یادگیری فوتبال در خانه کلید توسعه بازیکنان است | (شروع فوتبال از خانه) | FCDORFAK

تام بایر نویسنده کتاب شروع فوتبال از خانه، بیرون آمده است تا انقلابی در نحوه بازی فوتبال در کودکان ایجاد کند. رویکرد او این است که قبل از شروع بازی تیمی در تیم های نونهالان و نوجوانان، کودکان با والدین برای فوتبال ارتباط برقرار کنند- یادگیری در خانه برای ایجاد بازیکنان بزرگ کلیدی است.

او با Soccer Coach Weekly درمورد چرایی اهمیت این موضوع صحبت کرد و در کتاب خود فوتبال از خانه شروع می شود به ما می گوید که چگونه این کار را انجام دهیم.

*فوتبال در خانه شروع می شود:

یک پیام ساده، منحصر به فرد و فکری رو به جلو دارد که مهارت های فوتبال را می توان و باید در خانه آغاز کرد. این یک برنامه فوتبال به اندازه یک پیام رشد پشتیبانی شده توسط تحقیقات و دانش نیست که نشان می دهد فرهنگ توسعه ملت های پیشرفته خیلی زودتر از آن که در مدرسه باشد در زمان قبل از مدرسه و استراحت کودکان و از سنین 2 تا 5 سالگی شروع می شود.

FCDORFAK
نقشی که والدین ایفا می کنند برای اطمینان از اینکه کودک آنها قبل از حضور در اولین تمرین تیمی سازمان یافته، شروع به حرکت کند، بسیار مهم است.

اگر کودکی قبل از بازی تیمی با یک توپ در پایش راحت و شایسته باشد، لذت متفاوتی از روز اول را تجربه خواهد کرد. این مهم می تواند توسط والدین حاصل شود که عشق کودک خود را به توپ، از روزهای اول بازی تیمی، تسهیل کنند.

[لینک مرتبط: مدرسه فوتبال کودکان درفک البرز در کرج]

تسلط بر توپ باید در مرکز رشد کودک باشد. والدین باید با کنار گذاشتن زمان 20 دقیقه در روز برای بازی با فرزندشان در خانه و اطراف آن، تعهد دهند.

خانه به عنوان یک محیط محافظت شده ایمن و به دور از تمسخر در جایی که از قبل هیچ فشاری برای موفقیت وجود ندارد، عمل می کند.

*قدرت این تعامل بین کودک و والدین:

قدرت این ارتباط در درک والدین از نیاز فرزندشان به توجه، تأیید و تمجید والدین است. این به نوبه خود یک محیط دارای بار احساسی ایجاد می کند که در آن یادگیری عمیق و حافظه طولانی مدت اتفاق می افتد.

مغز کودک 95٪ تا سن 5 یا 6 سالگی رشد می کندپاها، دورترین فاصله از مغز به ندرت فرصتی برای ایجاد مسیرهای عصبی مرتبط با مخچه دارند. این تمرینات به قرار دادن مسیرهای عصبی کمک می کند و با تکرار حرکات مغز را به حافظه وصل می کند، جایی که بعدا می توان از این مهارت های فنی به صورت خودکار و ناخودآگاه استفاده کرد.

*آکادمی دروازه بانی فوتبال در استان البرز و کرج | FCDORFAK

*دروازه بان ها در فوتبال مدرن دیگر فقط یک بازیکن با دو دست نیستند (شروع مجدد بازی توسط دروازه بان، بازیسازی با دروازه بان)

*استعدادیابی فوتبال در کرج (استعدادیابی فوتبال نونهالان در کرج)

*تست فوتبال در کرج (تست فوتبال نونهالان، نوجوانان در کرج سال 99)

تکرار کلید ارتباط است، بنابراین مقدار زمان بازی که در اوایل با کودک می گذرانید مهم است. این امر همچنین برای پیوند بین فرزند و والدین بسیار مهم است.

دراوایل شروع تمرینات به رشد مهارت های شناختی، عاطفی، اجتماعی و جسمی نیز کمک می کند. در هنگام انجام این تمرینات به درجه خاصی از تمرکز، نظم و توجه نیاز است. توجه شاید یکی از مهمترین مهارتهایی باشد که والدین می توانند در رشد کودک خود کمک کنند.

توجه باعث می شود که یادگیری در حال انجام باشد زیرا کودک در طی این تمرینات سلولهای عصبی مشابهی را ارسال و دریافت می کند که باعث تقویت اتصال می شود.

*آیا این شرایط برای برترین بازیکنان فوتبال دنیا نیز وجود داشته است؟

باشگاه فوتبال درفک البرز FCDORFAK

هنگامی که شما برترین بازیکنان جهان را مطالعه می کنید، مخرج مشترکی وجود دارد از جمله اینکه بهترین بازیکنان در خانه با والدین خود در سنین 2 تا 5 سالگی با توپ بازی می کنند. نقشی که والدین بازی کردند، آنها را زودتر از بقیه آماده کرد. همه آنها زود عاشق توپ شدند که این امر عشق آنها به بازی را تسهیل می کند.

این شبیه کتاب خواندن هر شب والدین برای کودک از سنین پایین است که عشق به مطالعه را نیز به وجود می آورد.

هر پدر و مادری، صرف نظر از اینکه آنها بازی کرده اند یا نه، می توانند به کودک خود قبل از ورود به تیم کمک کنند. سطح ورود شاید مهمترین مرحله رشد کودک باشد و ما می توانیم در دستیابی به آن به کودکانمان کمک کنیم، فوتبال در خانه شروع می شود.

نظر شما چیست، آیا تجربه ای دارید که با ما به اشتراک بگذارید. خوشحال میشیم در بخش نظرات اون را مطرح کنید تا از تجربیات و مطالعات شما استفاده کنیم.

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز، به عنوان یکی از بهترین باشگاه ها و مدارس فوتبال در استان البرز، از بازیکنان با استعداد فوتبال استان البرز، تست فنی بعمل می آورد. شما نیز می توانید با توجه به شرایط سنی خود در یکی از رده های باشگاه فوتبال درفک حضور داشته باشید.

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز از استعدادهای فوتبال در سراسر کشور پذیرش می کند. شما می توانید به مجموعه درفک پیوسته و در مسیر حرفه ای شدن به عنوان یک فوتبالیست قدم بردارید.

پاسخ دهید