای جدید (و درآمدهای بالقوه آنها) باشید.

بازار پوشاک ورزشی در نتیجه تصور این بازار به عنوان یک بازار مد و نه تنها به عنوان یک بازار تجهیزات ورزشی بسیار افزایش یافته است. سرمایه گذاران تمایل بیشتری برای سرمایه گذاری در فرصت های بزرگتر بازار دارند.

تولید – محصول

سرمایه گذاران می خواهند ارزش پیشنهادی شما را بدانند – چرا مشتری باید محصول شما را در مقایسه با رقیب خریداری کند. سرمایه گذاران همچنین به اقتصاد واحد شما – هزینه های فروش واحد و ارائه خدمات – علاقه دارند و می خواهند تمام هزینه های دیگر را درک کنند. آنها مشتاق خواهند بود که استراتژی شما را برای معرفی بازارهای اضافی از طریق مدل ارائه شده بر اساس کشور/بازار بدانند.

یک نقشه راه محصول ایجاد کنید

این باید شامل توالی ویژگی ها و اولویت ها و دلایل تجاری باشد که بعداً محصول شما به قابلیت های اضافی نیاز دارد. سرمایه گذاران امیدوارند محصول شما خودکفا باشد و نیازی به حمایت اضافی نداشته باشد. با این حال، در صورت نیاز به توسعه، سرمایه گذاران مشتاق خواهند بود که بدانند این ویژگی های اضافی چیست، چگونه باید ارائه شوند و چگونه می توان آنها را پرداخت کرد. این نقشه باید نشان دهد که چگونه این هزینه های مهندسی در آینده توسعه می یابد.

الکس ماتر و آدام هانسمن The Athletic را با مأموریت تولید “پوشش هوشمندانه برای طرفداران سرسخت” آغاز کردند. این کسب و کار با استفاده از یک مدل اشتراک پولی در زمانی ایجاد شد که عرف رایج این بود که محتوای اینترنت باید رایگان باشد. این ایده به وضوح دارای پتانسیل جهانی است. با این حال، MVP آن قرار بود در شیکاگو با پوشش توله های شیکاگو (بیس بال) و بلک هاکس (هاکی روی یخ) راه اندازی شود تا این ایده را آزمایش کند که طرفداران ورزش حاضرند هزینه روزنامه نگاری ورزشی با کیفیت بالا را بپردازند. پس از آزمایش MVP  The Athletic ، به حدود 20 شهر در ایالات متحده و کانادا گسترش یافته است. این بازی در اروپا با راه اندازی در انگلستان در آگوست 2019 آغاز شد و پوشش فوتبال را در داخل بریتانیا و بین المللی ارائه می دهد.

کارکنان و تیم

سرمایه گذاران می خواهند از اشتیاق و بلندپروازی شما آگاهی داشته باشند و شما را برای ارزیابی دانش و مهارت های خود و نحوه کار شما ارزیابی می کنند. آنها می خواهند مطمئن شوند که شما یک مجموعه مدیریتی کامل و متخصص پشت کسب و کار دارید. بر میزان قدرت تیم اجرایی تأکید کنید و اعتبار اعضای خاص را به نمایش بگذارید.

شانون میلر، ژیمناست آمریکایی از ورزشکار المپیک به سمت حمایت از سلامت و تندرستی زنان و کودکان حرکت کرد. سبک زندگی شانون میلر از طریق برنامه ها، محصولات و مشارکت های مختلف، از جمله با شرکت Juice Plus+ ، با هدف آموزش، ایجاد انگیزه و الهام بخشیدن به همه زنان برای بهترین بودن به جامعه می رسد.

سرمایه گذاری

سرمایه گذاران انتظار دارند بلافاصله منابع مالی شفاف در دسترس باشند، از جمله گزارش های ماهانه مدیریت، پیش بینی جاری P & L 12 ماهه، طرح تجاری سه ساله در سه ماهه و پیش بینی جریان نقدی 12 ماهه. این یک آزمایش کلیدی در نمایش استقامت و جاه طلبی شما برای سرمایه گذار خواهد بود. اگر رشد کمی را پیشنهاد دهید، سرمایه گذاران خود را هیجان زده نمی کنید و یا به اندازه کافی بلندپرواز به نظر نمی رسید. با این حال، اگر نرخ رشد بیش از حد بالا باشد ، شما غیر واقعی تلقی می شوید.

یافتن تعادل بین رشد و سودآوری دشوار اما مهم است و مهم است که برنامه کسب و کار خود را نسبت به سرمایه گذاران خاصی که به دنبال آنها هستید تنظیم کنید. مهمترین عنصر فوق این است که این خواسته ها و بلندپروازی های شما هستند که در جذب سرمایه گذاران برای حضور تجارت شما بسیار مهم هستند. در نهایت نشان دهید که چرا ارزش سرمایه گذاری دارید و چگونه می خواهید در آینده برای آنها (و سهامداران آنها) درآمد کسب کنید.

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز، تلاش دارد تا همگام با تمرینات بهترین آکادمی های فوتبال دنیا جلو رفته و استعدادهای بهتری را به فوتبال ملی و باشگاهی ایران معرفی کند. شما نیز می توانید عضو باشگاه درفک البرز شده و در مسیر حرفه ای شدن قدم بردارید.

پاسخ دهید