چند راهکار برای بهبود کار دفاعی تیم های فوتبال پایه | درفک البرز

5 روش که تیم شما می تواند از نظر دفاعی بهبود یابد.

در این مقاله ما به بررسی پنج روش دیگر می پردازیم که در آنها تیم شما می تواند جنبه های بازی دفاعی خود را بهبود بخشد.

1) جمع و جور ماندن
ماندن در موقعیت و جمع و جور بودن به عنوان یک واحد زمانی که خارج از مالکیت توپ است، برای یک تیم فوتبال در هنگام تلاش برای بهبود دفاعی حیاتی است. مربیان باید روی آموزش اصول پرسینگ و پوشش دادن به بازیکنان خود تمرکز کنند و سپس زمان مناسب برای رفتن و درگیر شدن با توپ را بدانند.

 

2) انتقال دفاعی

پس از از دست دادن توپ، بهترین زمان برای بازپس گیری آن در 5-10 ثانیه آینده است، اما اگر این کار نمی تواند انجام شود، برای تیم مدافع مهم است که عقب نشینی کند و در سریع ترین زمان ممکن به حالت دفاعی محکمی برسد.

اینفوگرافیک زیر جنبه های کلیدی انتقال به دفاع را نشان می دهد و نکاتی را در مورد اینکه چگونه بازیکنان می توانند ذهنیت خود را در هنگام دفاع در این موارد تغییر دهند ارائه می دهد:

 

3) دفاع از صلیب ها

یکی از مولفه های کلیدی در فوتبال، بازی در مناطق وسیع و به نوبه خود حمله و دفاع از سانترها است. بنابراین، تیم ها باید در مورد نحوه فشرده ماندن به عنوان یک واحد و محدود کردن خطر زمانی که توپ ها در جعبه قرار می گیرند، آموزش ببینند.

بازیکنان باید بدانند که چگونه در هنگام ورود توپ در موقعیت صحیح قرار گیرند، یا به بازیکنی که علامت می‌زنند محکم باشند یا اینکه بدانند کجا هستند، تهاجمی باشند و اگر توپ در مجاورت آن‌ها قرار می‌گیرد، تهاجمی باشند و روی پای خود قرار بگیرند و بتوانند توپ را دفع کنند.

 

4) بازی کردن از عقب زمین

اگرچه بازی کردن از عقب راهی برای بهبود دفاعی نیست، اما در حال تبدیل شدن به یک روش مهم است که بازیکنان دفاعی باید در آن بازی کنند.

این شیوه بازی نه تنها به تیم‌ها کمک می‌کند تا بازی از عقب را تقویت کنند و از طریق خطوط بازی کنند، بلکه روش خوبی برای بهبود توانایی فنی و خونسردی روی توپ خط دفاعی و دروازه‌بان است.

 

5) دفاع از ارسال های کنار زمین

اختصاص زمان در تمرین برای تمرکز بر نحوه دفاع از کرنرها و ضربات ایستگاهی واقعا مهم است. چند راه مختلف وجود دارد که تیم ها می توانند از کرنر دفاع کنند. بازیکن به بازیکن، منطقه یا ترکیبی از هر دو. اینفوگرافیک زیر مزایای این سیستم ها را نشان می دهد:

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز، به عنوان بهترین مدرسه فوتبال کرج تلاش دارد تا همگام با تمرینات بهترین آکادمی های فوتبال دنیا جلو رفته و استعدادهای بهتری را به فوتبال ملی و باشگاهی ایران معرفی کند. شما نیز می توانید عضو باشگاه درفک البرز شده و در مسیر حرفه ای شدن قدم بردارید.

پاسخ دهید