بهترین مدرسه فوتبال کرج (بهترین باشگاه و آکادمی فوتبال کرج)

مدرسه فوتبال درفک البرز به عنوان بهترین مدرسه فوتبال کرج زیر نظر سعید رنجبر بازیکن سابق تیم ملی نوجوانان، باشگاه های پیکان و نفت تهران از سال 98 کار خود را در استان البرز و کرج شروع کرده و با به کارگیری مربیان برتر استان البرز توانسته است قدم بزرگی در آموزش بهتر بازیکنان فوتبال در استان البرز و کرج بردارد.

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز به عنوان یکی از بهترین مدارس فوتبال در استان البرز و کرج، با دارا بودن شعب مختلف تمرینی در کرج می تواند مکان تمرینی مناسبی برای آموزش اصولی فرزندان شما جهت قدم گذاشتن در مسیر حرفه ای فوتبال  و لذت بردن از فوتبال در یک محیط یادگیری امن باشد.

برای عضویت در آکادمی فوتبال درفک البرز می توانید با شماره 09193631098 تماس بگیرید

زمین های تمرینی مدرسه فوتبال درفک البرز در کرج:

زمین چمن کوثر در رجایی شهر، بلوار موذن

زمین چمن پارک خانواده جهانشهر، جنب چشم پزشکی نوردیدگان

زمین چمن سیدالشهدا جهانشهر، ابتدای جوادآباد

زمین چمن ورزشگاه انقلاب کرج

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز به عنوان یکی از بهترین مدارس فوتبال استان البرز و کرج تلاش دارد تا همگام با بهترین تمرینات روز آکادمی های فوتبال دنیا و ارائه امکانات تمرینی عالی، بهره گیری از تجربه و دانش مربیان برتر استان، آموزش اصولی را به استعدادهای فوتبال کرج و علاقه مندان به فوتبال در استان البرز و کرج ارائه کند.

ماموریت و ارزش های باشگاه درفک البرز:

ماموریت باشگاه درفک البرز شناسایی، پرورش و توسعه استعدادهای فوتبال در کشور و معرفی این بازیکنان به سطوح حرفه ای و تیم های ملی فوتبال ایران است.

بدین منظور و برای تمام سال هایی که باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز فعالیت خواهد داشت، طبق این ماموریت پیش خواهیم رفت.

در مجموعه درفک البرز به خانواده ها و بازیکنان به چشم مشتری نگاه نمی شود. نمی خواهیم این فرهنگ جا بیفتد که چون خانواده و بازیکن هزینه پرداخت می کند، همیشه حق با مشتری است حتی اگر اشتباه کند. ما بدلیل احترام به فوتبال، احترام به ارزش زمانی و مالی خانواده ها و از همه مهمتر احترام به استعدادهای فوتبالی ایران، که آینده ای پر افتخار را برای خود، خانواده و باشگاه رقم خواهند زد، اولویت اصلی را توسعه این بازیکنان در نظر گرفتیم. هر تصمیمی در باشگاه گرفته شود با توجه به این اولویت گرفته خواهد شد.

به همین دلیل از سنین 6 تا 18 سال حداکثر سنینی است که باشگاه درفک البرز تا 10 سال آینده پذیرش خواهد داشت. بازیکنان مستعد و پر تلاش باشگاه پس از سنین 18 سالگی به تیم های دیگر کشور معرفی خواهند شد تا مسیر حرفه ای شدن را طی کنند و قراردادهای حرفه ای امضا کنند.

یک تصمیم مهم در راستای ماموریت باشگاه درفک البرز، ثبت نام رایگان از بازیکنان با استعداد و سطح یک باشگاه می باشد. سطح یک یا دو بودن توسط مربیان باشگاه تعیین می شود و بازیکنانی که در سطوح یک هستند، به صورت رایگان از امکانات و خدمات باشگاه استفاده خواهند کرد.

سایر بازیکنان نیز می توانند به سطوح یک ارتقا یابند و این مستلزم تلاش، تعهد و از خودگذشتگی است.

ما میخواهیم در باشگاه درفک بین ممکن ها و غیرممکن ها پل بزنیم. اینگونه مربیان، خانواده ها، بازیکنان و تمامی نفراتی که در کنار باشگاه حضور دارند، خود را در یک مسیر بزرگ تصور می کنند. مسیری که ممکن است تا بازیکنانی را به تیم های لیگ برتر ایران و سایر کشورها برساند.

در فوتبال پایه و ابتدا در استان البرز می خواهیم همواره جز سه تیم اول استان در رده های سنی 13، 14 ، 15 و 16 سال باشیم. در مسابقات کشوری میخواهیم جز تیم های برتر لقب بگیریم.

