چرا اسم باشگاه را دُرفَک گذاشتم

بالاخره اسمی که دوست داشتم را پیدا کردم و به دلم نشست. اسمی که فکر میکنم تا سالیان سال شاید 70 سال آینده در فوتبال ایران باشد و به استعدادها و رشد فوتبالی کودکان و نوجوانان ایرانی کمک کند.

لوگو باشگاه و آکادمی فوتبال درفک البرز
لوگو باشگاه و آکادمی فوتبال درفک البرز

باشگاه و مدرسه فوتبال دائمی درفک:

اول اینکه خب من اصلیتی رودباری دارم، به جز زیتون و روغن زیتون و زلزله رودبار، قله ای بلند و سربه فلک کشیده ای نیز به نام درفک وجود دارد که با اسم رودبار تداعی می شود.

اما این انتخاب اسم برای باشگاه و مدرسه فوتبال درفک فقط به این دلیل نیست که بخواهم بخاطر اصلیت خودم اسمی را انتخاب کنم.

درفک یا دالفک به معنی آشیانه عقاب است. جایی برای زندگی گونه ای از عقاب ها می باشد.

از طرفی با ارتفاعی بلند در رشته کوه های زیبای البرز مرکزی قرار گرفته است، رشته کوه هایی که محل زندگی بسیاری از قدیمی ترین ساکنان ایران است.

اسمی انتخاب کردم که هم اصالت داشته و هم معنی و مفهومی برای پرواز و بلند شدن در خودش داشته باشد.

نونهالان و نوجوانانی که می خواهند در یک محیطی فراتر از باشگاه رشد کنند و ما شاهد موفقیت های روزافزون آنها باشیم.

اخلاق گرایی در باشگاه و مدرسه فوتبال درفک حرف اول و آخر را میزند. بازیکنان با اخلاق و منظم و عاشق فوتبال در این باشگاه جای دارند و با بی اخلاقی مقابله میشود. این شعار نیست مدل ذهنی و تمام آنچیزی است که فکر میکنم آفت فوتبال ما شده است.

عقاب نشانه قدرت، آزادی و برتری است و دوست داریم افرادی به عضویت باشگاه و آکادمی فوتبال درفک قدم بگذارند که ضمن احترام به خانواده، دوستان، مربیان، تماشاگران و بازیکنان تیم مقابل، بدنبال قدرت، آزادی و برتری در مستطیل سبز باشند. 

امید دارم که میشه کارهای بزرگی در فوتبال پایه ایران و آسیا انجام داد و برایش تلاش های بسیار خواهم کرد.

اگر شما هم دوست دارید فرزندان خود را در یکی از بهترین باشگاه ها و مدارس فوتبال استان البرز ثبت نام کنید، کافیست با شماره زیر تماس بگیرید.

با ما تماس بگیرید: 09193631098

ما از تابستان سال 99 عضویت می پذیریم و رسما کار حرفه ای خود را آغاز می کنیم. خوشحال میشویم و افتخار می کنیم تا در کنار شما شاهد موفقیت ها و بزرگ شدن فرزندانمان باشیم.

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک را در اینستاگرام دنبال کنید

سعید رنجبر مربی ❤ فوتبال 

پاسخ دهید