بهترین مدرسه فوتبال در عظیمیه کرج

باشگاه ها و مدارس فوتبال زیادی در استان البرز و کرج فعالیت دارند. یکی از بهترین مدارس فوتبال استان البرز و کرج آکادمی فوتبال درفک البرز می باشد.

مدرسه فوتبال در عظیمیه کرج:

آکادمی فوتبال درفک البرز هدف اول خودش را ایجاد محیطی یادگیرنده قرار داده است. آموزش و ایجاد بستری برای رشد و توسعه فوتبال که بازیکنان در رده های سنی مختلف می توانند تفاوت آموزش را از همان روزهای ابتدایی درک کنند.

بهترین مدرسه فوتبال در عظیمیه کرج:

مدرسه فوتبال درفک البرز با دارا بودن مربیان برتر استان البرز می تواند

این باشگاه زیر نظر مربیان دارای مدرک A و B آسیا قرار دارد و مدیریت این باشگاه آقای سعید رنجبر بازیکن سابق تیم ملی نوجوانان، باشگاه های پیکان و نفت تهران می باشد. سعید رنجبر تاکنون کتاب ها و مقالات مختلفی در زمینه تاکتیک ها و سیستم های فوتبال ترجمه و منتشر کرده است و بسیاری از مربیان فوتبال در سطح کشور از این کتاب ها برای آموزش استفاده می کنند.

درفک البرز

بهترین مدرسه فوتبال عظیمیه کرج:

آکادمی فوتبال درفک البرز دارای زمین های اختصاصی و بهترین امکانات تمرینی می باشد.

زمین اختصاصی باشگاه در دانشگاه پیام نور بلوار موذن بوده و سایر زمین های تمرینی نیز در محدوده زمانی مناسبی برای ساکنین و استعدادهای فوتبال عظیمیه کرج می باشد.

  • زمین چمن کوثر: بلوار موذن، مابین خیابان پیروزی و انقلاب
  • زمین چمن انقلاب: بلوار باغستان
  • زمین چمن پارک خانواده جهانشهر
  • زمین چمن طبیعی دانشگاه آزاد کرج

این باشگاه میتواند فرصت های تمرینی نوینی را برای فوتبال آموزان منطقه عظیمیه کرج داشته باشد و فوتبال آموزان چالش های جدیدی را تجربه کرده و قطعا به رشد فوتبالی آنها تاثیر مثبتی خواهد داشت.

بهترین باشگاه فوتبال عظیمیه کرج:

جهت عضویت در آکادمی و مدرسه فوتبال درفک البرز می توانید با شماره 09193631098 تماس بگیرید. آکادمی فوتبال درفک البرز نسبت به آموزش و رشد استعدادهای استان البرز تعهد کاری و اخلاقی دارد و برای این هدف از بهترین مربیان و امکانات تمرینی استفاده می کند.

 

پاسخ دهید