تمرینات شوت زنی برای مدارس فوتبال (تمرینات روز فوتبال)

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک به عنوان یکی از بهترین مدرسه های فوتبال در استان البرز و شهر کرج، سعی دارد تا از بهترین تمرینات روز دنیا استفاده کند و این مورد چیزی است که توسط باشگاه جز اولویت ها در نظر گرفته شده است.

بهترین تمرینات روز فوتبال توسط مربیان باشگاه ارائه میشه تا فوتبال آموزان و اعضای باشگاه در مسیر درست یادگیری قرار بگیرند.

تمرینات روز شوت زنی فوتبال (مدرسه فوتبال درفک)
تمرینات روز شوت زنی فوتبال (مدرسه فوتبال درفک)

در تمرین اول شوت زنی، چابکی و سرعت:

سایت باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز

ثبت نام در باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز از طریق سایت باشگاه

بازیکن کار را با حرکت به سمت کنز زرد شروع میکند و با چرخش سریع به اول باز می گردد. پس از حرکت بر روی کنزهای دیگر، از روی پل ها عبور می کنند.

پل اول را بصورت روبه رو پرش می کنند و پل دوم را به صورت کناری پرش می کنند.

سپس با گام بلند و زانو بلند از روی موانع قرمز عبور می کنند، حالا استارت کوتاه می زنند. پس از استارت کوتاه به صورت نیم دایره حرکت کرده و توپ را از بازیکن 2 دریافت می کند. پس از دریافت توپ و یک و دو با بازیکن شماره 2، توپ دریافت شده در پشت آدمک را دریبل می زند و به سمت دروازه و به تیز دورتر شوت می زند و بلافاصله و با سرعت بالا به سمت خط پایان می دود.

تمرینات شوت زنی برای مدارس فوتبال (مدرسه فوتبال درفک)
تمرینات شوت زنی برای مدارس فوتبال (مدرسه فوتبال درفک)

در تمرین دوم چابکی، سرعت و شوت به دروازه مدارس فوتبال:

بازیکن توپ را ابتدا از مربی دریافت و به مربی باز می گرداند، پس از عبور از پل ها، یک و دو با مربی کرده و توپ دریافتی را با مربی دوم یک و دو کرده و با دریبل به داخل و عبور از آدمک، با مربی سوم یک و دو می کند و از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه شوت می زند. شوت بازیکن بایستی به تیر دورتر زده شود. بلافاصله پس از شوت زنی، بصورت نیم دایره از کانال زرد رنگ با سرعت عبور می کند.

تمرینات شوتی زنی برای مدرسه فوتبال (مدرسه فوتبال درفک)
تمرینات شوتی زنی برای مدرسه فوتبال (مدرسه فوتبال درفک)

در تمرین سوم دریافت توپ، چابکی، شوت زنی و سرعت بازیکنان در مدارس فوتبال:

در این تمرین بازیکن ابتدا از روی پل زرد رنگ بصورت جفت پا پرش می کند، سپس از روی پل های آبی پرش میکند، توپ را از مربی دریافت می کند و به سمت نیزه زرد رنگ دریبل می زند.

پس از دریبل نیزه های زرد رنگ، نیزه های قرمز را نیز دریبل می زند، با مربی دوم یک و دو می کند، به سمت داخل دریبل زده و از آدمک عبور می کند و سپس به سمت دروازه شوت می زند. پس از شوت زنی، با چرخش نیم دایره ای به تونل زرد رنگ می رسد و سپس با سرعت بالا از میان کانال عبور می کند.

این تمرینات روز فوتبال، تنها بخشی از تمرینات مدرن و فوق العاده ای است که توسط مربیان تحصیلکرده و آموزش دیده باشگاه و مدرسه فوتبال درفک در تمرینات ارائه می شود.

شما نیز می توانید فرزندان خود را در باشگاه درفک ثبت نام کنید، کافیست از طریق لینک یا شماره زیر با ما در ارتباط باشید.

ثبت نام در باشگاه فوتبال دُرفَک

09193631098

پاسخ دهید