چگونه تمرینات فوتبال را به روز مسابقه فوتبال پیوند دهیم

چگونه تمرینات فوتبال را به روز مسابقه فوتبال پیوند دهیم

برای افزایش یادگیری و تجربه بازیکنان فوتبال، مهم است که تمرینات روز مسابقه تا حد امکان تکرار شود. در اینجا چند ایده وجود دارد که چگونه می توانید آنها را به یکدیگر پیوند دهید.

تمرکز تمرینی خود را افزایش دهید:

این بازی بستر مناسبی را برای بازیکنان فراهم می کند تا آنچه را که روی آن کار کرده اند به نمایش بگذارند. پس از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. برنامه بازی خود را بر اساس آنچه در تمرین روی آن تمرکز کرده اید، قرار دهید و نتایجی را تنظیم کنید که به آنچه آنها تمرین کرده اند مرتبط است.

به رفتارهای مربیگری خود پایبند باشید:

روز مسابقه می تواند شدید و پر هیجان باشد. اما مهم این است که حتی اگر اوضاع خوب پیش نمی رود، خود را گم نکنید. شخصیت شما پیوند بزرگی از تمرین تا روز مسابقه است.

به نحوه رفتار خود در تمرین فکر کنید. چند وقت یکبار صحبت می کنید؟ از چه لحن صدایی استفاده می کنید؟ از چه نوع روش های مداخله ای و چه زمانی استفاده می کنید؟ آیا برای مثبت بودن ارزش قائل هستید؟

مربی ای را تصور کنید که آرام، مثبت اندیش است و به بازیکنان این فرصت را می دهد که در تمرین مسائل را بفهمند. اما وقتی روز مسابقه فرا می رسد، آنها تغییر می کنند. آنها دچار استرس، صدای بلند و دستوری می شوند. در اینجا هیچ سازگاری در رویکرد آنها وجود ندارد. این باعث سردرگمی تیم آنها، افزایش فشار و حذف لذت آنها می شود.

بنابراین، ارزش ها و رفتارهای خود را از پنجره بیرون نیندازید. چه در تمرین و چه در روز مسابقه، همان مربی سرگرم کننده و مثبت باشید.

روال مشابهی را ارائه دهید:

راه دیگر برای پیوند دادن تمرین به روز مسابقه استفاده از گرم کردن به عنوان یک فرصت اضافی برای تمرین است. استفاده از همان گرم کردن ها یا تمرین هایی که در تمرین استفاده می کنید، روال مشابهی را برای بازیکنان شما فراهم می کند. و این آمادگی بسیار بهتر از این است که همه در صف قرار بگیرند تا به نوبت به سمت دروازه بان شلیک کنند.

 

از صحبت های تیمی استفاده کنید:

گفتگوهای تیمی فرصت خوبی برای پیوند دادن تمرین به روز مسابقه فراهم می کند. ممکن است قبل از بازی این کار را انجام دهید. ارائه اطلاعات کمی در مورد آنچه اخیراً روی آن کار کرده اید و تعیین برخی از نتایج مرتبط با آن. اما این چیزی است که باید برای نیم‌فصل نیز در نظر داشت.

بسته به اینکه بازی چگونه پیش می رود، ممکن است در زمان استراحت چیزهای زیادی در نظر گرفته شود. اما تمرکز اصلی خود را برای مسابقه از دست ندهید.

در حالی که بازیکنان شما این شانس را دارند که آرام بگیرند و نوشیدنی بنوشند، در مورد پیام های خود با دقت فکر کنید. همانطور که در این مقاله ذکر شد، تیم خود را با اطلاعات زیادی در نیمه وقت پر نکنید. اما، بر اساس آنچه مشاهده کرده اید، یک راه مثبت برای پیوند دادن به تمرین و اهداف روز پیدا کنید. ممکن است به سادگی آنها را به خاطر نشان دادن برخی از آنچه که در تمرین، تمرین کرده‌اند تحسین کنید، سپس آنها را تشویق کنید که ببینند آیا می‌توانند آن را بیشتر در نیمه دوم امتحان کنند یا خیر.

صحبت های تیم شما در نزدیکی والدین و مراقبان بازیکنان نیز می تواند مفید باشد. به آنها اجازه دهید آنچه را که گفته می شود بشنوند، به آنها کمک می کند. علاوه بر این، درک آنها از آنچه به دنبال آن هستید و نحوه پیوند جلسات آموزشی شما با بازی را افزایش می دهد.

روز مسابقه را به تمرین پیوند دهید:

به محض اینکه سوت تمام وقت تمام شد، برنامه ریزی برای روز مسابقه بعدی شروع می شود. در حالی که از این زمان برای ادغام روز با بازیکنان خود در طول صحبت تیمی تمام وقت استفاده می کنید، این فرصتی است برای تنظیم برنامه برای هفته بعد. این جایی است که چرخه طرح، بازی، بررسی شروع می شود.

می توانید از این فرصت برای برجسته کردن موارد زیر استفاده کنید:

در جلسه آموزشی بعدی قرار است روی چه چیزی کار کنید و چرا
چگونه این به فلسفه بازی که شما تنظیم کرده اید – و احتمالاً مسابقه ای که آنها اخیراً بازی کرده اند مرتبط می شود
آنچه می خواهید ببینید بازیکنان از این بازی به تمرین و روز مسابقه بعدی می پردازند.
این یک فرصت عالی برای شماست تا یادگیری آنها را به داربست کنید زیرا به آنها کمک می کنید تا تصویر بزرگتر را با نحوه پیوند آنها با هم ببینند.

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز، به عنوان بهترین مدرسه فوتبال کرج تلاش دارد تا همگام با تمرینات بهترین آکادمی های فوتبال دنیا جلو رفته و استعدادهای بهتری را به فوتبال ملی و باشگاهی ایران معرفی کند. شما نیز می توانید عضو باشگاه درفک البرز شده و در مسیر حرفه ای شدن قدم بردارید.

پاسخ دهید