یاد بگیرید چگونه مربی خوبی برای مدارس فوتبال باشید | FCDORFAK

اخیراً داوطلب مربیگری در مدارس فوتبال شده اید. نگران نباش خواه در کار مربیگری تازه وارد باشید، و کاملاً در این ورزش تازه وارد باشید،  باشگاه فوتبال درفک البرز اینجاست تا تجربه شما را به عنوان مربی فوتبال جوانان و پایه را بدون درد و بدون استرس کند!

اول، کمی درس تاریخ فوتبال:

فوتبال یک بازی جهت دار است که در آن دو تیم برای به ثمر رساندن بیشترین گل در مقابل یکدیگر رقابت می کنند. شما با وارد کردن توپ به تور تیم مقابل، با استفاده از هر قسمت از بدن به جز بازوها و دستان خود، گل میزنید. فقط یک بازیکن در تیم شما (دروازه بان) مجاز به استفاده از دست خود است، اما فقط در محوطه جریمه اطراف دروازه ای که از آن دفاع می کنند. یک زمین فوتبال استاندارد به این شکل است:

[لینک مرتبط: مدرسه فوتبال کودکان درفک البرز در کرج]

نمودار زمین فوتبال FCDORFAK

اولین موارد بازی فوتبال، با زدن توپ به سمت دروازه، در سال های بسیار دور به چین برمی گردد. با این حال، فوتبال همانطور که می دانیم در ابتدا با ایجاد قوانین اتحادیه فوتبال در سال 1863 در انگلستان تاسیس شد. “فوتبال” در واقع از کلمه “انجمن” ناشی می شود که انگلیسی ها آن را از راگبی متمایز می کردند.

فوتبال را بیش از 250 میلیون نفر در سطح جهانی بازی می کنند و این ورزش را به محبوب ترین ورزش جهان تبدیل می کند. بیش از 1 میلیارد نفر در سراسر جهان فینال جام جهانی FIFA، مسابقات نهایی فوتبال را تماشا می کنند. این در مقایسه با Super Bowl است که به طور متوسط ​​حدود 115 میلیون بیننده در سراسر جهان دارد. باورنکردنی!

محبوبیت فوتبال بیشتر به دلیل آسان بودن بازی است. در ساده ترین شکل، تنها چیزی که شما نیاز دارید دو بازیکن ، یک توپ و دو گل است. هدف می تواند به معنای واقعی کلمه با هر چیزی ایجاد شود: دو کفش، دو چوب یا یک جفت سویشرت. برای بازی به تجهیزات دیگری نیازی نیست.

*آکادمی دروازه بانی فوتبال در استان البرز و کرج | FCDORFAK

*دروازه بان ها در فوتبال مدرن دیگر فقط یک بازیکن با دو دست نیستند (شروع مجدد بازی توسط دروازه بان، بازیسازی با دروازه بان)

*استعدادیابی فوتبال در کرج (استعدادیابی فوتبال نونهالان در کرج)

*تست فوتبال در کرج (تست فوتبال نونهالان، نوجوانان در کرج سال 99)

*نقش های یک مربی در فوتبال و مدارس فوتبال:

اگر این اولین بار است که مربیگری می کنید، مهم است که نکات زیر را سنگ بنای تعاملات خود با بازیکنان قرار دهید:

آدم خوبی باش با همه طوری رفتار کنید که دوست دارید دیگران با فرزند خودتان رفتار کنند. تصمیماتی بگیرید که تأثیر مثبتی روی آن کودک و عشق او به این ورزش داشته باشد.
گوش بدهید. شماره یک از دلیل اینکه بازیکنان یک ورزش را ترک می کنند این است که سرگرم نمی شوند و احساس می کنند مربی به آنها اهمیتی نمی دهد. اطمینان حاصل کنید که وقت خود را برای گوش دادن به بازیکنان خود اختصاص داده اید و نشان می دهید که به صورت فردی مراقبت می کنید.

اطمینان حاصل کنید که قبل از رسیدن به قسمت تمرین در مورد اینکه چه کارهایی باید انجام دهید، تحقیق کرده اید. مطمئن شوید که شیوه های شما سرگرم کننده است.

هدف باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز ایجاد منبعی برای همه مربیان است تا بتوانند آنها را در تمرینات خود پیاده سازی کنند، اما مهم است که درک کنیم مربیگری بیش از x و ox و تهیه یک برنامه تمرینی با کیفیت است. مربیگری 90٪ تعاملات است و قرار دادن رفاه و رشد بازیکنان در این ورزش از همه جنبه های دیگر مهم است.

اکنون، داشتن یک تمرین با کیفیت بسیار مهم است: این مرزها را تعیین می کند، به بازیکنان شما محیط خوبی برای یادگیری می دهد و لذت بازی را تقویت می کند. با این حال، یادگیری نحوه اجرا و طراحی یک برنامه عملی خوب به تجربه، آزمایش و خطا و تحقیق نیاز دارد. به عنوان یک مربی ابتدایی، با جلسات آموزشی خود یک منحنی یادگیری شیب دار خواهید داشت. در طول یادگیری و تجربیات خود، لطفاً این سه قانون را در درجه اول قرار دهید تا خود را برای موفقیت تنظیم کنید: یک فرد خوب باشید، گوش دهید و آماده باشید.

موفق باشید و در این فصل از زندگی خود از آن لذت ببرید!

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز، به عنوان یکی از بهترین باشگاه ها و مدارس فوتبال در استان البرز، از بازیکنان با استعداد فوتبال استان البرز، تست فنی بعمل می آورد. شما نیز می توانید با توجه به شرایط سنی خود در یکی از رده های باشگاه فوتبال درفک حضور داشته باشید.

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز از استعدادهای فوتبال در سراسر کشور پذیرش می کند. شما می توانید به مجموعه درفک پیوسته و در مسیر حرفه ای شدن به عنوان یک فوتبالیست قدم بردارید.

پاسخ دهید