معرفی کتاب کمپین تبلیغاتی بازرگانی از ایده تا اجرا
در مورد کمپین های تبلیغاتی پیشتر نوشته ام. از استراتژی پیام تا تکنیک های تک جمله ای گفته ام. در این نوشته فقط به معرفی یکی از کتابهای جامع در مورد کمپین های تبلیغاتی بسنده خواهم کرد و خواننده ی بزرگ و محترم فُوراِستادی را به مطالعه ی این کتاب دعوت می کنم.
کتاب کمپین تبلیغاتی بازرگانی از ایده تا اجرا نوشته ی استاد بزرگوار جناب آقای دکتر محمد بلوریان تهرانی است. این استاد فرهیخته تجربیات سال ها فعالیت عملی در بخش بازرگانی و تبلیغات خود را به رشته ی تحریر درآورده است تا علاقمندانی همچون من و شما بتوانیم با هزینه ی کمتر که بیشتر منظورم هزینه ی زمانی است، از تجربیات ارزشمند این استاد نازنین بهرهمند شویم.
- این کتاب 355 صفحه دارد و
- دارای هشت فصل می باشد و
- چاپ نخست کتاب در سال 1392 منتشر شده است.
- قیمت کتاب برای چاپ نخست 12000 تومان می باشد.
پاسخ دهید
برای ارسال نظر باید وارد شوید.