8 راه برتر برای عضو شدن کودکان در یک باشگاه فوتبال

اگر فرزند شما علاقه ای به بازی فوتبال رقابتی نشان داده است، ممکن است در نظر داشته باشید که او را وارد یک باشگاه فوتبال کنید. فوتبال رقابتی نونهالان می تواند بسیار سرگرم کننده باشد و مزایای زیادی از جمله بهبود اعتماد به نفس، کار گروهی و البته مهارت های فوتبالی دارد.

قبل از اینکه به باشگاه های فوتبال مناطق خود نگاهی بیندازید، چند نکته وجود دارد که می تواند به کودک شما کمک کند تا خود را برای محیط رقابتی جدید آماده کند. مقاله زیر برخی از پیشنهادات مفید را برای آماده سازی فرزند شما بیان می کند.

شروع به بازی کنید

به همین سادگی. اولین پیشنهاد ما این است که فقط یک توپ فوتبال بگیرید و شروع به بازی کنید. چه به تنهایی و چه با دیگران، ضربه زدن به یک توپ و آشنایی با آن مکان خوبی برای شروع است.

پیوستن به یک باشگاه فوتبال بسیار ساده تر خواهد بود اگر فرزند شما کاملاً مبتدی در این ورزش نباشد. داشتن برخی از تجربیات قبلی باعث می شود که یک انتقال بدون دردسر برای آنها ایجاد شود و کل تجربه را بسیار دلهره آورتر نکند.

 

اصول اولیه را بیاموزید

گام بعدی یادگیری اصول فوتبال است. اینها موارد بسیار ساده ای مانند پاس دادن، دویدن با توپ، دریبل زدن، تکل زدن و شوت زدن است. مدرسه فوتبال درفک البرز به عنوان بهترین مدرسه فوتبال کرج شیوه های نوینی در آموزش این اصول دارد. با یادگیری این اصول اولیه، فرزند شما برای پیوستن به یک باشگاه فوتبال آماده تر می شود.

در این مرحله نگران تاکتیک ها یا حتی موقعیت ها نباشید. مهم این است که بتوانید ابتدا همه اصول اولیه را انجام دهید. حتی اگر فرزند شما می خواهد به عنوان مهاجم بازی کند، مطمئن شوید که حداقل روش مقابله را بلد است. به هر حال، این امر برای همه بازیکنان در بازی مدرن اهمیت بیشتری پیدا می کند.

تمرینات انفرادی فوتبال

با یادگیری اصول اولیه فوتبال، گام بعدی تمرین و اصلاح این مهارت ها است. صدها تمرین انفرادی مختلف برای توسعه مهارت ها وجود دارد. با این حال، نیازی نیست که آنها را خیلی پیچیده کنید تا مفید واقع شوند.

به سادگی دریبل زدن در اطراف برخی از موانع و مخروط ها، انجام برخی از پاس های دیواری و شوت به یک هدف نتایج قابل توجهی را در پی خواهد داشت، مخصوصاً برای مبتدیان تازه کار.

سرمایه گذاری روی تجهیزات فوتبال

همیشه می توانید روی برخی از تجهیزات آموزشی سرمایه گذاری کنید تا به فرزند خود کمک کنید تا بیشتر پیشرفت کند. تنوع زیادی وجود دارد و قطعاتی که واقعا تمرینات خاصی را بهبود می بخشد.

به عنوان مثال، گل های کوچک قابل حمل می توانند راهی عالی برای افزایش تعامل باشند و فوتبال را برای بچه ها بسیار سرگرم کننده تر کنند. علاوه بر این، این تجهیزات آموزشی طعم چیزهایی را که به احتمال زیاد در یک باشگاه فوتبال با آن روبرو می شود به کودک شما می دهد.

تناسب اندام را بهبود بخشید

قبل از پیوستن به یک باشگاه فوتبال ضروری نیست، اما مطمئناً ضرری نخواهد داشت. بهبود استقامت این مزیت را دارد که بتوانید در طول جلسات تمرینی و بازیهای طولانی سطح عملکرد را بالا نگه دارید.

سطح آمادگی جسمانی قوی به کودک شما کمک می کند تا مورد توجه قرار گیرد و همچنین تجربه کلی او را بهبود می بخشد.

بازی با دیگران

در صورت امکان، عادت به بازی با دیگران ایده خوبی است. بسیاری از کارها را می توان به تنهایی انجام داد، اما جنبه های خاصی از فوتبال وجود دارد که به سادگی به شخص دیگری نیاز دارد. شما می توانید هنگام بازی با شخص دیگری پاس، حرکت، توپ گیری را بهبود بخشید.

تمرین فوتبال

تمرین کامل کننده است. کلیشه ای است اما واقعیت دارد. با تقویت مهارت های خود و تمرین سایر موارد ذکر شده، از فرزند خود بخواهید تا قبل از پیوستن به باشگاه، بیشترین استفاده را از فوتبال خود داشته باشد.

نیازی نیست همیشه همه چیز را با هم قاطی کنید، تکرار همان تمرینات باعث پیشرفت بیشتر می شود و به فرزند شما کمک می کند تا قبل از پیوستن به یک باشگاه بازیکن بهتری شود.

اردوهای فوتبال

بهترین مرحله قبل از پیوستن به یک باشگاه فوتبال یک اردوی و فستیوال فوتبال است. مدارس فوتبال/اردوهای فوتبال با ارائه مسابقه به بچه ها کمک می کنند تا مهارت های خود را در فضایی مشابه یک باشگاه فوتبال برای کودکان تقویت کنند.

قبل از اینکه به باشگاه های فوتبال در کرج نگاه کنید، فرزند خود را به مدت 3 ماه در مدرسه فوتبال درفک البرز ثبت نام کنید. ما فضایی سرگرم کننده و جذاب را ارائه می دهیم که در آن بچه ها می توانند فوتبال را به صورت اصولی آموزش ببینند. برای کسب اطلاعات بیشتر از ماموریت و ارزش های باشگاه درفک البرز اینجا را کلیک نمایید.

سوالات متداول درباره ورود کودکان به باشگاه فوتبال:

چگونه می توان باشگاه های فوتبال برای کودکان پیدا کرد؟
منابع آنلاین زیادی وجود دارد که به شما در شناسایی باشگاه های فوتبال برای کودکان کمک می کند. همچنین می توانید به هیات فوتبال استان مربوطه سر بزنید.

چگونه برای عضویت در باشگاه فوتبال کودکان آماده شویم؟
مقاله ای که در بالا نوشتیم، بینشی در مورد نحوه آمادگی قبل از پیوستن به یک باشگاه فوتبال کودکان ارائه می دهد.

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز، تلاش دارد تا همگام با تمرینات بهترین آکادمی های فوتبال دنیا جلو رفته و استعدادهای بهتری را به فوتبال ملی و باشگاهی ایران معرفی کند. شما نیز می توانید عضو باشگاه درفک البرز شده و در مسیر حرفه ای شدن قدم بردارید.

 

پاسخ دهید