گرم کردن در فوتبال: روی پای جلویی قرار بگیرید

گرم کردن: روی پای جلویی قرار بگیرید
گرم کردن فوتبال
توسط سعید رنجبر
این جلسه سه قسمتی توانایی بازیکنان روی توپ را تقویت می کند تا آنها را قادر به بازی رو به جلو کند

چرا از این تمرین فوتبال استفاده کنید:

 


این جلسه بازیکنان را تشویق می کند که نفوذ کنند یا “به جلو بروند”، زیرا بازیکنان صاحب توپ به دنبال حمله به حریف هستند. فرصت هایی برای استفاده از ابزارهای مختلف، دریبل زدن، ترکیب و آگاهی برای گول زدن حریفان وجود دارد.

برپایی این تمرین فوتبال:

یک منطقه بازی نسبت به سن و توانایی بازیکنان خود تنظیم کنید. یک مخروط یا نشانگر مسطح در وسط منطقه و تعدادی دروازه در اطراف آن قرار دهید. هر بازیکن با یک توپ شروع می کند.

چگونگی اجرای تمرین:

بازیکنان همه از وسط منطقه با نشانگر مخروطی/تخت شروع می کنند. آنها سپس از دروازه خارج می شوند، چرخش می کنند و به وسط دریبل می زنند و به بازدید از دروازه های مختلف ادامه می دهند. می‌توانید با تشویق بازیکنان به استفاده از یک «ترفند» (مثلاً استپ اور) هنگامی که به نشانگر تخت مرکزی می‌رسند، تمرین را پیش ببرید. همچنین می‌توانید بازیکنان را به چالش بکشید تا ببینید در یک زمان مشخص (مثلاً یک دقیقه) چند دروازه می‌توانند دریبل بزنند.

نکات مربیگری:

کنترل را ببنید
از انواع مختلف چرخش استفاده کنید
تغییر جهت
تغییر سرعت
بازیکنان هر کدام یک توپ دارند و به دنبال بیرون زدن به سمت دروازه های بیرونی هستند
بازیکنان را تشویق کنید که تا آنجا که ممکن است از دروازه‌ها عبور کنند و هر بار به وسط بازگردند
بازیکنان را تشویق کنید تا هر بار که به وسط منطقه باز می گردند، یک مهارت را امتحان کنند

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز، به عنوان بهترین مدرسه فوتبال کرج تلاش دارد تا همگام با تمرینات بهترین آکادمی های فوتبال دنیا جلو رفته و استعدادهای بهتری را به فوتبال ملی و باشگاهی ایران معرفی کند. شما نیز می توانید عضو باشگاه درفک البرز شده و در مسیر حرفه ای شدن قدم بردارید.

پاسخ دهید