4 راه برای بهبود رفتار بازیکنان فوتبال improve player behaviour

4 راه برای بهبود رفتار بازیکنان

به عنوان یک مربی جدید، مشتاق هستم که تمرین کنم و بهترین جلساتی را که می توانم به آن فکر کنم ارائه دهم.

گاهی ضربه می زنند، گاهی از دست می دهند. این زندگی است – همه بخشی از سفر است. اشتباهات را از خودم می پذیرم چون از بازیکنانم قبول دارم. من با اشتباهات مشکلی ندارم

اما یک چیز بود که من را آزار می داد. نمی‌دانستم چگونه با گروهی از بچه‌های 10 ساله رفتار کنم و نمی‌دانستم چگونه با رفتار آنها رفتار کنم.

ما در بزرگسالی دوست داریم فکر کنیم که کودکان کورکورانه هر کاری را که ما بخواهیم انجام خواهند داد. آنها – تا زمانی که ما یک رابطه محکم با آنها ایجاد کرده باشیم.

این درک یک شب بعد از یک جلسه تمرینی بد به نظرم رسید. من به دلیل نداشتن مهارت روی آن رابطه تأثیر منفی گذاشتم.

این به من احساس وحشتناکی داد. این برای آنها منصفانه نبود و برای من خوب نبود. بنابراین من یک دوره رفتار چالش برانگیز را گذراندم و این چیزی است که یاد گرفتم.

  1. دلایل اساسی برای رفتاری که چالش برانگیز است را در نظر بگیرید

اول از همه، من این تعریف را دوست دارم – “رفتاری که به چالش می کشد”. متوجه خواهید شد که رفتار «بد» نیست – زیرا بچه ها افراد بدی نیستند و به گونه ای رفتار نمی کنند که شرور باشند.

رفتارها اغلب روش کودک برای بیان خود و برقراری ارتباط با احساساتشان است. هر رفتاری که معمولاً به عنوان «شیطنت» توصیف می‌کنیم، می‌تواند نتیجه مشکلات کودک در خانه، تجربه ضربه یا غفلت، فشار همسالان باشد یا ممکن است نیازهای آموزشی یا ناتوانی خاصی داشته باشد.

به همین دلیل است که ما نباید به رفتاری که چالش برانگیز است، واکنش بدی نشان دهیم. ما باید همیشه با هوش و شفقت برخورد کنیم.

2) قبل از واکنش منحرف شوید

منظور من از واکنش هوشمندانه همین است. به جای واکنش فوری به اختلال در سطح پایین با سوزاندن کودک، از تکنیک‌های نرم‌تر استفاده کنید.

این می تواند شامل نادیده گرفتن استراتژیک رفتارهای توجه جویانه باشد – گاهی اوقات کودکانی که خواهان توجه هستند حتی اگر منفی باشد به دنبال آن هستند. مطمئن شوید که در زمان‌های مناسب‌تر به طور مثبت توجه کنید.

در صورت امکان، از طنز برای انحراف استفاده کنید. تحسین همتایان می تواند به جذب کل گروه نیز کمک کند. اگر متوجه شدید که تعداد کمی از آنها مخرب هستند، در حالی که دیگران رفتار خوبی از خود نشان می دهند، اکثریتی را که الگوی خوبی هستند تحسین کنید.

به آنها بگویید که رفتارهای لازم را از خود نشان می دهند و تماشا کنید که کسانی که ناگهان شروع به تمجید از خود نمی کنند – وقتی به انتظارات شما رسیدند، حتما آنها را تحسین کنید.

 

3) همیشه آرام بمانید

 

گاهی اوقات این ممکن است سخت باشد. ممکن است سعی کنید در حالی که بچه ها با هم کشتی می گیرند، بر سر شما فریاد می زنند و دستورات شما را کاملاً نادیده می گیرند، جلسه ای را رهبری کنید.

ممکن است بخواهید وسایل خود را جمع کنید و به خانه بروید، اما حفظ آرامش حیاتی است. نحوه واکنش شما اولین قدم شما برای بازپس گیری اتاق است. اگر آنها احساس کنند که شما آن را از دست داده اید، آنها را پس نخواهید گرفت. بدتر از آن، زمانی که آن را با آنها از دست بدهید، شروع به شکستن هر رابطه ای که با آنها ایجاد کرده بودید، خواهید داشت.

4) به آنها اجازه ندهید که خاموش شوند یا خراب شوند

با فعالیت ها و بازی های فراوان، جلسات خود را تا حد امکان سرگرم کننده کنید. من معتقدم گرم کردن لحن را تنظیم می کند – آن را جالب کنید و رفتارهای مورد انتظار را از همان ابتدا تنظیم کنید.

در نهایت، سرگرم کننده باشید! با آنها بخندید، به آنها احساس خوبی بدهید و مثبت باشید. علاقه و اشتیاق خود را به ورزش ما نشان دهید. دلیل اینکه همه ما در شب‌های سرد حاضر می‌شویم این است که عاشق بازی هستیم، پس بگذار آن را ببینند.

همه اینها ساده به نظر می رسد، اما اینطور نیست. اصول اولیه در سطح جهانی مستلزم تلاش و مطالعه مداوم است.

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز، تلاش دارد تا همگام با تمرینات بهترین آکادمی های فوتبال دنیا جلو رفته و استعدادهای بهتری را به فوتبال ملی و باشگاهی ایران معرفی کند. شما نیز می توانید عضو باشگاه درفک البرز شده و در مسیر حرفه ای شدن قدم بردارید.

مدرسه فوتبال در کرج

بهترین مدرسه فوتبال در گوهردشت کرج

بهترین مدرسه فوتبال در عظیمیه کرج

بهترین مدرسه فوتبال در باغستان کرج

پاسخ دهید