آکادمی قصر با هدف الهام بخشیدن به ستاره های آینده فوتبال انگلیس | آکادمی جدید باشگاه کریستال پالاس

آکادمی کریستال پالاس
ویلفرد زاها و گرت ساوت‌گیت به افتتاح رسمی تأسیسات پیشرفته و پیشرفته کمک کردند.
گرت ساوتگیت آکادمی کاخ خیره کننده 20 میلیون پوندی را افتتاح کرد

زاها نشان می دهد که آکادمی جدید چگونه پیوند خارجی نسل بعدی را شکل خواهد داد

ساوت گیت شما پیوند خارجی خاصی ایجاد کرده اید
استیو پریش، رئیس کریستال پالاس می‌گوید بازسازی زمین تمرین 20 میلیون پوندی آن‌ها “اثری متحول کننده بر آینده باشگاه فوتبال و جامعه محلی” خواهد داشت. 

در این لینک می توانید فیلم آکادمی جدید تیم فوتبال کریستال پالاس را ببینید

آکادمی فوتبال کریستال پالاس

آکادمی کریستال پالاس واقع در بکنهام، جنوب شرقی لندن، دارای امکانات پیشرفته ای است که به منبع مهمی برای توسعه استعدادهای جوان و همچنین برنامه های اجتماعی تبدیل خواهد شد.

پریش گفت: «[این نه تنها ما را قادر می‌سازد] بهترین بازیکنان را در یکی از ثروتمندترین مناطق فوتبال انگلیس جذب و حفظ کنیم، بلکه به تعداد زیادی از جوانان و مدارس محلی کمک می‌کند تا از امکانات بهره‌مند شوند».

ما همچنین قادر خواهیم بود یک برنامه آموزشی جامع و مراقبت از بازیکن ارائه دهیم، که تضمین می کند حتی بازیکنانی که موفق به انجام آن نمی شوند، مجموعه ای از انتخاب های بهبود یافته زندگی دارند.

خارج از فوتبال، کلاس‌های درس، همراه با بنیاد ما، برای برگزاری کلاس‌های عصرانه استفاده می‌شود و انتخاب‌های آموزشی و زندگی جوانان در جنوب لندن را افزایش می‌دهد.»

این مرکز دارای شش زمین با اندازه کامل، از جمله زمین 3G در فضای باز، و زمین تمرین 3G سرپوشیده در اندازه کامل با سیستم اسپرینکلر داخلی است.

همچنین کلاس های درس، اتاق سخنرانی، اتاق های تجزیه و تحلیل و جلسات، و همچنین یک سالن بدنسازی، رستوران و آشپزخانه وجود دارد.

این توسعه یک تقویت عظیم برای مجموعه آکادمی باشگاه است که در ماه می به همراه 10 تیم جوانان و زنان پالاس که از این سایت استفاده خواهند کرد.

الهام بخش برای تیم های جوانان:

ویلفرید زاها، وینگر پالاس که 15 سال پیش در جوانی به باشگاه پیوست، گفت: “این شگفت انگیز است.” ما اصلاً چنین زمینی نداشتیم و استانداردها به این بالا نبود.

“اکنون شما واقعاً می توانید با سایر باشگاه های نخبه رقابت کنید. من احساس می کنم که پالاس یکی از بهترین آکادمی ها را در استخدام دارد و اکنون آنها امکانات لازم را دارند. اکنون کلاس متفاوتی است.”

 

زاها، سرمربی پاتریک ویرا و سایر اعضای تیم اصلی این هفته در افتتاحیه رسمی تأسیسات در کنار روی هاجسون، آلن پاردو، ایان هالووی و سرمربی فعلی انگلیس و بازیکن سابق پالاس، گرت ساوتگیت حضور داشتند.

ساوتگیت به وب سایت رسمی باشگاه گفت: «مردم با آمدن به اینجا احساس خاصی خواهند داشت. ما در پالاس مقاومت خوبی داشتیم، اما هر زمان که به هایبری یا تاتنهام هاتسپور سفر می کردیم، کمی احساس حقارت می کردیم.

“کریستال پالاس همیشه فلسفه تولید بازیکنان بومی را داشته است. من تحت تاثیر چشم انداز باشگاه برای ایجاد افراد با تجربه و تحصیلکرده با مهارت های زندگی خوب هستم که می توانند الگوهایی در جامعه باشند و همچنین بازیکنان جوان با استعداد فنی. چه کسی می تواند در زمین عالی باشد.”

علاوه بر حمایت از طرف بازی، آکادمی کریستال پالاس توسط بنیاد Palace For Life استفاده خواهد شد تا به آنها کمک کند تا برنامه های اجتماعی موجود خود را مانند لیگ برتر و شکستن چرخه گسترش دهند، یک ابتکار آموزشی که به جوانان کمک می کند تا زندگی خود را تغییر دهند.

باشگاه و مدرسه فوتبال درفک البرز، به عنوان بهترین مدرسه فوتبال کرج تلاش دارد تا همگام با تمرینات بهترین آکادمی های فوتبال دنیا جلو رفته و استعدادهای بهتری را به فوتبال ملی و باشگاهی ایران معرفی کند. شما نیز می توانید عضو باشگاه درفک البرز شده و در مسیر حرفه ای شدن قدم بردارید.

پاسخ دهید