انواع روش های تبلیغاتی در مجله

در قسمت های قبل توضیحات کاملی در مورد روش های تبلیغاتی در روزنامه دادیم. ابتدا به رسانه در تبلیغات و بازاریابی نگاهی انداختیم. سپس مروری داشتیم بر رسانه به عنوان چتری برای ارتباط با بازار که تعداد زیادی راه ارتباطی برای برقراری رابطه با بازار هدف بوجود می آورد. در ادامه ضمن بررسی رسانه های چاپی، بیشتر با روزنامه آشنا شدیم. این نوشته ادامه ی مطالب قبلی فوراستادی در این مورد است.

 [stextbox id=”info” bgcolor=”CFFFA6″]

پنج روش تبلیغ در مجلات

[/stextbox]

♦ روش اول  Gate Folds 

یعنی تبلیغ ما در صفحات بزرگتر از حد معمول چاپ می شوند و این صفحات تا شده و روی هم قرار می گیرند.

Fold  به معنی تا کردن می باشد.

♦ روش دوم تبلیغ در مجله tip-ins  یا pre-printed ad 

 که در این روش شما از قبل بر روی جنسی از مقوا که متفاوت است از  جنس برگه های مجله محتوای خودتان را چاپ می کنید و آن را بر روی صفحه ای که از قبل سفید گذاشته شده است، چسبانده میشود و خواننده ی مجله هنگام ورق زدن با مرکز ثقل مجله که محتوای شما است مواجه می شود.

در نوشته ی بعد با هم به سه مورد از تبلیغات دیگری که در مجلات انجام می شود اشاره خواهیم کرد.

♦ روش سوم تبلیغ در مجله BRC 

روش تبلیغ brc

Business reply cards  در این روش تبلیغاتی ما از کارت هایی استفاده می کنیم که براحتی، قابلیت جداسازی از مجله را داشته باشد.

بدین صورت است که شرکت تبلیغی را بر روی مجلات الصاق می کند، و خواننده مجله می تواند آن را بوسیله ی قیچی جدا کند. معمولا این نوع تبلیغ و ارتباط با مخاطب برای دیالوگ برقرار کردن و گرفتن بازخورد بسیار مهم است. قبلا هزینه پستی از جانب شرکت پرداخت شده است و خواننده کافی است که در نظرسنجی یا مسابقه شرکت کند و آن را به آدرس پستی ارسال کند.

 ♦ روش چهارم تبلیغ در مجله pop-up 

pop-up advertising

تبلیغاتی است که به شکل سه بعدی هستند که اگر شما مجلات را به طریق خاصی نگه دارید، به یکبار شکل محصول ظهور پیدا میکند.

♦ روش پنجم تبلیغ در مجله Scent Strips 

روش تبلیغاتی SCENTSTRIPS

این روش به این صورت است که شما برگه هایی را در مجله قرار می دهید که خواننده پس از دیدن آن و خراشیدن آن، بویی را استشمام می کند. این روشی است که تولید کنندگان عطر و ادکلن، مواد غذایی و خوشبو کنندگان دهان و محیط می توانند استفاده کنند.

 [stextbox id=”grey” bgcolor=”FFFB7D”]

تمرین

آیا شما نمونه ای از این تبلیغات را ملاحظه کرده اید، خوشحال می شویم تجربیاتتان را در اختیار ما و خوانندگان اینجا قرار دهید

[/stextbox]

[huge_it_slider id=”3″]

 

پاسخ دهید