گلزنی از روی سانترها

گلزنی از روی سانترها
تمرین و شوتزنی
توسط سعید رنجبر مربی آکادمی فوتبال درفک البرز
از این تمرین برای بهبود عملکرد مهاجمان خود استفاده کنید.

چرا از این تمرین استفاده کنید:
این فرصت را برای بازیکنان فراهم می کند تا تمام کنندگی خود را از سانترها، تمرین کنند.

ثبت نام فوتبال در کرج

برپایی تمرین:
یک ناحیه مستطیل شکل، نسبت به سن، تعداد و توانایی بازیکنان خود مشخص کنید. آن را به نصف تقسیم کنید تا دو کانال طولانی ایجاد کنید. دو دروازه معمولی را در دو طرف منطقه، تقریباً شش یارد از لبه قرار دهید. بازیکنان را به چهار جفت تقسیم کنید. دو تا از جفت ها به عنوان سرور عمل می کنند که در انتهای محوطه قرار دارند، یک جفت دیگر دروازه بان ها و زوج نهایی مهاجمان هستند.

چگونگی اجرای تمرین:

مهاجمان در نیمه های جداگانه منطقه شروع می کنند و سپس به نیمه ای می روند که در ابتدا شریک آنها قرار داشت. در حین انجام این کار، یک سرور یک پاس به آنها می دهد و مهاجم سعی می کند با یک ضربه پایانی گلزنی کند. هنگامی که آنها این کار را انجام دادند، دوباره به نیمه دیگر می روند تا از یک سرور دیگر پاس دریافت کنند. آنها به این کار ادامه می دهند تا زمانی که تمام توپ ها استفاده شود و سپس یک جفت دیگر مهاجم شوند.

بهترین کلاس فوتبال در کرج

امتیازات مربیگری:

چگونه می توانید زمان حرکت خود را برای دیدار با پاس در زمان مناسب تعیین کنید؟
آیا می توانید توپ را به ناحیه خاصی از دروازه هدایت کنید؟
آیا می توانید اطمینان حاصل کنید که بخشی از بدن شما که می خواهید استفاده کنید به سمت ناحیه دروازه ای است که می خواهید توپ به سمت آن برود؟
هر سرور یک توپ و یک توپ اضافی در کنار خود دارد. دو مهاجم از لبه منطقه شروع می کنند
دو مهاجم در حالی که دو سرور با هم عبور می کنند به نیمه مخالف منطقه می روند. در اینجا، یک مهاجم گل می زند و دیگری ضربه خود را مهار می کند
مهاجمان برای ادامه بازی به نیمه دیگر محوطه برمی گردند

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز، به عنوان بهترین مدرسه فوتبال کرج تلاش دارد تا همگام با تمرینات بهترین آکادمی های فوتبال دنیا جلو رفته و استعدادهای بهتری را به فوتبال ملی و باشگاهی ایران معرفی کند. شما نیز می توانید عضو باشگاه درفک البرز شده و در مسیر حرفه ای شدن قدم بردارید.

پاسخ دهید