در هر جلسه ای که در باشگاه برگزار خواهد شد، تصمیمات بایستی متناسب با ماموریت باشگاه (شناسایی، پرورش و توسعه استعدادهای فوتبالی در کشور) گرفته شده و بحث گردد. در هر جلسه ای با اعضای باشگاه، خانواده ها، بازیکنان این ماموریت بایستی تکرار گردد. هر عضوی از باشگاه که در دستیابی به این ماموریت باشگاه را کمک کند، پاداش دریافت خواهد کرد و کسانیکه نمیتوانند با این ماموریت کنار بیایند، مرخص خواهند شد.

ارزش های باشگاه فوتبال درفک البرز:

از آنجا که برای تحقق بخشیدن به ماموریت باشگاه نیاز به مربیان با دانش و پر تلاش داریم تا آنها آموزش درستی به استعدادها و بازیکنان باشگاه بدهند، مربیان و یادگیری آنها جز ارزش های کلیدی باشگاه است.

مرزی برای یادگیری بیشتر توسط اعضای باشگاه نباید وجود داشته باشد.

اگر قرار است دوره ای تهیه شود، کتابی خریداری شود یا نشستی در مورد موضوعات روز فوتبال و آکادمی های فوتبال برگزار شود، توسط باشگاه انجام خواهد پذیرفت.

اعضای باشگاه و مربیان بایستی به دنبال بهترین ایده ها باشند و به تغییر به عنوان فرصتی برای رشد نگاه کنند.

ارزش های 8 گانه باشگاه فوتبال درفک البرز:

1) همیشه از تلاش بازیکنان تقدیر کنید تا آنها بفهمند که بین استعداد و تلاش، این تلاش است که مهمتر است.

2) با خانواده ها تعامل خوبی داشته باشید و احترام متقابل را همیشه در رفتار خود نشان دهید

3) همیشه به دنبال راه هایی باشید تا با مربیان و باشگاه های بزرگ کشور ارتباط برقرار کنید تا بازیکنان مستعد باشگاه را به عضویت تیم های لیگ برتری ایران و جهان در بیاوریم

4) تشکر کردن و صداقت را فراموش نکنید

5) به صورت روزانه مطالعه کنید و ایده های تمرینی در آکادمی های بزرگ دنیای فوتبال بهره ببرید

6) برای وقت اعضای باشگاه و افرادی که با باشگاه درفک البرز در ارتباط هستند، ارزش قائل باشید

7) از امکانات تمرینی که در اختیار شماست به نحو احسن استفاده و محافظت کنید

8) عاشق کارمان باشیم و بهتر از هر کسی کارمان را بشناسیم

به مربیان، سرپرستان، بازیکنان و اعضای باشگاه که به این ارزش ها متعهد بوده و باعث تقویت آن شوند، پاداش خواهیم داد.

لحظات دردناکی خواهد بود با کسانیکه دوستشان داریم، به دلیل درک نکردن ماموریت و عمل نکردن به ارزش های باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز، خداحافظی کنیم. لطفا به ماموریت و ارزش های باشگاه تحقق ببخشید و انرژی لازم را صرف کنید.

اصطلاحی در مدیریت وجود دارد که می گوید باید وارد اقیانوس آبی شد. این یعنی باوجود صدها مدرسه فوتبال در استان البرز و تهران که قریب به 80 درصد آنها از کیفیت لازم برخوردار نیستند و بیشتر محلی برای درآمدزایی مدیرانشان شده اند. تعدادی از مدارس فوتبال و آکادمی های فوتبال در استان البرز وجود دارند که در اقیانوس های آبی در حال ارزش آفرینی و آموزش درست هستند.

اگر عشق به کار وجود داشته باشد، در همان جلسات اول متوجه خواهید شد.

شاخص های استعدادیابی در فوتبال و توجه باشگاه درفک البرز:

قابلیت حرکتی: چابکی، سرعت، قدرت، انعطاف پذیری

روان شناختی: اعتماد به نفس، تمرکز، انگیزه، کنترل خود

فیزیولوژیکی: توان بی هوازی، ظرفیت قلبی و تنفسی، میزان تحمل اسید لاکتیک

مهارتی: حمل توپ، کنترل توپ، دریبل، شوت

با توجه به این شاخص های استعدادیابی در فوتبال، تلاش داریم تا بازیکنان را در هریک از چهار شاخص کلی و زیر شاخص ها ارتقا بدیم. این مستلزم تلاش سه جانبه توسط باشگاه دُرفَک، خانواده ها و از همه مهم تر خود بازیکنان فوتبال است.

پاسخ دهید