5 نشانه که نشان می دهد بازیکنان تیم فوتبال شما از تمرین کردن لذت می برند | درفک البرز

5 نشانه که نشان می دهد بازیکنان تیم فوتبال شما از تمرین کردن لذت می برند

اگر جوانان شما در جلسات شما سرگرم هستند، این واقعاً نیمی از پیروزی است. بنابراین در اینجا برخی از شاخص های گویا وجود دارد که آنها از تمرین لذت می برند .

همه ما می دانیم که اکثریت قریب به اتفاق بازیکنان مسابقات را به تمرین ترجیح می دهند.

اما برای اینکه گروه شما از افراد در روز بازی به ماشینی با روغن کاری خوب تبدیل شوند، زمان مفیدی در زمین تمرین ضروری است.

و یکی از کلیدهای کسب بهترین نتیجه از بازیکنان در تمرین، دریافت پاسخ مثبت است.

در اینجا پنج شاخص وجود دارد که نشان می دهد بازیکنان شما از جلسات شما لذت می برند.

1) آنها به بازگشت ادامه می دهند

غیبت بزرگ‌ترین شاخصی است که نشان می‌دهد بازیکنان فوتبال از تمرین لذت نمی‌برند و ممکن است زمان تغییر فرا رسیده باشد.

اگر بازیکنان حاضر نشدند، وقتی بعدا آنها را دیدید، دلیل آن را بپرسید و این واقعیت را تقویت کنید که هم تیمی هایشان به آنها نیاز دارند.

با این حال، خیلی سختگیر نباشید – این باعث می‌شود بسیاری از بازیکنان جوان از کار بیفتند و ممکن است آنها را برای همیشه از دست بدهید.

2) آنها در تیم شرکت می کنند و احساس می کنند بخشی از آن هستند:

همیشه مراقب بازیکنانی باشید که در حاشیه تیم هستند. اغلب آنها کارهای خود را انجام می دهند در حالی که دیگران قبل یا بعد از تمرین از خود لذت می برند، بنابراین تلاش بیشتری کنید تا آنها را در هر کاری که انجام می دهید بگنجانید.

همیشه خودتان تیم ها را انتخاب کنید به جای اینکه اجازه دهید بازیکنان این کار را انجام دهند. این به شما فرصتی می دهد تا دسته ها را جدا کرده و همه را ادغام کنید.

با در نظر گرفتن این موضوع، بازیکنان را تشویق کنید تا با پوشیدن لباس باشگاه در تمرینات و بازی‌ها، وارد تیم شوند. این چیزهای کوچکی هستند که واقعاً از نظر پیوند یک تیم با هم کار می کنند.

بازیکنان همیشه به سمت دوستان خود کشیده می شوند، اما اگر بتوانید کل تیم را به سمت دوست داشتن و احترام به شما بکشانید، آنگاه واحد کامل را خواهید داشت.

3) آنها در تمرین رفتار خوبی دارند:

رفتار ضعیف نشانه خوبی است که بازیکنان از تمرین لذت نمی برند. اگر فرزندان شما همیشه درگیر و چالش برانگیز هستند، دیگر وقت یا انرژی برای بدرفتاری باقی نمی ماند.

استراحت بیش از حد، تمرینات تکراری یا حرکات بیش از حد چالش برانگیز، باعث کسالت یا بدتر از آن ناامیدی می شود.

4) آنها در تمرین لبخند می زنند و می خندند:

لبخند یک شاخص مهم است که بازیکنان شما در حال تفریح ​​و لذت بردن از تمرین هستند.

به یاد داشته باشید، مدرسه نیست – بنابراین می توانید استراحت کنید و با آنها هم شوخی کنید. گفته می شود، بسیاری از جوانان می توانند کاملاً ناامن باشند، بنابراین همیشه بهتر است با مسخره کردن خود یا مربی همکار شروع کنید تا نشان دهید که هیچ آسیبی در کار نیست.

5) آنها در صحبت کردن و پرسیدن سوال احساس امنیت می کنند:

در ذهن یک بازیکن جوان فوتبال، یک محیط سرگرم کننده یک محیط امن است. اگر آنها خوشحال باشند، به مراتب بیشتر احتمال دارد که ریسک کنند – و پرسیدن سوال در مقابل همسالان خود می تواند به عنوان یک خطر تلقی شود. زمان‌هایی را در نظر بگیرید که در یک گروه بوده‌اید و شخصی «سؤالی» پرسیده است، اما با سکوت خجالتی مواجه می‌شوید.

مطمئن شوید که همیشه در دسترس هستید. می توانید پاسخ های خود را با این جمله شروع کنید: “این یک سوال عالی است، من مطمئن هستم که دیگران نیز همین فکر را می کنند”. این کار ذهن بازیکن را آرام می کند و به همه اجازه می دهد تا بدانند هر چیزی که بخواهند جدی گرفته می شود.

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز، تلاش دارد تا همگام با تمرینات بهترین آکادمی های فوتبال دنیا جلو رفته و استعدادهای بهتری را به فوتبال ملی و باشگاهی ایران معرفی کند. شما نیز می توانید عضو باشگاه درفک البرز شده و در مسیر حرفه ای شدن قدم بردارید.

مدرسه فوتبال در کرج

بهترین مدرسه فوتبال در گوهردشت کرج

بهترین مدرسه فوتبال در عظیمیه کرج

بهترین مدرسه فوتبال در باغستان کرج

پاسخ دهید