5 راه برای موفقیت بازیکنان جوان در فوتبال | درفک البرز

موفقیت در فوتبال بسته به دیدگاه شما، چه بازیکن، چه مربی یا پدر و مادر، می تواند معانی مختلفی داشته باشد. این مقاله به این موضوع می پردازد که چگونه بازیکنان جوان می توانند در فوتبال خود به موفقیت دست یابند تا درگیر بمانند و همچنان از این ورزش لذت ببرند.

1) تعیین اهداف برای بازیکنان فوتبال

بازیکنان می توانند اهداف مشخصی را برای خود تعیین کنند یا در شروع فصل توسط مربیان خود اهدافی را تعیین کنند. به عنوان مثال، مدافعان می توانند تعداد معینی کلین شیت را هدف قرار دهند و سپس هافبک ها/مهاجمان می توانند تعداد مشخصی گل و پاس گل را مشاهده کنند.

این اهداف می تواند به بازیکنان کمک کند تا در طول فصل تمرکز کنند و با زدن آنها به تیم برای پیروزی در بازی ها کمک می کند. بسته به توانایی تیم خود، مربیان ممکن است بخواهند اهداف گروهی مانند یک مقام بالاتر لیگ از سال گذشته یا قهرمانی در لیگ یا یک جام را تعیین کنند. باز هم این می تواند به تمرکز مثبت بازیکنان کمک کند و در صورت دستیابی به اهداف به آنها احساس موفقیت واقعی می دهد.

با این حال، اگر برخی از اهداف برآورده نشدند، تشویق بازیکنان مهم است. مربیان و والدین می توانند به این نکته اشاره کنند که بازیکنان در طول فصل حتی با نزدیک شدن به اهداف گفته شده پیشرفت کرده اند، بنابراین احساس ناامیدی نکنند.

بهترین مدرسه فوتبال کرج (بهترین آکادمی فوتبال در کرج)

2) پیدا کردن دوستان جدید در فوتبال:

بازی فوتبال و پیوستن به یک تیم جدید راهی عالی برای بازیکنان جوان برای پیدا کردن دوستان جدید است. ایجاد پیوندهای جدید با افراد در ورزش را می توان نوعی موفقیت دانست زیرا به نفع بازیکنانی است که از زمین فوتبال دور می شوند.

بازیکنان هنگام تمرین و بازی کردن، تجربیات مشترکی را تجربه می کنند، بنابراین به مرور زمان باعث ایجاد اعتماد و وفاداری بین آنها می شود. ویژگی هایی که به طور کلی در زندگی مهم است، به عنوان مثال در یک محیط کاری، افراد باید بتوانند تا حدی به همکاران خود اعتماد کنند تا بتوانند در کار مشترک موفق شوند.

3) یادگیری مهارت های جدید زندگی در فوتبال:

مشابه نکته قبلی، بازی فوتبال در یک تیم می تواند به بازیکنان درس های ارزشمندی درباره خودشان بدهد. به عنوان مثال، این مکان عالی برای دیدن نقشی است که بازیکنان در یک تیم ایفا می کنند – آیا این بیشتر نقش رهبری است؟ آیا آنها در یک تیم خوب کار می کنند؟

از آنجایی که بازیکنان متوجه این موضوع می شوند، زمانی که آنها در زندگی حرکت می کنند و شروع به انجام کارهایی دور از فوتبال مانند یافتن شغل می کنند، می تواند مفید باشد. همچنین می تواند به بازیکنان یاد دهد که چگونه در قبال چیزها پاسخگو باشند زیرا همانطور که همه ما می دانیم اشتباهات فردی همیشه در فوتبال اتفاق می افتد و بازیکنان باید یاد بگیرند که چگونه مسئولیت پذیری کنند و مهمتر از آن از این اشتباهات عقب نشینی کنند.

4) لذت ببرید از بازی فوتبال:

ممکن است کلیشه ای به نظر برسد اما تفریح ​​یکی از دلایل اصلی بازی بازیکنان فوتبال به خصوص در سطح جوانان و پایه است. بنابراین اگر این امر توسط مربیان در جلسات و در روزهای مسابقه قابل دستیابی باشد، نه تنها برای مربیان و بازیکنان بلکه برای والدین نیز نوعی موفقیت است زیرا از دیدن لذت بردن فرزندانشان از ورزش خوشحال خواهند شد.

علاوه بر این، اگر هوای مثبتی در اطراف تیم وجود داشته باشد، می تواند به عملکرد در زمین کمک کند و در دراز مدت موفقیت بیشتری را در زمین به همراه داشته باشد.

5) ایجاد یک مهارت جدید:

تمرکز بر توسعه مهارت‌های خاص در تمرین و سپس مشاهده کاربرد صحیح این مهارت‌ها در موقعیت‌های بازی، بخش بزرگی از موفقیت در فوتبال برای یک بازیکن و همچنین به عنوان یک مربی است، زیرا آنها می‌توانند پیشرفت فیزیکی را در تیم خود ببینند.

بازیکنان جوان‌تر می‌توانند روی مهارت‌های اساسی‌تری مانند کنترل توپ، دریبل زدن، پاس دادن و شوت‌زنی تمرکز کنند. همانطور که بازیکنان بزرگتر می شوند و با تکنیک های اساسی به موفقیت می رسند، می توانند شروع به اصلاح و تکمیل مهارت های خاصی کنند که اغلب در موقعیت خود استفاده می کنند.

به عنوان مثال، یک وینگر می‌تواند روی عبور از توپ از مناطق مختلف در زمین با تغییراتی در نوع توپ تمرکز کند.

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز، به عنوان بهترین مدرسه فوتبال کرج تلاش دارد تا همگام با تمرینات بهترین آکادمی های فوتبال دنیا جلو رفته و استعدادهای بهتری را به فوتبال ملی و باشگاهی ایران معرفی کند. شما نیز می توانید عضو باشگاه درفک البرز شده و در مسیر حرفه ای شدن قدم بردارید.

پاسخ دهید