تمرینات روز فوتبال: تمرین پرس از جلو در فوتبال

تمرین: پرس از جلو
تمرینات فوتبال
توسط سعید رنجبر
این جلسه آگاهی و توانایی بازیکنان را برای فشار دادن مطمئن به عنوان یک واحد توسعه می دهد.

چرا از این تمرینات فوتبال استفاده کنیم:

این تمرین روی پرسینگ بازیکنان به عنوان یک واحد و انتقال به مالکیت در مناطق پیشرفته کار می کند.

برپایی این تمرین فوتبال:


از نیم زمین و یک گل بزرگ استفاده کنید. یک منطقه انتهایی درست قبل از خط نیمه مشخص شده و بازیکنان به سه تیم سه نفره، متشکل از دو مدافع و یک دروازه بان تقسیم می شوند.

چگونگی اجرای تمرین:

سفیدها در مالکیت توپ شروع می کنند و قرمزها به صورت غیر فعال پرس می کنند (بدون تکل). پس از پنج یا شش پاس، مربی یک پاس در پشت سفیدها برای قرمزها پخش می کند تا مدافعان (سیاه ها) را در 3 بر 2 دریافت کنند و به آنها حمله کنند. پس از حمله، قرمزها به تیم پاس تبدیل می شوند، در حالی که آبی ها پرس می کنند و سفیدها استراحت می کنند.

پیشرفت ها: فشار متوسطی را اضافه کنید که تیم پرس هنوز نمی تواند تکل بزند اما می تواند مهار کند. با اجازه دادن به پرس کامل بیشتر پیشرفت کنید، در حالی که تیم صاحب توپ می تواند با دریبل زدن یا پاس دادن به منطقه انتهایی گلزنی کند.

نکات مربیگری:

روی موقعیت سه بازیکن پرسینگ تمرکز کنید.
مدافع اول: سریع توپ را ببندید و به توپ فشار بیاورید. مهاجم را به تاخیر بیندازید.
مدافع دوم: برای مدافع اول پوششی فراهم کنید. موقعیتی را برای رهگیری/مسدود کردن یک پاس قرار دهید.
مدافع سوم: تعادل و کمک “سمت ضعیف” ارائه دهید. بازیکنان را تشویق کنید تا محرک ها را بخوانند و به سرعت به حمله تبدیل شوند.

قرمزها با فشار دادن به سفیدها که توپ را در اختیار دارند شروع می کنند
پس از اینکه سرخپوشان تعداد پاس‌های مشخصی انجام دادند، مربی توپی را برای قرمزها پخش می‌کند تا حمله کنند. سپس قرمزها 3 در 2 مقابل تیم سیاه‌ بازی می‌کنند
قرمزها با پرس آبی ها تبدیل به تیم جدید مالکیت می شوند. در پیشرفت، قرمزها می توانند شکسته شوند و سعی کنند در منطقه پایانی گلزنی کنند.

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز، به عنوان بهترین مدرسه فوتبال کرج تلاش دارد تا همگام با تمرینات بهترین آکادمی های فوتبال دنیا جلو رفته و استعدادهای بهتررا به فوتبال ملی و باشگاهی ایران معرفی کند. شما نیز می توانید عضو باشگاه درفک البرز شده و در مسیر حرفه ای شدن قدم بردارید.

پاسخ دهید