تمرینات روز فوتبال (تمرین 1: از بارهای اضافه استفاده کنید)

تمرینات روز فوتبال (تمرین 1: از بارهای اضافه استفاده کنید)

بازی های کوچک
توسط سایت آموزش فوتبال فوراستادی
جلسه ای که تیم ها را تشویق می کند تا از داشتن یک بازیکن اضافی نهایت استفاده را ببرند و فرصت ایجاد کنند. از این جلسه به عنوان یک فعالیت مستقل استفاده کنید یا آن را با دو پیشرفت ترکیب کنید تا یک جلسه کامل ایجاد کنید.

چرا از این تمرین فوتبال استفاده کنیم:

یکی از عناصر کلیدی مالکیت توپ، توانایی ایجاد موقعیت های گلزنی است. این امر به‌ویژه در موقعیت‌های اضافه بار مهم است، که می‌توان قبل از اینکه رقیب فرصتی برای بهبود و سازماندهی مجدد پیدا کنند، از آن استفاده کرد.

برپایی این تمرین فوتبال:

یک منطقه با یک کانال مرکزی کوچک و دو هدف کوچک در هر انتها ایجاد کنید. از دو گروه سه مهاجم به اضافه دو مدافع استفاده کنید. مهاجمان در بین دروازه ها قرار می گیرند، یک گروه در هر انتها. مدافعان از وسط محوطه شروع می کنند.

چگونگی اجرای این تمرین فوتبال:

یک مهاجم به داخل کانال حرکت می کند و در نزدیک ترین خط به هم تیمی های خود می ایستد. مدافعان روی خط دیگر قرار می گیرند. توپ توسط یکی از هم تیمی ها به مهاجم ارسال می شود، سپس او با مهاجم دیگر وارد زمین می شود و یک 3v2 ایجاد می کند. آنها به دنبال گلزنی در انتهای منطقه هستند.

وقتی آنها تمام می شوند، مهاجمان دیگر همین کار را می کنند و تمرین به همین منوال ادامه می یابد. اگر مدافعان توپ را ببرند، به انتهای زمینی که مهاجمان از آن وارد شده اند حمله می کنند.

نکات مربیگری:

بازیکنان باید مستقیم و مثبت در بازی خود عمل کنند – آنها باید تلاش کنند تا در سریع ترین زمان ممکن گلزنی کنند. آنها باید تشویق شوند که دویدن به جلو و پاس رو به جلو انجام دهند.

یک مهاجم توپ را در منطقه مرکزی دریافت می کند و دو هم تیمی خود به او ملحق می شوند و یک 3v2 ایجاد می کنند.
تیم مهاجم اول سعی می کند در گل های کوچک مخالف فرصت گلزنی ایجاد کند
اگر آنها موفق شوند، مهاجمان بعدی (قرمزها) همین کار را به صورت معکوس انجام می دهند – اگر مدافعان توپ را ببرند، به دنبال حمله به سایر اهداف هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاکتیک های فوتبال و کسب بینش از مربیان در بالاترین سطح، سایت های فوراستادی 4STUDY.IR و وبلاگ باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز را  مطالعه کنید.

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز، به عنوان بهترین مدرسه فوتبال کرج تلاش دارد تا همگام با تمرینات بهترین آکادمی های فوتبال دنیا جلو رفته و استعدادهای بهتررا به فوتبال ملی و باشگاهی ایران معرفی کند. شما نیز می توانید عضو باشگاه درفک البرز شده و در مسیر حرفه ای شدن قدم بردارید.

پاسخ دهید