نکات مهم برای مربیگری در داخل سالن برای بازیکنان فوتبال

نکات مهم برای مربیگری در داخل سالن برای بازیکنان فوتبال:

کوچینگ در فضای باز همیشه با توجه به آب و هوا و دسترسی به امکانات گزینه ای که وجود داشته باشد. بنابراین، در اینجا چند نکته برتر برای استفاده از سالن های سرپوشیده برای مربیگری بازیکنان خود آورده شده است.

فوتسال

از فعالیت ورود استفاده کنید
پنج دقیقه اول یک جلسه داخل سالن ممکن است دشوار باشد. بازیکنان شما ناامید هستند و می‌توانند با یک گروه دیگر یک دوره تغییر کنند. به همین دلیل است که داشتن کاری که می توانند فوراً انجام دهند مفید است.

راه حل می تواند دادن یک توپ به هر بازیکن باشد. از آنها بخواهید دریبل بزنند و مهارت های خود را تمرین کنند. شما می توانید آنها را به جفت تقسیم کنید و یک توپ برای بازی 1v1 تهیه کنید.

بازی به خطوط
بیشتر سالن های ورزشی دارای علامت های زمین نت بال و بدمینتون هستند. از اینها به نفع خود استفاده کنید و خود را از پوشاندن سالن به صورت مخروطی نجات دهید.

بازی با خطوط کنترل و نظم را به جلسه می افزاید. بازیکنان را تشویق می کند تا توپ را نزدیک پای خود نگه دارند و جهت را تغییر دهند.

زمین های بدمینتون برای بازی های 2v2 عالی هستند. از خطوط تراموا به عنوان هدف برای بازیکنان استفاده کنید تا توپ را برای گلزنی متوقف کنند. اگر توپ به بیرون رفت، آنها می توانند آن را روی خط متوقف کنند و آن را به داخل پاس بدهند.

یا، می توانید یک بازی 3v3 را در یک سوم زمین نت بال بازی کنید.

از توپ فوتسال استفاده کنید
معمولاً هنگام بازی در یک سالن ورزشی از یک فوتبال معمولی یا یک توپ خزدار نرم تر استفاده می شود. کنترل اینها می تواند دشوار باشد زیرا به خصوص روی سطح سخت جهش دارند.

در عوض، یک توپ فوتسال را امتحان کنید. متراکم تر است و به اندازه کافی جهش نمی کند، به این معنی که کنترل آن آسان تر است. توپ همچنین زمان بیشتری را روی زمین می گذراند و هنگامی که از کنار زمین عبور می کند به آرامی می چرخد. همه این عوامل شانس توسعه مهارت های پاس، دریافت و دریبل را افزایش می دهد.

بازی های ساده انجام دهید
اجرای بازی های 2v2 یا 3v3 سریع تنظیم می شود و به راحتی قابل درک است. و اگر بازی ها را کوتاه نگه دارید، چندین مزیت وجود دارد:

بازی ها اغلب نزدیک و رقابتی هستند.
اگر تیمی راحت برنده شود، تیم بازنده می تواند به سرعت وارد بازی دیگری شود.
می توانید از وقفه ها به عنوان فرصتی برای ارائه توصیه های کوتاه به گروه ها یا افراد کوچک استفاده کنید.
فوتسال بازی کن
“کی بازی می کنیم؟” این اغلب اولین سوالی است که در تمرین پرسیده می شود. به راحتی می توانید بازیکنان خود را از ابتدا یا در بخش های بزرگی از جلسه وارد بازی کنید.

فوتسال یک فرصت عالی برای بازی و توسعه است. لازم نیست چیز زیادی در مورد آن بدانید تا اجازه دهید بازی کنند.

مطمئن شوید که 5 در 5 است، تا خطوط زمین نت بال بازی کنید و از توپ فوتسال استفاده کنید. این ممکن است به این معنی باشد که دو تیم در حالی که یکی در حال استراحت است بازی می کنند. اما می توانید برای سه دقیقه چرخش بازی کنید.

شما به سرعت شاهد پیشرفت در کنترل توپ و تصمیم گیری خواهید بود.

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز، به عنوان بهترین مدرسه فوتبال کرج تلاش دارد تا همگام با تمرینات بهترین آکادمی های فوتبال دنیا جلو رفته و استعدادهای بهتررا به فوتبال ملی و باشگاهی ایران معرفی کند. شما نیز می توانید عضو باشگاه درفک البرز شده و در مسیر حرفه ای شدن قدم بردارید.

پاسخ دهید