دو فیلم فوق العاده از آنالیز تاکتیکی تیم های تحت هدایت یورگن کلوپ و پپ گواردیولا در تیم های فوتبال لیپورپول و دورتموند | FCDORFAK

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز، به عنوان یکی از بهترین آکادمی های فوتبال ایران، تلاش دارد تا همگام با تمرینات روز دنیا جلو رفته و استعدادهای برتری را به فوتبال ملی و باشگاهی ایران و جهان تحویل دهد. 

در این مطلب فیلم دو آنالیز تاکتیکی از برترین مربیان فوتبال دنیا(یورگن کلوپ و پپ گواردیولا) خواهیم دید.

در این فیلم ها به موضوعات خوبی اشاره شده است که اگر آشنایی حداقلی با زبان انگلیسی داشته باشید به خوبی متوجه خواهید شد که ترزیس یکی از برترین مدرسان فوتبال دنیا چه منظوری از این آنالیز تاکتیکی را دنبال می کند.

در ویدئو مربوط به تیم لیورپول یورگن کلوپ به چگونگی استفاده از مهاجم کاذب و فضاسازی آن برای هافبک های تهاجمی و مهاجمین کناری یا وینگرها پرداخته شده است.

ویدئو مربوط به آنالیز تاکتیکی بارسلونا پپ گواردیولا به چگونگی بازپس گیری دوباره توپ بلافاصله پس از این اینکه توپ را از دست داده اند اشاره می کند.

یوهان کرایف میگه: بازیکنان بارسلونا برای گرفتن توپ بیش از 10 متر دوندگی ندارند، چرا که پاس های با فاصله بیش از 10 متر ارسال نمی کنند.

در این فیلم خیلی قشنگ با ایجاد شکل های مثلث و الماس توضیح داده می شود که به سرعت در 6 ثانیه توپ توسط بارسلونا بازپس گیری می شود.

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز از استعدادهای فوتبال در سراسر کشور پذیرش می کند. شما می توانید به مجموعه درفک پیوسته و در مسیر حرفه ای شدن به عنوان یک فوتبالیست قدم بردارید.

 

پاسخ دهید